In­no­wa­cyj­ne i pro­eko­lo­gicz­ne roz­wi­ąza­nia Ag­fa Gra­phics dla cy­fro­we­go pre­pres­su za­de­biu­to­wa­ły na tar­gach dru­pa 2016Poprzedni artykuł 

Z myślą o klientach z naszego kraju na stoisku targowym byli obecni przedstawiciele polskiego oddziału Agfa Graphics
Z my­ślą o klien­tach z na­sze­go kra­ju na sto­isku tar­go­wym by­li obec­ni przed­sta­wi­cie­le pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics

Pod­czas te­go­rocz­nych tar­gów dru­pa w ofer­cie Ag­fa Gra­phics po­ja­wi­ło się wie­le no­wych, in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań de­dy­ko­wa­nych różnym seg­men­tom bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Wśród nich zna­la­zły się m.in. świa­to­we pre­mie­ry w ob­sza­rze cy­fro­we­go pre­pres­su: work­flow pro­duk­cyj­ny Apo­gee 10, no­wej ge­ne­ra­cji pły­ty ter­mo­czu­łe Ener­gy Eli­te Eco, pe­łno­for­ma­to­we na­świe­tlar­ki Ava­lon N8–90 i Ava­lon B8, no­we mo­de­le ga­ze­to­wych sys­te­mów CtP (Advan­ta­ge Es­sen­tials N i Advan­ta­ge N-PL) oraz pro­eko­lo­gicz­na wy­wo­ły­war­ka Ar­ka­na, mi­ni­ma­li­zu­jąca ilo­ść che­mii nie­zbęd­nej do wy­two­rze­nia for­my dru­ko­wej. Jak wy­ni­ka z za­po­wie­dzi przed­sta­wi­cie­li fir­my, ta ostat­nia ma sta­no­wić praw­dzi­wy prze­łom, za­rów­no pod względem wy­daj­no­ści, jak też opła­cal­no­ści dzia­łań w ob­sza­rze cy­fro­wej przy­go­to­wal­ni of­f­se­to­wej.

Ar­ka­na i Ener­gy Eli­te Eco: pro­eko­lo­gicz­na pro­duk­cja form dru­ko­wych
Mówi Mi­chał Śliz, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny pol­skie­go od­dzia­łu Ag­fa Gra­phics: „Ar­ka­na wpro­wa­dza pro­ces pro­duk­cji form dru­ko­wych na zu­pe­łnie no­wy po­ziom i jest roz­wi­ąza­niem uni­kal­nym w ska­li ca­łe­go ryn­ku. Je­go pro­jekt ba­zu­je na ka­ska­do­wej bu­do­wie zna­nej z de­dy­ko­wa­ne­go na ry­nek ga­ze­to­wy urządze­nia At­ti­ro Za­pew­nia ono o wie­le czyst­szą, a przez to bar­dziej pro­eko­lo­gicz­ną, wy­daj­niej­szą i ta­ńszą me­to­dę wy­twa­rza­nia form dru­ko­wych. Ma­my prze­ko­na­nie, że mo­że być to praw­dzi­wy hit wśród dru­ka­rń of­f­se­to­wych, dzia­ła­jących na ryn­kach ak­cy­den­so­wym czy też opa­ko­wa­nio­wym, zwłasz­cza w po­łącze­niu z no­wej ge­ne­ra­cji pły­tą Ener­gy Eli­te Eco”.
Ener­gy Eli­te Eco to nie­wy­ma­ga­jąca wy­pa­la­nia, po­zy­ty­wo­wa pły­ta ter­mo­czu­ła de­dy­ko­wa­na dla pro­duk­cji wy­so­ko­na­kła­do­wej. Wpi­su­je się ona w stra­te­gię Ag­fa Gra­phics przy­jętą w od­nie­sie­niu do jej roz­wi­ązań pre­pres­so­wych, sy­gno­wa­ną sym­bo­lem ECO³ (po­cho­dzącym od po­cząt­ko­wych li­ter słów: eko­lo­gia, eko­no­mia, ekstra wy­go­da w użyt­ko­wa­niu). Za­sto­so­wa­no w niej in­no­wa­cyj­ną, podwój­ną po­wło­kę, co – jak za­pew­nia pro­du­cent – czy­ni Ener­gy Eli­te Eco pły­tą nie­zwy­kle od­por­ną, a przy tym nie­wy­ma­ga­jącą wy­pa­la­nia wstęp­ne­go ani fi­nal­ne­go. Ofe­ru­je jed­no­cze­śnie wy­so­ką czu­ło­ść, będąc kom­pa­ty­bil­ną ze wszyst­ki­mi wy­so­ko­wy­daj­ny­mi na­świe­tlar­ka­mi CtP. Re­ali­zo­wa­ne z jej udzia­łem na­kła­dy si­ęga­ją 600 tys. od­bi­tek (bądź 150 tys. przy za­sto­so­wa­niu farb UV). Pły­tę mo­żna sto­so­wać do różnych apli­ka­cji i w różnych wa­run­kach dru­ko­wa­nia. Zda­niem Ag­fa Gra­phics za­pew­nia ona fo­to­re­ali­stycz­ną ja­ko­ść re­pro­duk­cji i jest kom­pa­ty­bil­na z różny­mi ra­stra­mi (m.in. Su­bli­ma o li­nia­tu­rze 340 lpi oraz sto­cha­stycz­nym FM10). Ener­gy Eli­te Eco po­zwa­la na po­kry­cie obra­zu w za­kre­sie 1–99%, bez utra­ty punk­tu.
Jak za­pew­nia pro­du­cent, przy za­sto­so­wa­niu stan­dar­do­wej wy­wo­ły­war­ki no­wa pły­ta umo­żli­wia re­duk­cję ilo­ści ge­ne­ro­wa­nych od­pa­dów na­wet o 25%. Co wi­ęcej, jej sto­so­wa­nie wy­dłu­ża ży­wot­no­ść kąpie­li, uła­twia utrzy­ma­nie wy­wo­ły­war­ki w czy­sto­ści oraz zwi­ęk­sza wy­so­ko­ść re­ali­zo­wa­nych na­kła­dów. Ener­gy Eli­te Eco de­dy­ko­wa­na jest na ryn­ki pro­duk­cji ar­ku­szo­wej, he­at­se­to­wej oraz UV.

Jej za­le­ty sta­ją się jesz­cze bar­dziej wi­docz­ne przy za­sto­so­wa­niu pły­ty w no­wo wpro­wa­dzo­nej do ofer­ty Ag­fa Gra­phics, pro­eko­lo­gicz­nej wy­wo­ły­war­ce Ar­ka­na. Wy­po­sa­żo­na ona zo­sta­ła w nie­wiel­ki zbior­nik na wy­wo­ły­wacz, w zna­czący spo­sób re­du­ku­jąc ko­niecz­no­ść uzu­pe­łnia­nia środ­ków che­micz­nych oraz ob­ni­ża­jąc ich ilo­ść nie­zbęd­ną w pro­ce­sie po­wsta­wa­nia for­my dru­ko­wej. Za­sto­so­wa­ny tu ka­ska­do­wy sys­tem do­zo­wa­nia roz­two­ru gu­mu­jące­go, ozna­cza ca­łko­wi­te wy­eli­mi­no­wa­nie wo­dy z pro­ce­su płu­ka­nia pły­ty. Jej funk­cję przej­mu­je wspo­mnia­ny roz­twór gu­mu­jący, który od­po­wia­da za wy­my­cie pły­ty oraz spe­łnia ro­lę ochron­ną two­rząc spe­cjal­ną po­wło­kę za­bez­pie­cza­jącą.
Jak za­pew­nia Ed­dy De Dob­be­le­er – me­ne­dżer ds. mar­ke­tin­gu ter­micz­nych sys­te­mów CtP w bel­gij­skiej cen­tra­li Ag­fa Gra­phics, za­sto­so­wa­na tu no­wa tech­no­lo­gia wy­wo­ły­wa­nia nie tyl­ko eli­mi­nu­je wo­dę z pro­ce­su płu­ka­nia pły­ty, ale też – w po­rów­na­niu z in­ny­mi sys­te­ma­mi do­stęp­ny­mi na ryn­ku – re­du­ku­je na­wet o 50% ilo­ść od­pa­dów ge­ne­ro­wa­nych pod­czas pro­ce­su two­rze­nia for­my dru­ko­wej: „To jed­nak nie wszyst­ko. Wi­ęk­sza ży­wot­no­ść kąpie­li zna­cząco ob­ni­ża często­tli­wo­ść kon­ser­wa­cji wy­wo­ły­war­ki, a czyst­sza che­mia sto­so­wa­na w ca­łym pro­ce­sie re­du­ku­je czas nie­zbęd­ny na do­pro­wa­dze­nie urządze­nia do sta­nu uży­wal­no­ści. Sy­stem umo­żli­wia pro­duk­cję do 80 płyt B1 w ci­ągu go­dzi­ny, co czy­ni go ide­al­nym roz­wi­ąza­niem dla wy­so­ko­na­kła­do­wych śro­do­wisk pro­duk­cyj­nych, wy­ma­ga­jących wy­daj­ne­go i nie­za­wod­ne­go roz­wi­ąza­nia CtP. Ar­ka­na ozna­cza dla dru­ka­rń oszczęd­no­ści cza­so­we i fi­nan­so­we, czy­niąc pro­ces two­rze­nia form dru­ko­wych bar­dziej eko­lo­gicz­nym i ła­twiej­szy­m”.
Mi­chał Śliz do­da­je: „Wspo­mnia­na wcze­śniej pły­ta Ener­gy Eli­te Eco jest kom­pa­ty­bil­na ze wszyst­ki­mi stan­dar­do­wy­mi wy­wo­ły­war­ka­mi płyt, ale wła­śnie w po­łącze­niu z sys­te­mem Ar­ka­na two­rzy opty­mal­ne i nie­spo­ty­ka­ne u in­nych do­staw­ców roz­wi­ąza­nie CtP”.

No­we na­świe­tlar­ki w for­ma­cie B1 i roz­sze­rzo­ne port­fo­lio dla seg­men­tu VLF
Z my­ślą m.in. o no­wych pro­eko­lo­gicz­nych pły­tach Ener­gy Eli­te Eco oraz in­no­wa­cyj­nej wy­wo­ły­war­ce Ar­ka­na ofer­ta Ag­fa Gra­phics w ob­sza­rze cy­fro­we­go pre­pres­su zo­sta­ła wzbo­ga­co­na o ko­lej­ne mo­de­le pe­łno­for­ma­to­wych na­świe­tla­rek CtP pra­cu­jących w tech­no­lo­gii ter­micz­nej. Oba roz­wi­ąza­nia by­ły pre­zen­to­wa­ne na sto­isku Ag­fa Gra­phics, wzbu­dza­jąc du­że za­in­te­re­so­wa­nie zwie­dza­jących, ta­kże z Pol­ski. Sz­cze­gól­ną uwa­gę przy­ku­wa­ła – anon­so­wa­na przez pro­du­cen­ta ja­ko naj­szyb­sze na ryn­ku roz­wi­ąza­nie w for­ma­cie B1 – na­świe­tlar­ka Ava­lon N8–90. Do­stęp­na w trzech wa­rian­tach pręd­ko­ści (E, S i XT), wy­po­sa­żo­na zo­sta­ła w naj­now­sze gło­wi­ce na­świe­tla­jące GLV, za­pew­nia­jące wy­so­ką ja­kość re­pro­duk­cji i wy­daj­no­ść do 70 pły­t/h. War­to do­dać, że jesz­cze w trak­cie tr­wa­nia tar­gów dru­pa 2016 pol­ski od­dział Ag­fa Gra­phics sfi­na­li­zo­wał dwa kon­trak­ty na do­sta­wę sys­te­mów CtP ba­zu­jących na na­świe­tlar­ce Ava­lon N8–90.
Eu­ro­pej­ską pre­mie­rę na tar­gach dru­pa 2016 miał z ko­lei mo­del Ava­lon B8–24, do­stęp­ny w dwóch wer­sjach (S oraz XT) i będący roz­wi­ąza­niem kla­sy en­try le­vel. W je­go przy­pad­ku ła­do­wa­nie płyt od­by­wa się ręcz­nie, na­to­miast wy­daj­no­ść ca­łe­go roz­wi­ąza­nia CtP mo­żna zwi­ęk­szyć łącząc na­świe­tlar­kę – w try­bie on­li­ne – z wy­wo­ły­war­ką bądź urządze­niem gu­mu­jącym. Ava­lon B8–24 to tzw. roz­wi­ąza­nie uza­sad­nio­ne eko­no­micz­nie, szcze­gól­nie atrak­cyj­ne przy za­sto­so­wa­niu w nim bez­od­czyn­ni­ko­wych płyt z ro­dzi­ny Azu­ra.
Oba no­we mo­de­le na­świe­tla­rek Ava­lon, po­dob­nie jak wszyst­kie sys­te­my CtP mar­ki Ag­fa Gra­phics, są ste­ro­wa­ne naj­now­szą wer­sją work­flow pro­duk­cyj­ne­go Apo­gee 10, która rów­nież mia­ła pre­mie­rę na tar­gach dru­pa 2016.
„Na­świe­tlar­ka to „ser­ce” ka­żde­go sys­te­mu CtP – mówi Mi­chał Śliz – wi­ęc na­si klien­ci z Pol­ski, za­rów­no obec­ni jak i po­ten­cjal­ni, pil­nie wy­pa­tru­ją ko­lej­nych no­wo­ści ryn­ko­wych w tym ob­sza­rze. Cho­dzi zwłasz­cza o roz­wi­ąza­nia zwi­ęk­sza­jące wy­daj­no­ść, a tym sa­mym – wpły­wa­jące na eko­no­mi­kę pro­wa­dzo­nej dzia­łal­no­ści. Stąd du­że za­in­te­re­so­wa­nie no­wy­mi mo­de­la­mi z se­rii Ava­lon, zwłasz­cza za­awan­so­wa­nym Ava­lon N8–90, które­go pręd­ko­ść – w po­łącze­niu z pły­ta­mi Ener­gy Eli­te Eco i wy­wo­ły­war­ką Ar­ka­na – mo­że sta­no­wić o si­le i prze­wa­dze kon­ku­ren­cyj­nej po­ten­cjal­ne­go użyt­kow­ni­ka. Ma­my na­dzie­ję, że już w pierw­szych mie­si­ącach po tar­gach dru­pa 2016 uda nam się zre­ali­zo­wać kon­trak­ty za­rów­no na no­we urządze­nia, jak też na wdro­że­nie no­wych płyt ter­mo­czu­ły­ch”.
Z my­ślą o dru­kar­niach użyt­ku­jących ma­szy­ny wiel­ko­for­ma­to­we fir­ma wpro­wa­dzi­ła do ofer­ty bez­od­czyn­ni­ko­wą pły­tę Azu­ra TU w for­ma­cie VLF o gru­bo­ści 0,4 mm oraz kom­pa­ty­bil­ny z nią sys­tem czysz­cząco­-gu­mu­jący Azu­ra CX150, ge­ne­ru­jący – jak za­pew­nia pro­du­cent – mi­ni­mal­ną ilo­ść od­pa­dów dzi­ęki zop­ty­ma­li­zo­wa­ne­mu zu­ży­ciu gu­my oraz nie­wy­ma­ga­jący wo­dy.

So­ftwa­re dla pre­pres­su: kie­ru­nek – „ch­mu­ra”
Tar­gi dru­pa 2016 przy­nio­sły świa­to­wą pre­mie­rę naj­now­szej wer­sji sztan­da­ro­we­go work­flow pro­duk­cyj­ne­go Ag­fa Gra­phics dla dru­ka­rń ak­cy­den­so­wych i opa­ko­wa­nio­wych – Apo­gee 10. Ofe­ru­je on wy­god­ny i in­tu­icyj­ny in­ter­fejs, no­we opcje za­pew­nia­jące wy­ższą wy­daj­no­ść dzia­łań, które – to zu­pe­łna no­wo­ść – mo­żna obec­nie re­ali­zo­wać w „ch­mu­rze”. Wszyst­ko za spra­wą mo­du­łu Apo­gee Clo­ud, dzi­ęki które­mu – za­miast in­sta­lo­wa­na sta­cjo­nar­nej li­cen­cji opro­gra­mo­wa­nia work­flow – sta­je się ono do­stęp­ne ja­ko usłu­ga ty­pu Sa­aS, za­rządza­nia przez spe­cja­li­stów Ag­fa Gra­phics. Jak za­pew­nia pro­du­cent, jest to uni­kal­na w ska­li ca­łe­go ryn­ku usłu­ga, eli­mi­nu­jąca po stro­nie klien­ta ko­niecz­no­ść wdra­ża­nia de­dy­ko­wa­ne­go opro­gra­mo­wa­nia czy in­we­sto­wa­nia w in­fra­struk­tu­rę.
Je­że­li cho­dzi o funk­cjo­nal­no­ść no­wej wer­sji Apo­gee 10, pro­du­cent zwra­ca szcze­gól­ną uwa­gę na ta­kie mo­du­ły jak: udo­sko­na­lo­ny Di­gi­tal Qu­ick Strip, wi­ęk­sze wspar­cie dla przy­go­to­wa­nia różnych wer­sji zle­ce­nia ja­ko od­dziel­nych prac (Ver­sio­ning), zin­te­gro­wa­nie tech­no­lo­gii In­tel­li­Tu­ne (do au­to­ma­tycz­nej ko­rek­ty zdjęć i po­pra­wy ich ja­kości) oraz por­ta­lu Apo­gee We­bAp­pro­val, umo­żli­wia­jące­go zdal­ną ko­mu­ni­ka­cję dru­kar­ni­/stu­dia pre­press z klien­ta­mi. War­to rów­nież wspo­mnieć, że Apo­gee 10 wy­ko­rzy­stu­je naj­now­szą wer­sję sil­ni­ka ra­stru­jące­go Ado­be PDF Print En­gi­ne.
Z sys­te­mem work­flow zin­te­gro­wa­na jest no­wa, re­ali­zo­wa­na w „ch­mu­rze” usłu­ga wy­mia­ny pli­ków – Prin­tSphe­re. Dzi­ęki niej dru­kar­nie mo­gą w ze­stan­da­ry­zo­wa­ny spo­sób wy­mie­niać się pli­ka­mi ze swo­imi klien­ta­mi, współpra­cow­ni­ka­mi czy part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi. Prin­tSphe­re mo­że też spe­łniać ro­lę cy­fro­we­go ar­chi­wum wcze­śniej zre­ali­zo­wa­nych zle­ceń. Ser­wis jest do­stęp­ny po­przez de­dy­ko­wa­ną stro­nę in­terneto­wą www.print­sphe­re.com bądź też za po­śred­nic­twem do­star­cza­nych klien­tom apli­ka­cji dzia­ła­jących za­rów­no na plat­for­mach sta­cjo­nar­nych (Win­dows, Mac) jak i w urządze­niach mo­bil­nych.
Prin­tSphe­re sta­no­wi na­tu­ral­ne roz­wi­ni­ęcie in­nych, ba­zu­jących na tech­no­lo­gii clo­ud com­pu­ting na­rzędzi stwo­rzo­nych przez Ag­fa Gra­phics, ta­kich jak Sto­re­Front – opro­gra­mo­wa­nie do two­rze­nia skle­pów in­ter­ne­to­wych, które­go naj­now­sza wer­sja 3.1 ta­kże by­ła pre­zen­to­wa­na na tar­gach dru­pa 2016.
Ga­ma pre­pres­so­wych roz­wi­ązań so­ftwa­re­’o­wych Ag­fa Gra­phics zo­sta­ła nie­daw­no roz­bu­do­wa­na o pa­kiet Arzi­ro, de­dy­ko­wa­ny na ry­nek za­bez­pie­czeń pro­duk­tów ma­so­we­go użyt­ku. De­mon­stro­wa­ny za­rów­no na sto­isku pro­du­cen­ta, jak też w ra­mach spe­cjal­nej prze­strze­ni wy­sta­wien­ni­czej To­uch­po­int Pac­ka­ging (zlo­ka­li­zo­wa­nej w pa­wi­lo­nie nr 12), skła­da się z kil­ku mo­du­łów. Jed­nym z nich jest Arzi­ro De­sign, prze­zna­czo­ny do two­rze­nia za­bez­pie­czeń w przy­go­to­wy­wa­nych pro­jek­tach.

Ro­zwi­ąza­nia ga­ze­to­we: au­to­ma­ty­za­cja i eko­no­mi­ka
Tar­gi dru­pa 2016 przy­nio­sły rów­nież wa­żne pre­mie­ry w części port­fo­lio Ag­fa Gra­phics skie­ro­wa­nej do dru­ka­rń pra­so­wych. Z my­ślą o dru­kar­niach wy­so­ko­na­kła­do­wych, ocze­ku­jących co­raz szyb­szych i bar­dziej wy­daj­nych roz­wi­ązań, fir­ma wpro­wa­dzi­ła na ry­nek mo­del Advan­ta­ge N-PL o wy­daj­no­ści do 400 pły­t/h. Po­sia­da on opcje po­da­wa­nia płyt bez­po­śred­nio ze zin­te­gro­wa­ne­go mo­du­łu pa­le­to­we­go, co po­zwa­la na nie­prze­rwa­ną pro­duk­cję na­wet 3,1 tys. form dru­ko­wych. Na­to­miast do dru­ka­rń ga­ze­to­wych dys­po­nu­jących mniej­szy­mi środ­ka­mi fi­nan­so­wy­mi skie­ro­wa­ne są dwa ni­sko­bu­dże­to­we (kla­sa en­try­-le­vel) roz­wi­ąza­nia CtP z se­rii Advan­ta­ge N Es­sen­tials, ofe­ro­wa­ne w wer­sjach półau­to­ma­tycz­nej i w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­nej.
Mówi Ste­fan Pio­trow­ski, od­po­wie­dzial­ny za ry­nek pra­so­wy w pol­skim od­dzia­le Ag­fa Gra­phics: „Tym sa­mym na­sza fir­ma wy­cho­dzi na­prze­ciw ocze­ki­wa­niom i po­trze­bom prze­ży­wa­jące­go nie­ła­twy okres ryn­ku pro­duk­cji pra­so­wej, bądź też re­ali­zo­wa­nej na ty­po­wych podło­żach ga­ze­to­wych. Advan­ta­ge N Es­sen­tials to roz­wi­ąza­nia, dzi­ęki którym nie­ja­ko wra­ca­my do ko­rze­ni CtP, ofe­ru­jąc jed­no­cze­śnie uza­sad­nio­ne eko­no­micz­nie, a przy tym za­pew­nia­jące wy­so­ką ja­ko­ść i nie­za­wod­no­ść sys­te­my pro­duk­cji form dru­ko­wy­ch”.
Na tar­gach dru­pa 2016 nie mo­gło za­brak­nąć no­wo­ści so­ftwa­re­’o­wych Ag­fa Gra­phics de­dy­ko­wa­nych na ry­nek pra­so­wy. Fir­ma za­de­mon­stro­wa­ła naj­now­szą wer­sję work­flow pro­duk­cyj­ne­go Ar­ki­tex Pro­duc­tion 2.0, ba­zu­jące­go na zin­te­gro­wa­nym in­ter­fej­sie i in­for­mu­jące­go ope­ra­to­ra o wszyst­kich re­ali­zo­wa­nych pro­ce­sach. Je­go no­we, klu­czo­we funk­cje to: ba­zu­jące na prze­glądar­ce in­ter­ne­to­wej na­rzędzie do pla­no­wa­nia, in­tu­icyj­ny mo­duł Pla­te Lay­out Ma­na­ger, udo­sko­na­lo­na opcja śle­dze­nia pro­duk­cji (opar­ta o ko­dy kre­sko­we) oraz zin­te­gro­wa­ne wstęp­ne usta­wia­nie ka­ła­ma­rzy far­bo­wych. Dzi­ęki pra­cy w języ­ku HTML5, do sys­te­mu Ar­ki­tex Pro­duc­tion mo­żna uzy­skać do­stęp z do­wol­ne­go kom­pu­te­ra wy­po­sa­żo­ne­go w prze­glądar­kę in­ter­ne­to­wą.
Z my­ślą o tzw. pu­bli­ka­cjach mo­bil­nych Ag­fa Gra­phics pro­mo­wa­ła na tar­gach naj­now­szą, udo­sko­na­lo­ną wer­sję roz­wi­ąza­nia Ever­si­fy, umo­żli­wia­jące­go do­sto­so­wa­nie tre­ści re­dak­cyj­nych na różne plat­for­my prze­no­śne, m.in. ta­ble­ty czy smart­fo­ny oraz z my­ślą o „kla­sycz­ny­ch” ser­wi­sach in­ter­ne­to­wych. Cie­szy się ono co­raz wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem wśród wy­daw­ców pra­so­wych z ca­łe­go świa­ta i jest – po­dob­nie jak co­raz wi­ęk­sza rze­sza roz­wi­ązań so­ftwa­re­’o­wych Ag­fa Gra­phics – do­stęp­ne ja­ko usłu­ga Sa­aS. Je­go naj­wi­ęk­szą za­le­tą jest in­te­rak­tyw­na i an­ga­żu­jąca od­bior­cę ko­mu­ni­ka­cja wy­daw­cy z czy­tel­ni­kiem, będąca – zda­niem do­staw­cy roz­wi­ąza­nia – pod­sta­wą dzia­ła­nia współcze­snych wy­daw­ców pra­so­wych.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści