W ramach Festiwalu Druku i Marketingu OOH Magazine na XXI EXPO w Warszawie, odbyła się 7 września br. konferencja pt. "Co mówi Twoje opakowanie? Jak wykorzystać etykietę do budowania wizerunku marki", która została zorganizowana przez firmę Etykiety.pl Etigraf.
W trakcie konferencji zaprezentowanych zostało 5 prelekcji na tematy związane z projektowaniem i drukiem etykiet, rolą etykiet w komunikacji marki, omówione zostały najbardziej interesujące, gorące trendy w designie i nowoczesnych technologiach druku oraz innowacyjne podłoża do druku, które wyróżniają marki na sklepowych półkach.
Była to niepowtarzalna okazja dla pracowników działów marketingu a także właścicieli małych, średnich i dużych firm, aby dowiedzieć się wg jakich, najlepszych zasad strategicznych, kreatywnych i technologicznych tworzyć etykiety, które wesprą sprzedaż, zainspirują konsumentów i pomogą budować markę.
Uczestnicy konferencji mieli okazję do indywidualnych rozmów ze specjalistami i ekspertami w dziedzinie zarządzania marką, technologii druku i materiałów, czy też kreacji graficznych.
Prelegentami byli przedstawiciele firmy Etykiety.pl Etigraf - Anita Czarniecka, Prezes i współwłaścicielka firmy, Iwona Studzińska – Dyrektor Handlowy i Karolina Gradys – główny technolog firmy, a także Anna Nalazek - Prezes Zarządu firmy konsultingowej A&N Brand Innovation oraz ekspert w zakresie strategii marki i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej, Leszek Chwastek – Art Director i twórca kreacji graficznych dla wielu znanych marek i Katarzyna Zych Młynarczyk z Raflatac, producenta podłoży do druku.
Jest to pierwsza z planowanego przez firmę Etykiety.pl Etigraf cyklu konferencji na istotne tematy branży.
Na podstawie informacji firmy Etykiety.pl Etigraf