Ag­fa Gra­phics pod­su­mo­wu­je owoc­ne tar­gi Re­ma­Days War­saw 2016Poprzedni artykuł 

Suk­ce­sem za­ko­ńczy­ły się dla fir­my Ag­fa Gra­phics 12. tar­gi Re­ma­Days War­saw 2016, po raz pierw­szy or­ga­ni­zo­wa­ne w no­wej lo­ka­li­za­cji – w Cen­trum Wy­sta­wien­ni­czym War­saw Expo w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy. Pre­zen­to­wa­ny na jej sto­isku wszech­stron­ny plo­ter wiel­ko­for­ma­to­wy Ana­pur­na M2050i zo­stał za­ku­pio­ny przez fir­mę Ar­teo z Ło­mia­nek. Tar­gi przy­nio­sły też dzie­si­ąt­ki spo­tkań i roz­mów z przed­sta­wi­cie­la­mi przed­si­ębiorstw, re­pre­zen­tu­jący­mi seg­men­ty prze­my­sło­we­go dru­ku cy­fro­we­go oraz ak­cy­den­so­we­go.

Prze­nie­sie­nie te­go­rocz­nej edy­cji tar­gów Re­ma­Days War­saw do no­wej lo­ka­li­za­cji po­zwo­li­ło fir­mie Ag­fa Gra­phics na atrak­cyj­ną ara­nża­cję sto­iska, które w du­żej mie­rze skła­da­ło się z ele­men­tów za­dru­ko­wa­nych w ofe­ro­wa­nych przez nią plo­te­rach. Naj­wi­ęk­szą je­go atrak­cją by­ło zaś uni­wer­sal­ne urządze­nie Ana­pur­na M2050i, je­den z naj­chęt­niej ku­po­wa­nych – ta­kże w Pol­sce – mo­de­li z ro­dzi­ny Ana­pur­na. Na­byw­cą pre­zen­to­wa­ne­go na sto­isku plo­te­ra jest fir­ma Ar­teo z podwar­szaw­skich Ło­mia­nek, spe­cja­li­zu­jąca się w re­ali­za­cji kom­plek­so­wych kon­trak­tów w za­kre­sie sze­ro­ko ro­zu­mia­nej re­kla­my ze­wnętrz­nej i we­wnętrz­nej, bran­din­gu, pro­duk­cji sys­te­mów POS oraz okle­ja­nia sa­mo­cho­dów. Od trzech lat jest ona użyt­kow­ni­kiem sys­te­mu Ana­pur­na Mw. Mówi Adrian Życ­ki, re­gio­nal­ny szef sprze­da­ży w dzia­le in­kje­to­wym Ag­fa Gra­phics, od­po­wie­dzial­ny za sfi­na­li­zo­wa­nie kon­trak­tu: „Bar­dzo się cie­szy­my, że – po­dob­nie jak w la­tach ubie­głych – ma­szy­na pre­zen­to­wa­na na na­szym sto­isku tra­fia do klien­ta. Fir­ma Ar­teo zde­cy­do­wa­ła się na mo­del Ana­pur­na M2050i w zwi­ąz­ku z dy­na­micz­nym roz­wo­jem i ko­niecz­no­ścią po­sia­da­nia wy­daj­niej­szej i bar­dziej wszech­stron­nej ma­szy­ny, umo­żli­wia­jącej za­dru­ko­wy­wa­nie różno­rod­nych podło­ży. Tym sa­mym sta­ła się ko­lej­nym pol­skim przed­si­ębior­stwem, które – po po­zy­tyw­nych do­świad­cze­niach z pierw­szą ma­szy­ną mar­ki Ag­fa Gra­phics – po raz ko­lej­ny za­in­we­sto­wa­ło w na­sze roz­wi­ąza­nie”.

Ana­pur­na M2050i to wszech­stron­ne urządze­nie, umo­żli­wia­jące bez­po­śred­nie za­dru­ko­wy­wa­nie – w tech­ni­ce in­kjet UV – ma­te­ria­łów sztyw­nych (w try­bie pła­skim) w for­ma­cie 2,07 x 3,2 m i gru­bo­ści do 4,5 cm oraz gi­ęt­kich (w try­bie z ro­li na ro­lę) o sze­ro­ko­ści mak­sy­mal­nej 2,07 m. Plo­ter zo­stał wy­po­sa­żo­ny w in­no­wa­cyj­ne gło­wi­ce dru­ku­jące oraz tzw. „tryb ka­nap­ko­wy”, umo­żli­wia­jący na­no­sze­nie w jed­nym prze­jściu trzech warstw atra­men­tu w ukła­dzie ko­lo­r/bie­l/ko­lor. Ma­szy­na po­tra­fi na­no­sić mak­sy­mal­nie do 4 warstw atra­men­tu w jed­nym prze­jściu. Po­za tym naj­now­sza wer­sja opro­gra­mo­wa­nia ma­szy­ny po­zwa­la na ko­lej­ko­wa­nie prac ta­kże dla opcji Du­alRoll. Jak za­pew­nia Ag­fa Gra­phics, w po­rów­na­niu z wcze­śniej­szą wer­sją Ana­pur­na M2050, je­go wy­daj­no­ść jest wy­ższa – w naj­szyb­szym try­bie – o 30–40%. W efek­cie urządze­nie dru­ku­je z pręd­ko­ścią do 90 m2/h w sze­ściu ko­lo­rach (CMYKLcLm) z do­dat­ko­wą bie­lą kry­jącą lub pod­kła­do­wą.
Przez ca­ły okres tr­wa­nia tar­gów od­by­wa­ły się pre­zen­ta­cje mo­żli­wo­ści plo­te­ra w za­kre­sie za­dru­ko­wy­wa­nia różno­rod­nych podło­ży sztyw­nych i gi­ęt­kich. Do dys­po­zy­cji zwie­dza­jących by­ły rów­nież prób­ki wy­dru­ków wy­ko­na­ne w in­nych urządze­niach z bar­dzo sze­ro­kiej ofer­ty Ag­fa Gra­phics w za­kre­sie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Nie za­bra­kło osób za­in­te­re­so­wa­nych so­ftwa­re­’o­wy­mi roz­wi­ąza­nia­mi fir­my, de­dy­ko­wa­ny­mi na ten ry­nek: sys­te­mem work­flow Asan­ti oraz opro­gra­mo­wa­niem do two­rze­nia skle­pów in­ter­ne­to­wych – Asan­ti Sto­re­Front.
„Tar­gi Re­ma­Days War­saw 2016 sta­ły się oka­zją do licz­nych spo­tkań z na­szy­mi obec­ny­mi, jak też po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi re­pre­zen­tu­jący­mi za­rów­no seg­ment sign & di­splay, jak też przed­si­ębior­stwa stric­te prze­my­sło­we. War­to pod­kre­ślić, że tyl­ko w ubie­głym ro­ku po­ło­wę wdro­żeń mo­de­lu Ana­pur­na M2050i prze­pro­wa­dzi­li­śmy w fir­mach spo­za sze­ro­ko ro­zu­mia­nej bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­we­j” – do­da­je Prze­my­sław Arab­ski, dy­rek­tor dzia­łu in­kje­to­we­go Ag­fa Gra­phics.

Sto­isko fir­my by­ło rów­nie chęt­nie od­wie­dza­ne przez przed­sta­wi­cie­li dru­ka­rń ak­cy­den­so­wych, za­in­te­re­so­wa­nych jej ofer­tą nie tyl­ko w za­kre­sie dru­ku in­kje­to­we­go, ale też – cy­fro­we­go pre­pres­su. „Wi­ęk­szo­ść z nich do­ta­rła na umówio­ne z na­mi wcze­śniej spo­tka­nia, co ozna­cza, że tar­gi Re­ma­Days War­saw sta­ły się ta­kże w oczach przed­sta­wi­cie­li tra­dy­cyj­nych dru­ka­rń wła­ści­wym miej­scem do pro­wa­dze­nia roz­mów bi­zne­so­wych, roz­po­częcia no­wych pro­jek­tów i dys­ku­sji o przy­szło­ści prze­my­słu po­li­gra­ficz­ne­go – po­twier­dza Ste­fan Pio­trow­ski, od­po­wie­dzial­ny w fir­mie Ag­fa Gra­phics za klu­czo­wych klien­tów. – W na­szej ofer­cie do­ty­czącej cy­fro­wej przy­go­to­wal­ni ostat­nie mie­si­ące przy­nio­sły wie­le in­te­re­su­jących pre­mier, m.in. w ob­sza­rze opro­gra­mo­wa­nia, wi­ęc by­ło o czym roz­ma­wia­ć”.
Co cie­ka­we, z ro­ku na rok zwi­ęk­sza się licz­ba dru­ka­rń, które nie tyl­ko od­wie­dza­ją tar­gi Re­ma­Days War­saw, ale też ma­ją na nich wła­sne sto­iska. „To wy­ra­źnie wska­zu­je na ro­snące zna­cze­nie tej im­pre­zy. No­wa lo­ka­li­za­cja, no­we prze­strze­nie wy­sta­wien­ni­cze spo­wo­do­wa­ły wzrost licz­by wy­staw­ców o ok. 15%. Fre­kwen­cję rów­nież uwa­ża­my za za­do­wa­la­jącą, a licz­ba i efek­ty spo­tkań, ja­kie uda­ło nam się od­być, w pe­łni nas sa­tys­fak­cjo­nu­je. Na uwa­gę za­słu­gu­je fakt, że o na­szych roz­wi­ąza­niach in­kje­to­wych dys­ku­to­wa­li­śmy nie tyl­ko z fir­ma­mi re­pre­zen­tu­jący­mi ten seg­ment, ale też co­raz częściej – z tra­dy­cyj­ny­mi dru­kar­nia­mi of­f­se­to­wy­mi, które szu­ka­ją no­wych dróg roz­wo­ju i spo­so­bów, by wy­różnić się na tle kon­ku­ren­cji. Dla jed­nych i dru­gich ma­my w na­szym port­fo­lio wła­ści­we roz­wi­ąza­nia, które mo­gli­śmy za­pro­po­no­wać pod­czas tar­go­wych spo­tkań. Raz jesz­cze dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li na­sze sto­isko i już dziś za­pra­sza­my na naj­wa­żniej­sze te­go­rocz­ne wy­da­rze­nie bra­nżo­we – tar­gi dru­pa 2016 w Düs­sel­dor­fie, na których za­pre­zen­tu­je­my ko­lej­ne, prze­ło­mo­we pro­duk­ty” – pod­su­mo­wu­je Mi­chał Śliz, dy­rek­tor za­rządza­jący pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści