#Zaszyldowani w Radomiu – do 11 września trwa głosowanie internautówPoprzedni artykuł 

Do zorganizowanego w Radomiu przez firmę Adver Media miejskiego konkursu zgłosiło się już kilkunastu przedsiębiorców, którzy z różnych powodów chcą wymienić swoje mało estetyczne szyldy na nowe. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia, ale jeszcze do 11 września internauci mogą głosować, wyrażać opinie na Facebook’u i wspierać swoich faworytów.

Akcja Zaszyldowani spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem radomian. Cieszy nas, że lekka, plebiscytowa formuła spodobała się przedstawicielom radomskiego biznesu – mamy zgłoszenia między innymi od cukierni, fotografa, fryzjera i zegarmistrza, a nawet od szkoły rodzenia! – opowiada Łukasz Kwiecień, współwłaściciel Adver Media. – Na Facebooku internauci aktywnie głosują i komentują coraz to nowe zdjęcia, które przesyłają do nas uczestnicy konkursu.

Organizatorzy nie ukrywają, że konkurs jest pewnym pretekstem, by już dzisiaj dyskutować nad jakością przestrzeni publicznej w naszym mieście i oszpeconej wszędobylską reklamą zabytkowej architekturze. Z tymi problemami będzie się mierzyć opracowywana właśnie w Radomiu uchwała krajobrazowa. Z jednej strony właściciele firm chcą swobodnie informować o swojej działalności, z drugiej – wygląd i ilość reklam często pozostawiają wiele do życzenia mieszkańcom, którzy muszą się między nimi poruszać, żyć. Trzeba rozmawiać o tym, jak mogłaby wyglądać reklama zewnętrzna, żeby miasto było piękniejsze i korzystać z rozwiązań już stosowanych w innych miastach, takich jak Wrocław, Poznań czy Łódź.

R E K L A M A
Poszukując złotego środka, Adver Media, lokalny producent form reklamowych i szyldów, chce dobrym przykładem dać wyraźny sygnał: reklama sklepu czy punktu usługowego nie musi być wielka i jaskrawa, nie musi być jej aż tyle. Ilość nie zawsze przekłada się na jakość.

Reklama zewnętrzna powinna iść z duchem czasów, dzisiaj większe znaczenie ma przecież łatwość wyszukania firmy w Internecie, niż widoczny z odległości kilometra banner. – dodaje Łukasz Kwiecień. Może wystarczy po prostu dobrze zaprojektowany znak graficzny, rozpoznawalna marka i atrakcyjnie zaaranżowana witryna?

Zwycięzcę konkursu poznamy w połowie września. Potem przyjdzie kolej na prace koncepcyjne i wspólne projektowanie nowego szyldu, który zostanie zainstalowany przez organizatora konkursu do końca października.

Więcej informacji o akcji Zaszyldowani i o głosowaniu: www.advermedia.pl/zaszyldowani.

Na podstawie informacji firmy Adver Media

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności