Fo­to­lia by Ado­be na Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Mar­ke­tin­gu – re­la­cjaPoprzedni artykuł 

Za­ko­ńczy­ła się ósma edy­cja Fe­sti­wa­lu Dru­ku i Mar­ke­tin­gu w War­sza­wie. Bank zdjęć Fo­to­lia by Ado­be za­pre­zen­to­wał na nich swo­ją ofer­tę oraz roz­wi­ąza­nia dla bra­nży kre­atyw­nej i po­li­gra­ficz­nej.

Te­go­rocz­ne tar­gi – z uwa­gi na du­że za­in­te­re­so­wa­nie wy­staw­ców – po­dzie­lo­no na dwa odręb­ne, choć od­by­wa­jące się rów­no­le­gle, wy­da­rze­nia: jed­no po­świ­ęco­ne re­kla­mie i mar­ke­tin­go­wi, dru­gie – do­staw­com me­di­ów i ma­szyn. Do­dat­ko­wo, w spe­cjal­nej stre­fie „Be cre­ati­ve!” przed­sta­wio­no naj­bar­dziej kre­atyw­ne roz­wi­ąza­nia po­li­gra­ficz­ne. Fo­to­lia przed­sta­wi­ła w jej ra­mach wy­sta­wę fo­to­gra­fii ze swo­jej naj­now­szej ko­lek­cji „Di­scon­nec­t”.

Pra­ce au­to­rów ko­lek­cji „Di­scon­nec­t” uka­zu­ją ar­ty­stycz­ne obli­cze fo­to­gra­fii stoc­ko­wej. Trój­ka mło­dych fo­to­gra­fów – Bri­ce Por­to­la­no, Théo Gos­se­lin i uta­len­to­wa­na Pol­ka So­nia Szóstak, stwo­rzy­ła wy­jąt­ko­wy zbi­ór li­fe­sty­le­’o­wych zdjęć o moc­no emo­cjo­nal­nej nar­ra­cji, zbu­do­wa­nej wo­kół kon­cep­cji sto­ry­tel­lin­gu – opo­wia­da­nia hi­sto­rii za po­mo­cą obra­zów. Uczest­ni­cy tar­gów mo­gli się z ni­mi za­po­znać nie tyl­ko na wy­sta­wie, lecz ta­kże przy sto­isku ban­ku zdjęć.

Wy­sta­wa ko­lek­cji „Di­scon­nec­t” to szan­sa na prze­ko­na­nie się na wła­sne oczy, jak twór­cze i wy­jąt­ko­we mo­gą być zdjęcia stoc­ko­we. Fo­to­gra­fie stwo­rzy­li dla nas na­praw­dę naj­zdol­niej­si ar­ty­ści. Je­stem szcze­gól­nie dum­na, że by­ła wśród nich na­sza ro­dacz­ka. So­nia Szóstak mia­ła w tym ro­ku swo­ją wy­sta­wę w Mu­zeum Na­ro­do­wym w Gda­ńsku, a ostat­nio zo­sta­ła no­mi­no­wa­na do na­gro­dy ELLE STYLE AWARDS. To po­twier­dza, że w pro­jek­cie „Di­scon­nec­t” fak­tycz­nie po­sta­wi­li­śmy na naj­lep­szych – mówi Be­ata Ja­ro­szew­ska, Dy­rek­tor ds. Mar­ke­tin­gu Fo­to­lia by Ado­be w Pol­sce.

Or­ga­ni­za­to­rzy tar­gów przy­go­to­wa­li dla zwie­dza­jących – po­za częścią wy­sta­wien­ni­czą – kon­fe­ren­cje, warsz­ta­ty, po­ka­zy i szko­le­nia. Mi­chał Szy­lar z dzia­łu mar­ke­tin­gu ban­ku zdjęć Fo­to­lia przed­sta­wił pre­zen­ta­cję o za­sto­so­wa­niu API w usłu­gach dru­ku na ży­cze­nie. To roz­wi­ąza­nie po­zwa­la­jące klien­tom dru­kar­ni opie­ra­jących swój bi­znes na sprze­da­ży in­ter­ne­to­wej pro­duk­tów na in­dy­wi­du­al­ne za­mówie­nie (fo­to­ta­pe­ty, wy­dru­ki na płót­nie, na­klej­ki, de­ko­ra­cje ścien­ne, ko­szul­ki itp.) na ła­twe wy­szu­ki­wa­nie i do­da­wa­nie obra­zów do za­ma­wia­nych pro­duk­tów, bez opusz­cza­nia stro­ny in­ter­ne­to­wej fir­my. Dzi­ęki do­stęp­nym na ryn­ku wtycz­kom oraz roz­wi­ąza­niom we­b-to­-print po­sia­da­jącym wspar­cie dla API ban­ku zdjęć Fo­to­lia uru­cho­mie­nie ser­wi­su dru­ku na ży­cze­nie z do­stępem do ba­zy dzie­si­ątek mi­lio­nów zdjęć sta­je się nie­zwy­kle szyb­kie i ła­twe.

Odwie­dza­jący na­sze sto­isko pod­czas Fe­sti­wa­lu naj­częściej py­ta­li o mo­de­le współpra­cy, in­dy­wi­du­al­nie do­sto­so­wa­ną ofer­tę oraz o mo­żli­wo­ści zwi­ąza­ne z im­ple­men­ta­cją API. Przez to, że co­raz wi­ęcej firm de­cy­du­je się na pro­wa­dze­nie bi­zne­su w in­ter­ne­cie, za­in­te­re­so­wa­nie na­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi we­b-to­-print sta­le ro­śnie – do­da­je Ja­ro­szew­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Fo­to­lia by Ado­be

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści