ActiveJet – marka sportowych emocjiPoprzedni artykuł 

Za nami Euro 2016 – mistrzostwa, które na długo pozostaną w naszej pamięci dzięki historycznym osiągnięciom biało-czerwonych. Wciąż żywe są emocje po niedzielnym finale Euro, a już jutro czekają nas kolejne, rusza bowiem 73. edycja Tour de Pologne. W tym roku do rywalizacji o zwycięstwo w tym największym i najpopularniejszym wyścigu kolarskim w Polsce stanie aż 25 zespołów z całego świata. Wśród nich będzie VERVA Activejet Pro Cycling Team.

Od idei do Tour de Pologne

Stworzenie profesjonalnej grupy kolarskiej to autorski pomysł Piotra Bielińskiego, Prezesa Zarządu ACTION S.A. i wielkiego miłośnika kolarstwa. Grupa powstała w 2003 r. pod nazwą Profesjonalna Grupa Kolarska ACTION. Na przestrzeni lat konsekwentnie się rozwijała, biorąc udział w coraz poważniejszych wyścigach kolarskich. W 2014 r., już pod nazwą ActiveJet Team, nawiązała współpracę z Akademią Kolarską Copernicus, dzięki czemu zyskała zaplecze w postaci Uczniowskiego Klubu Kolarskiego. Rok później zespół pozyskał nowego sponsora w postaci spółki z GK Orlen i, jako druga ekipa w Polsce, awansował do grona Professional Continental. Awans ten zapewnił zawodnikom możliwość startowania w prestiżowych wyścigach kolarskich na świecie, a marce ActiveJet szeroką ekspozycję w najlepszych czasach antenowych zarówno w Polsce, jak i w całej Europie.

Gra warta emocji

Nie od dziś wiadomo, że sponsoring sportu stanowi dla marki wartość dodaną. Najwięksi gracze z praktycznie wszystkich branż decydują się na tego typu działania, gdyż przynoszą one firmie długofalowy zysk w postaci szerokiej, często ogólnoświatowej rozpoznawalności i pozytywnych skojarzeń z marką. - Firmy, które nie tylko dbają o jakość i rozwój oferty produktowej, ale także inwestują w niestandardowe działania marketingowe, stają się liderami rynku. Tak jak ActiveJet, który jako jedyny z branży postawił w tak szerokim stopniu na marketing sportowy i zyskał. – komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.

Według badań przeprowadzonych przez niezależną firmę, tylko efekt promocyjny osiągnięty dzięki sponsoringowi Legii Warszawa marka będzie odczuwała aż do 2018 r. Warto tu zaznaczyć, że współpraca z klubem zakończyła się trzy lata temu. Tour de Pologne, jako najbardziej rozpoznawalne wydarzenie medialne w Polsce, stanowi dla Activejet kolejną szansę na podbicie swej popularności. Dość powiedzieć, że wyścig będzie transmitowany w sumie przez 23 godziny w 54 krajach, a obejrzy go prawie 3 mln kibiców na trasie oraz ok. 301 mln widzów przed telewizorami.

- Wprowadzamy do portfolio coraz to nowe produkty. Dziś obok szerokiej gamy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, mamy ciekawą ofertę produktów oświetleniowych czy zasilających. Myślę więc, że sponsoring sportowy, który prowadzimy może być potężną pomocą dla resellerów w walce o nowe segmenty rynku dzięki tuszom i tonerom ActiveJet, ale i materiałom oświetleniowym czy zasilającym z naszym logo. – dodaje R. Ornowski.

Na podstawie informacji firmy ACTION SA

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności