Du­plo w dru­kar­ni agen­cji re­kla­mo­wej TS Me­diaPoprzedni artykuł 

TS Me­dia to przy­kład dzia­ła­jącej z suk­ce­sa­mi od wie­lu lat agen­cji re­kla­mo­wej, która w wy­ni­ku in­ten­syw­ne­go roz­wo­ju po­sta­wi­ła ja­kiś czas te­mu na za­kup sprzętu, aby móc sa­mo­dziel­nie re­ali­zo­wać zle­ce­nia. Obok cy­fro­wych ma­szyn dru­ku­jących po­ja­wił się tu rów­nież sys­tem do bro­szu­ro­wa­nia Du­plo 3500, a ta­kże bi­gów­ko­-fal­cer­ka To­uchli­ne CF-375. Do­staw­cą urządzeń by­ła Akon­da – de­aler fir­my Du­plo Pol­ska.

Agen­cja TS Me­dia dzia­ła na ryn­ku od 1999 ro­ku. Druk cy­fro­wy po­ja­wił się tu dwa la­ta te­mu – fir­ma na­pi­sa­ła wó­wczas pro­jekt i otrzy­ma­ła do­ta­cję unij­ną, dzi­ęki której za­ku­pi­ła wy­po­sa­że­nie dla swo­jej dru­kar­ni. Wśród sprzętu zna­la­zł się rów­nież sys­tem Du­plo, bo tyl­ko ta fir­ma – jak mówi Ro­bert Skła­dow­ski, wła­ści­ciel TS Me­dia – spe­łnia­ła wy­so­kie kry­te­ria, ja­kie zna­la­zły się w pro­jek­cie. Wcze­śniej TS Me­dia po­dzle­ca­ła pra­ce za­przy­ja­źnio­nym dru­kar­niom, jed­nak od daw­na w jej pla­nach by­ła chęć ob­słu­gi klien­tów we wła­snym za­kre­sie, a przy tym kom­plek­so­wo – od pro­jektu po­przez druk na do­sta­wie ko­ńcząc.

Sy­stem do bro­szu­ro­wa­nia Du­plo to pierw­sze urządze­nie te­go pro­du­cen­ta w tej fir­mie.  „Zde­cy­do­wa­li­śmy się na je­go za­kup – mówi Ro­bert Skła­dow­ski – ze względu na kil­ka klu­czo­wych aspek­tów. Prze­de wszyst­kim ce­na te­go urządze­nia by­ła ade­kwat­na do na­szych ocze­ki­wań zwi­ąza­nych z je­go mo­żli­wo­ścia­mi, a ta­kże do na­szych ak­tu­al­nych po­trzeb. Po­za tym li­czy­ła się dla nas szyb­ko­ść je­go dzia­ła­nia. Wcze­śniej ręcz­nie wy­ko­ny­wa­li­śmy pra­ce, które obec­nie re­ali­zu­je Du­plo. Zy­ska­li­śmy wi­ęc na cza­sie, ja­ko­ści, a ta­kże na za­do­wo­le­niu klien­tów. Obec­nie, o czym wie­dzą wszyst­kie dru­kar­nie – zwłasz­cza cy­fro­we – klient za­ma­wia zle­ce­nie i chce je mieć u sie­bie naj­później na­stęp­ne­go dnia. Bez spraw­nej in­tro­li­ga­tor­ni nie jest to mo­żli­we. Dzi­ęki Du­plo mo­że­my nie tyl­ko spro­stać te­mu ocze­ki­wa­niu, ale rów­nież zle­ce­nia w mniej­szych na­kła­dach wy­ko­ny­wać od ręki, dzi­ęki cze­mu sta­je­my się bar­dziej kon­ku­ren­cyj­ni. Dzi­ęki Du­plo mo­że­my rów­nież w tym sa­mym cza­sie zre­ali­zo­wać wi­ęcej zle­ceń, co ma dla nas rów­nież nie­ma­łe zna­cze­nie”.

Fir­ma ob­słu­gu­je obec­nie przede wszyst­kim sek­tor ma­łych i śred­nich przed­si­ębiorstw z ca­łej Pol­ski, wy­ko­nu­jąc dla nich różno­ra­kie zle­ce­nia – od wi­zy­tówek, ulo­tek, bro­szur po­przez sze­reg in­nych, naj­bar­dziej na­wet skom­pli­ko­wa­nych pro­jek­tów.

„Przy wy­bo­rze urządze­nia Du­plo wa­żne by­ły dla nas opi­nie osób z za­przy­ja­źnio­nych dru­kar­ni, które na co dzień ko­rzy­sta­ją już z sys­te­mów te­go pro­du­cen­ta. By­ły one bar­dzo ko­rzyst­ne, wi­ęc od ra­zu ce­lo­wa­li­śmy w Du­plo i je­ste­śmy za­do­wo­le­ni z te­go wy­bo­ru” – mówi Ro­bert Skła­dow­ski.

„Nasz klient – do­da­je wła­ści­ciel fir­my – przy­cho­dzi do nas al­bo z po­my­słem, al­bo z kon­kret­ną po­trze­bą, a my po­ma­ga­my mu kom­plek­so­wo w re­ali­za­cji. Przed­sta­wia­my pro­jekt, ofe­ru­je­my wy­ko­na­nie, pod­po­wia­da­my jak zro­bić, że­by by­ło ład­nie i ta­nio, dzi­ęki cze­mu nie­dłu­go po­tem mo­że on spo­koj­nie ode­brać go­to­wy pro­dukt. Po­nie­waż klien­ci do nas wra­ca­ją i wci­ąż przy­by­wa no­wych, je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że to co ofe­ru­je­my spraw­dza się i jest od­po­wie­dzią na po­trze­by ryn­ku”.

Je­śli na­wet zda­rzy się sy­tu­acja, że TS Me­dia sa­ma nie jest w sta­nie zre­ali­zo­wać ja­kie­goś zle­ce­nia ko­rzy­sta z po­mo­cy za­przy­ja­źnio­nych firm po­li­gra­ficz­nych. Rów­nież one, kie­dy ma­ją ta­ką po­trze­bę, mo­gą sko­rzy­stać z po­mo­cy TS Me­dia. W ten spo­sób – dla re­ali­za­cji zle­ceń z in­nych dru­ka­rń – jest rów­nież wy­ko­rzy­sty­wa­ny sys­tem Du­plo. Klien­ci bar­dzo so­bie chwa­lą ja­ko­ść pro­duk­tów, które są re­ali­zo­wa­ne z po­mo­cą te­go sys­temu.

In­we­sty­cje, o których mo­wa – jak pod­kre­śla wła­ści­ciel TS Me­dia – zwi­ęk­szy­ły obro­ty w fir­mie, a przede wszyst­kim podnio­sły jej in­no­wa­cyj­no­ść i kon­ku­ren­cyj­no­ść, co dla pra­gnących roz­wi­jać się przed­si­ębiorstw ma klu­czo­we zna­cze­nie. „Je­ste­śmy prze­ko­na­ni – mówi – że był to do­bry krok na dro­dze na­sze­go roz­wo­ju i cie­szy­my się, że przy tej oka­zji po­zna­li­śmy fir­mę Du­plo, którą oce­nia­my bar­dzo po­zy­tyw­nie”.

TS Me­dia jed­nak na tym nie po­prze­sta­je. Fir­ma w naj­bli­ższym cza­sie roz­bu­du­je swo­ją sie­dzi­bę, szy­ku­jąc miej­sce głów­nie pod no­we ma­szy­ny dru­ku­jące. Nie­ba­wem rów­nież zo­sta­nie uru­cho­mio­ny jej sklep in­ter­ne­to­wy www.dru­ku­je­my­za­gro­sze.pl. Jest on obec­nie te­sto­wa­ny, a ru­szy pod ko­niec czerw­ca br., co – jak sądzi Ro­bert Skła­dow­ski – rów­nież będzie wa­żnym ele­men­tem dal­sze­go roz­wo­ju fir­my.

„Jest nam nie­zmier­nie mi­ło, że mo­że­my wspie­rać na­szych klien­tów na ka­żdym eta­pie ich roz­wo­ju. Do­star­cza­my urządze­nia, które za­pew­nia­ją spraw­ną ob­słu­gę i przy­czy­nia­ją się do ich suk­ce­sów, cze­go do­wo­dem jest fir­ma TS Me­dia. Ka­żdy mo­że zna­le­źć coś dla sie­bie w na­szej bo­ga­tej ofer­cie, a my je­ste­śmy po to, by być od­po­wied­nim do­rad­cą” – pod­su­mo­wu­je Ma­riusz Bo­guc­ki, od­po­wie­dzial­ny za sprze­daż w fir­mie Akon­da.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści