#Za­szyl­do­wa­ni w Ra­do­miu – do 11 wrze­śnia tr­wa gło­so­wa­nie in­ter­nau­tówPoprzedni artykuł 

Do zor­ga­ni­zo­wa­ne­go w Ra­do­miu przez fir­mę Adver Me­dia miej­skie­go kon­kur­su zgło­si­ło się już kil­ku­na­stu przed­si­ębior­ców, którzy z różnych po­wo­dów chcą wy­mie­nić swo­je ma­ło es­te­tycz­ne szyl­dy na no­we. Ter­min nad­sy­ła­nia zgło­szeń upły­wa 31 sierp­nia, ale jesz­cze do 11 wrze­śnia in­ter­nau­ci mo­gą gło­so­wać, wy­ra­żać opi­nie na Fa­ce­bo­ok’u i wspie­rać swo­ich fa­wo­ry­tów.

Ak­cja Za­szyl­do­wa­ni spo­tka­ła się z bar­dzo cie­płym przy­jęciem ra­do­mian. Cie­szy nas, że lek­ka, ple­bi­scy­to­wa for­mu­ła spodo­ba­ła się przed­sta­wi­cie­lom ra­dom­skie­go bi­zne­su – ma­my zgło­sze­nia mi­ędzy in­ny­mi od cu­kier­ni, fo­to­gra­fa, fry­zje­ra i ze­gar­mi­strza, a na­wet od szko­ły ro­dze­nia! – opo­wia­da Łu­kasz Kwie­cień, współwła­ści­ciel Adver Me­dia. – Na Fa­ce­bo­oku in­ter­nau­ci ak­tyw­nie gło­su­ją i ko­men­tu­ją co­raz to no­we zdjęcia, które prze­sy­ła­ją do nas uczest­ni­cy kon­kur­su.

Or­ga­ni­za­to­rzy nie ukry­wa­ją, że kon­kurs jest pew­nym pre­tek­stem, by już dzi­siaj dys­ku­to­wać nad ja­ko­ścią prze­strze­ni pu­blicz­nej w na­szym mie­ście i oszpe­co­nej wszędo­byl­ską re­kla­mą za­byt­ko­wej ar­chi­tek­tu­rze. Z ty­mi pro­ble­ma­mi będzie się mie­rzyć opra­co­wy­wa­na wła­śnie w Ra­do­miu uchwa­ła kra­jo­bra­zo­wa. Z jed­nej stro­ny wła­ści­cie­le firm chcą swo­bod­nie in­for­mo­wać o swo­jej dzia­łal­no­ści, z dru­giej – wy­gląd i ilo­ść re­klam często po­zo­sta­wia­ją wie­le do ży­cze­nia miesz­ka­ńcom, którzy mu­szą się mi­ędzy ni­mi po­ru­szać, żyć. Trze­ba roz­ma­wiać o tym, jak mo­gła­by wy­glądać re­klama ze­wnętrz­na, że­by mia­sto by­ło pi­ęk­niej­sze i ko­rzy­stać z roz­wi­ązań już sto­so­wa­nych w in­nych mia­stach, ta­kich jak Wro­cław, Po­znań czy Łódź.

Po­szu­ku­jąc zło­te­go środ­ka, Adver Me­dia, lo­kal­ny pro­du­cent form re­kla­mo­wych i szyl­dów, chce do­brym przy­kła­dem dać wy­ra­źny sy­gnał: re­kla­ma skle­pu czy punk­tu usłu­go­we­go nie mu­si być wiel­ka i ja­skra­wa, nie mu­si być jej aż ty­le. Ilo­ść nie za­wsze prze­kła­da się na ja­ko­ść.

Re­kla­ma ze­wnętrz­na po­win­na iść z du­chem cza­sów, dzi­siaj wi­ęk­sze zna­cze­nie ma prze­cież ła­two­ść wy­szu­ka­nia fir­my w In­ter­ne­cie, niż wi­docz­ny z od­le­gło­ści ki­lo­me­tra ban­ner. – do­da­je Łu­kasz Kwie­cień. Mo­że wy­star­czy po pro­stu do­brze za­pro­jek­to­wa­ny znak gra­ficz­ny, roz­po­zna­wal­na mar­ka i atrak­cyj­nie za­ara­nżo­wa­na wi­try­na?

Zwy­ci­ęz­cę kon­kur­su po­zna­my w po­ło­wie wrze­śnia. Po­tem przyj­dzie ko­lej na pra­ce kon­cep­cyj­ne i wspól­ne pro­jek­to­wa­nie no­we­go szyl­du, który zo­sta­nie za­in­sta­lo­wa­ny przez or­ga­ni­za­to­ra kon­kur­su do ko­ńca pa­ździer­ni­ka.

Wi­ęcej in­for­ma­cji o ak­cji Za­szyl­do­wa­ni i o gło­so­wa­niu: www.ad­ver­me­dia.pl/za­szyl­do­wa­ni.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Adver Me­dia

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści