Premiery i nowości, duże zainteresowanie odwiedzających, kilka sprzedanych podczas trwania wystawy maszyn, kolejne zakontraktowane rozwiązania, dziesiątki rozpoczętych rozmów handlowych oraz Złoty Medal dla systemu Duplo 600i - to tylko niektóre elementy sukcesu, jaki odnotowała firma Duplo Polska na Międzynarodowych Targach Reklamy i Poligrafii RemaDays 2016. Odbywały się one w dniach 16-18 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Na stoisku firmy wspierali ją handlowo również jej dealerzy, odnotowując także na swoim koncie sukcesy.
Duplo Polska, uczestnicząca w kolejnej już edycji tej imprezy, zaprezentowała na swoim stoisku systemy przeznaczone do broszurowania, bigowania, falcowania, oklejania, foliowania oraz banderolowania. Specjaliści firmy przez cały okres trwania targów oferowali swoją pomoc i doradzali gościom odwiedzającym stoisko w kwestii rozwiązań, które mogą ułatwić i usprawnić procesy produkcyjne w ich firmach - z jednej strony w działach introligatorskich drukarń offsetowych, które odwiedzają coraz liczniej targi RemaDays, z drugiej – drukarń cyfrowych i firm reklamowych. Wszystko to zaowocowało dużym sukcesem Duplo Polska podczas tej imprezy – zarówno w kwestii handlowej, jak również wizerunkowej.
Firmie przyznano Złoty Medal dla systemu 600i. To nowy w jej ofercie system broszurujący do oprawy zeszytowej. Jest pomocny w produkcji broszur w formacie albumowym i szytych oczkowo, katalogów, kalendarzy, fotoalbumów, kart menu, książeczek CD, raportów finansowych, instrukcji obsługi i wielu innych. Rozwiązanie doceniła nie tylko komisja konkursowa, ale również odwiedzający stoisko Duplo Polska goście – system cieszył się ich dużym zainteresowaniem.
Oprócz prestiżowego wyróżnienia sukcesem firmy Duplo Polska jest sprzedaż podczas targów RemaDays kilku maszyn. Największym zainteresowaniem wśród nich cieszyły się systemy DC-616 Pro (systemy te znalazły na targach trzech nabywców, trzy kolejne projekty dotyczące sprzedaży tych urządzeń zostaną niebawem sfinalizowane). W pierwszym dniu targów na stoisku firmy Duplo Polska miało miejsce z kolei podpisanie kontraktu na sprzedaż systemu iSaddle do drukarni Akcydens (była to sprzedaż zrealizowana przez dealera Duplo Polska – firmę Akonda). Firma, która zdecydowała się na ten zakup, będzie pierwszym w Polsce użytkownikiem tego w pełni zautomatyzowanego, modułowego systemu do broszurowania i zbierania prac drukowanych zarówno offsetowo jak i cyfrowo, oferującego szycie siodełkowe. Duplo Polska sprzedała ponadto banderolownicę dla firmy Uniq Polimedia z Wrocławia. „Nieocenionym wsparciem podczas targów RemaDays byli dla nas nasi dealerzy i partnerzy – nie tylko doradzali odwiedzającym nas gościom najlepsze dla ich potrzeb rozwiązania, ale również odnotowali sprzedaż maszyn na tej imprezie, co wszystkich nas cieszy” – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska.
Podczas targów Rema Days dużym zainteresowaniem cieszyły się również inne prezentowane na stoisku rozwiązania, w tym nowości w ofercie firmy m.in. automatyczna foliarka ALM3222 japońskiej firmy Fujipla, której od niedawna Duplo Polska jest dystrybutorem. W Nadarzynie zaprezentowany został automatyczny model urządzenia tego producenta do dwustronnego foliowania wydruków z automatycznym obcinaniem folii. Nie zabrakło tu również znanych i cenionych od dawna pozycji w ofercie Duplo - goście targowi mogli zobaczyć bigówko-falcerkę Touchline CF-375 - zintegrowany system bigujący (bez pękania zadrukowanej powierzchni) i falcujący, który łączy obie operacje w jednym procesie, a także banderolownicę do zawijania gotowych produktów poligraficznych taśmą - model WKO2-30.
„Targi są dla nas zawsze okazją do bezpośrednich spotkań z klientami – tak było również w przypadku tegorocznej edycji RemaDays. Wśród gości byli nasi wieloletni partnerzy, którzy chcą nadal z nami rozwijać swój biznes, co bardzo nas cieszy. Nasze stoisko odwiedzili również przedstawiciele zupełnie nowych firm, poszukujący rozwiązań usprawniających ich biznesy i okazało się, że możemy zaproponować im wiele maszyn z naszej bogatej oferty. Mamy więc nadzieję, że tegoroczne targi RemaDays, które uważamy za bardzo udaną imprezę (choć wymagającą poprawek w zakresie organizacji), były owocne również dla naszych gości i za te wszystkie spotkania chcielibyśmy serdecznie podziękować”– podsumowuje Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska.
Na podstawie informacji PrintinPoland.com