Gift Show Po­land za­pra­sza do udzia­łu w Pro­gra­mie dla Bra­nżo­wych Odwie­dza­jącychPoprzedni artykuł 

W dniach 19–21 ma­ja br. w war­szaw­skim Cen­trum Tar­go­wo­-Kon­gre­so­wym MT Pol­ska przy ul. Mar­sa 56c od­będzie się dru­ga edy­cja mi­ędzy­na­ro­do­wych tar­gów Gift Show Po­land – jed­ne­go z naj­wi­ęk­szych wy­da­rzeń bra­nży upo­min­ko­wej w Pol­sce. Or­ga­ni­za­to­rzy za­pra­sza­ją do udzia­łu w bez­płat­nym Pro­gra­mie dla Bra­nżo­wych Odwie­dza­jących oraz uzy­ska­nia do­dat­ko­wych ko­rzy­ści wy­ni­ka­jących z uczest­nic­twa w tar­gach: mo­żli­wo­ści udzia­łu w kon­fe­ren­cjach, kon­kur­sie dla bra­nżo­wych od­wie­dza­jących oraz na­wi­ąza­nia cie­ka­wych kon­tak­tów mi­ędzy­na­ro­do­wych.

Pro­gram dla Bra­nżo­wych Odwie­dza­jących od­będzie się w dniach 19 i 20 ma­ja br. Przed­si­ębior­cy, którzy we­zmą udział w wy­da­rze­niu, będą mo­gli uczest­ni­czyć w bez­płat­nych kon­fe­ren­cjach po­świ­ęco­nych m.in. te­ma­ty­ce za­gro­żeń i pu­ła­pek w im­por­cie ga­dże­tów z Chin, Pro­vo­ca­ti­ve Brand, czy­li jak stwo­rzyć sil­ną i sku­tecz­ną mar­kę wła­sną, która przy­nie­sie wy­mier­ny efekt fi­nan­so­wy oraz sprze­da­ży pro­wo­ka­cyj­nej, jed­ne­go z naj­sku­tecz­niej­szych mo­de­li sprze­da­ży. Do­dat­ko­wo, przed­si­ębior­cy, którzy po­ja­wią się pod­czas tar­gów w ra­mach Pro­gramu dla Bra­nżo­wych Odwie­dza­jących, będą mo­gli wzi­ąć udział w kon­kur­sie, w którym do wy­gra­nia są m.in. bi­le­ty lot­ni­cze do Chin oraz półrocz­ne kur­sy języ­ka chi­ńskie­go. Wa­run­kiem przy­stąpie­nia do kon­kur­su jest zgło­sze­nie się do pro­gra­mu ja­ko fir­ma oraz prze­pro­wa­dze­nie uda­nych roz­mów han­dlo­wych po­twier­dzo­nych wy­mia­ną wi­zy­tówek.

Tar­gi Gift Show Po­land to ta­kże oka­zja do na­by­cia upo­min­ków dla klien­tów, czy part­ne­rów bi­zne­so­wych, po­nie­waż na sto­iskach zo­sta­nie za­pre­zen­to­wa­na bo­ga­ta ofer­ta ga­dże­tów mar­ke­tin­go­wych oraz pre­zen­tów na różne oka­zje – w tym spo­tka­nia bi­zne­so­we. Oprócz te­go, na sto­iskach będzie mo­żna zna­le­źć m.in. ar­ty­ku­ły de­ko­ra­cyj­ne i biu­ro­we, opa­ko­wa­nia, bi­żu­te­rię oraz sło­dy­cze. To jed­nak nie wszyst­ko, po­nie­waż na pro­fe­sjo­nal­nych kup­ców, w ra­mach spo­tkań B2B, będą cze­ka­li wy­staw­cy nie tyl­ko z Pol­ski, ale rów­nież ca­łej Eu­ro­py i da­le­kiej Azji, co stwa­rza oka­zję do na­wi­ąza­nia cie­ka­wych kon­tak­tów z pro­du­cen­ta­mi i dys­try­bu­to­ra­mi upo­min­ków z różnych stron świa­ta.

Wstęp na tar­gi jest bez­płat­ny, a przed­si­ębior­cy, którzy do­ko­na­ją re­je­stra­cji on­li­ne przez stro­nę www.gi­ft­show.pl lub na miej­scu ja­ko fir­ma, otrzy­ma­ją od or­ga­ni­za­to­rów wy­da­rze­nia upo­mi­nek oraz vo­ucher na bez­płat­ny lunch w re­stau­ra­cji tar­go­wej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści