Od­by­ła się kon­fe­ren­cja pt. „Co mówi Two­je opa­ko­wa­nie? Jak wy­ko­rzy­stać ety­kie­tę do bu­do­wa­nia wi­ze­run­ku mar­ki”Poprzedni artykuł 

W ra­mach Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Mar­ke­tin­gu OOH Ma­ga­zi­ne na XXI EXPO w War­sza­wie, od­by­ła się 7 wrze­śnia br. kon­fe­ren­cja pt.  „Co mówi Two­je opa­ko­wa­nie? Jak  wy­ko­rzy­stać ety­kie­tę do bu­do­wa­nia wi­ze­run­ku mar­ki”, która zo­sta­ła zor­ga­ni­zo­wa­na przez fir­mę Ety­kie­ty.pl Eti­graf.

W trak­cie kon­fe­ren­cji za­pre­zen­to­wa­nych zo­sta­ło 5 pre­lek­cji na te­ma­ty zwi­ąza­ne z pro­jek­to­wa­niem i dru­kiem ety­kiet, ro­lą ety­kiet w ko­mu­ni­ka­cji mar­ki, omówio­ne zo­sta­ły naj­bar­dziej in­te­re­su­jące, go­rące tren­dy w de­si­gnie i no­wo­cze­snych tech­no­lo­giach dru­ku oraz in­no­wa­cyj­ne podło­ża do dru­ku, które wy­różnia­ją mar­ki na skle­po­wych półkach.

By­ła to nie­po­wta­rzal­na oka­zja dla pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu a ta­kże wła­ści­cie­li ma­łych, śred­nich i du­żych firm, aby do­wie­dzieć się wg ja­kich, naj­lep­szych za­sad stra­te­gicz­nych, kre­atyw­nych i tech­no­lo­gicz­nych two­rzyć ety­kie­ty, które we­sprą sprze­daż,  za­in­spi­ru­ją kon­su­men­tów i po­mo­gą bu­do­wać mar­kę.

Uczest­ni­cy kon­fe­ren­cji mie­li oka­zję do in­dy­wi­du­al­nych roz­mów ze spe­cja­li­sta­mi i eks­per­ta­mi w dzie­dzi­nie za­rządza­nia mar­ką, tech­no­lo­gii dru­ku i ma­te­ria­łów, czy też kre­acji gra­ficz­nych.

Pre­le­gen­ta­mi by­li przed­sta­wi­cie­le fir­my Ety­kie­ty.pl Eti­graf – Ani­ta Czar­niec­ka, Pre­zes i współwła­ści­ciel­ka fir­my, Iwo­na Stu­dzi­ńska – Dy­rek­tor Han­dlo­wy i Ka­ro­li­na Gra­dys – głów­ny tech­no­log fir­my, a ta­kże An­na Na­la­zek – Pre­zes Za­rządu fir­my kon­sul­tin­go­wej A&N Brand In­no­va­tion oraz eks­pert w za­kre­sie stra­te­gii mar­ki i sze­ro­ko ro­zu­mia­nej ko­mu­ni­ka­cji mar­ke­tin­go­wej, Le­szek Ch­wa­stek – Art Di­rec­tor i twór­ca kre­acji gra­ficz­nych dla wie­lu zna­nych ma­rek i Ka­ta­rzy­na Zych Mły­nar­czyk z Ra­fla­tac, pro­du­cen­ta podło­ży do dru­ku.

Jest to pierw­sza z pla­no­wa­ne­go przez fir­mę Ety­kie­ty.pl Eti­graf cy­klu kon­fe­ren­cji na istot­ne te­ma­ty bra­nży.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ety­kie­ty.pl Eti­graf

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści