Wy­da­rze­nia tar­gów TAROPAK i LOGIPAKPoprzedni artykuł 

W ju­bi­le­uszo­wej 30. edy­cji tar­gów TAROPAK swój udział za­po­wie­dzia­ło bli­sko 500 wy­staw­ców z Pol­ski i 24 kra­jów świa­ta. Swo­ja ofer­tę za­pre­zen­tu­ją oni na łącz­nej po­wierzch­ni 13000 me­trów kwa­dra­to­wych. W cza­sie tar­gów za­pla­no­wa­no ta­kże sze­reg wy­da­rzeń to­wa­rzy­szących:

III Kon­gres Prze­my­słu Opa­ko­wań
„Opa­ko­wa­nia w ła­ńcu­chu do­sta­w” – to te­mat prze­wod­ni III Kon­gre­su Prze­my­słu Opa­ko­wań, który od­będzie się 27 wrze­śnia pod­czas tar­gów TAROPAK. Spot­ka­nia do­ty­czące zna­cze­nia opa­ko­wań dla go­spo­dar­ki, jak i ży­cia in­dy­wi­du­al­ne­go kon­su­men­ta,  co dwa la­ta or­ga­ni­zu­ją wspól­nie: Pol­ska Izba Opa­ko­wań  i Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie. W te­go­rocz­nym Kon­gre­sie za­pla­no­wa­no udział pro­jek­tan­tów i pro­du­cen­tów opa­ko­wań, pro­du­cen­tów pa­ko­wa­nych pro­duk­tów, ka­dry kie­row­ni­czej cen­trów lo­gi­stycz­nych i ma­ga­zy­nów, przed­sta­wi­cie­li sie­ci han­dlo­wych i pra­cow­ni­ków skle­pów, wszyst­kich, którzy w swo­jej pra­cy spo­ty­ka­ją się z opa­ko­wa­ny­mi pro­duk­ta­mi. Udział w Kon­gre­sie za­po­wie­dzie­li za­rów­no przed­sta­wi­cie­le na­uki, jak i prak­ty­cy.
27 wrze­śnia, pa­wi­lon 15, sa­la 1G

III Fo­rum Bez­pie­cze­ństwa w Ma­ga­zy­nie
Ek­sper­ci i prak­ty­cy re­pre­zen­tu­jący Pol­skie Sto­wa­rzy­sze­nie Tech­ni­ki Ma­ga­zy­no­wej, Pa­ństwo­wą In­spek­cję Pra­cy, Cen­tral­ny In­sty­tut Och­ro­ny Pra­cy Pa­ństwo­wy In­sty­tut Ba­daw­czy, Urząd Do­zo­ru Tech­nicz­ne­go oraz part­ne­rzy tech­nicz­ni Fo­rum, przed­sta­wią osi­ągni­ęcia na­uki i tech­ni­ki w dzie­dzi­nie bez­pie­cze­ństwa, ochro­ny zdro­wia i ży­cia w ma­ga­zy­nach, cen­trach dys­try­bu­cji, hur­tow­niach i in­nych miej­scach gdzie re­ali­zo­wa­ne są pra­ce prze­ła­dun­ko­we to­wa­rów. In­te­rak­tyw­na część „Cy­fro­we bez­pie­cze­ństwo” (Di­gi­ta­lSa­fe­ty) obej­mu­je miej­sca, gdzie będą pre­zen­to­wa­ne za­sto­so­wa­nia cy­fro­wych na­rzędzi pra­cy w ma­ga­zy­nie, ma­jące wpływ na bez­pie­cze­ństwo pra­cy.
26–29 wrze­śnia, pa­wi­lon 3a (an­tre­so­la)

In4Log 2016
„Chu­dy prze­pis na lo­gi­sty­kę” to za­sad­ni­cza osno­wa idei te­go­rocz­ne­go pro­jek­tu In­no­va­tions for Lo­gi­stics (In4Log 2016). Pi­ąta edy­cja even­tu, który wspól­nie zor­ga­ni­zu­ją wy­daw­nic­two Me­dia­log i Mi­ędzy­na­ro­do­we Tar­gi Po­zna­ńskie, sku­pi się jak zwy­kle na in­no­wa­cjach w lo­gi­sty­ce. W ra­mach co­go­dzin­nych po­ka­zów za­pre­zen­to­wa­ny zo­sta­nie na ży­wo prze­pływ to­wa­ru przez ma­ga­zyn z uwzględ­nie­niem wszyst­kich stref – od przy­jęcia to­wa­ru, przez skła­do­wa­nie i kom­ple­ta­cję, po przy­go­to­wa­nie do wy­sy­łki. Tar­go­wa pu­blicz­no­ść po raz pierw­szy będzie świad­kiem pra­cy au­to­ma­tycz­nych ro­bo­tów w stre­fie kom­ple­ta­cji.
26–29 wrze­śnia, pa­wi­lon 3A, sto­isko 105

In­no­wa­cyj­ne opa­ko­wa­nia – warsz­ta­ty i wy­sta­wa
Ek­sper­ci z różnych firm, ma­jący wie­lo­let­nie do­świad­cze­nie w bra­nży, w prak­tycz­ny spo­sób za­po­zna­ją uczest­ni­ków z aspek­ta­mi pro­duk­cji opa­ko­wań oraz od­po­wie­dzą na­wet na naj­trud­niej­sze py­ta­nia. Wy­da­rze­nie skie­ro­wa­ne jest przede wszyst­kim do firm pro­jek­tu­jących opa­ko­wa­nia, agen­cji re­kla­mo­wych, przy­go­to­wal­ni, dru­ka­rń, a ta­kże brand ma­na­ge­rów. W cza­sie warsz­ta­tów tar­go­wi go­ście będą mo­gli po­roz­ma­wiać o bi­zne­so­wym po­ten­cja­le ety­kie­ty i naj­now­szych me­to­dach jej pro­duk­cji, o opa­ko­wa­niu ja­ko na­rzędziu słu­żącym do pro­mo­cji kon­su­menc­kiej oraz o in­no­wa­cjach uspraw­nia­jących pra­ce w dru­kar­niach opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wych. Uzu­pe­łnie­niem warsz­ta­tów będzie wy­sta­wa, w ra­mach której zo­sta­ną po­ka­za­ne kre­acje opa­ko­wa­nio­we, efek­tow­ne uszla­chet­nie­nia oraz in­no­wa­cyj­ne ety­kie­ty.
27–28 wrze­śnia, pa­wi­lon 6A, sto­isko 79

Fa­bry­ka Pa­ko­wa­nia na Ży­wo
W ra­mach Fa­bry­ki  Pa­ko­wa­nia na  Ży­wo po­ka­za­ne zo­sta­ną  au­to­ma­tycz­ne li­nie do pa­ko­wa­nia w fo­lie świe­żych pro­duk­tów spo­żyw­czych oraz wy­ro­bów pie­kar­skich i cu­kier­ni­czych. Wy­jąt­ko­wo­ść Fa­bry­ki po­le­gać będzie na po­ka­za­niu efek­tów pa­ko­wa­nia, ja­kie da­je sto­so­wa­nie wie­lo­war­stwo­wych fo­lii ter­mo­kurcz­li­wych na au­to­ma­tycz­nych li­niach pa­ku­jących o wy­daj­no­ści kil­ku ty­si­ęcy opa­ko­wań na go­dzi­nę. No­wo­ścią będzie zasto­so­wa­nie zgrze­wów ci­ągłych w au­to­ma­tach pa­ku­jących oraz fo­lii za­po­bie­ga­jącej efek­to­wi pa­ro­wa­nia świe­żych pro­duk­tów.
26–29 wrze­śnia, pa­wi­lon 3A, sto­isko 98

Kon­kurs Art of Pac­ka­ging
Pra­ce na­gro­dzo­ne w te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su będzie mo­żna zo­ba­czyć w Ho­lu Wschod­nim. Co ro­ku ju­ry zło­żo­ne z eks­per­tów w dzie­dzi­nie opa­ko­wa­nio­wej wy­bie­ra naj­lep­sze pro­jek­ty w ka­te­go­rii De­biu­ty i Pro­fes­sio­nal. Tu li­czy się przede wszyst­kim de­sign – je­go pro­sto­ta bądź też wy­su­bli­mo­wa­nie. Uwa­gę ju­ry pod­czas obrad zwra­ca­ją ta­kże tech­ni­ka wy­ko­na­nia, ja­ko­ść czy eko­lo­gicz­na pro­duk­cja. Nie­zwy­kle wa­żna jest rów­nież spój­no­ść opa­ko­wa­nia i je­go za­war­to­ści. Kon­kurs otrzy­mał akre­dy­ta­cję Świa­to­wej or­ga­ni­za­cji Opa­ko­wań w USA co ozna­cza, że lau­re­aci są au­to­ma­tycz­nie no­mi­no­wa­ni do na­gro­dy głów­nej mi­ędzy­na­ro­do­we­go kon­kur­su Worl­dStar or­ga­ni­zo­wa­ne­go przez WPO.
26–29 wrze­śnia, Hol Wschod­ni (par­ter)

PAKSTAR
Pra­ce na­gro­dzo­ne w ósmej edy­cji Ogól­no­pol­skie­go Kon­kur­su Opa­ko­wań Pa­kStar i pi­ątej edy­cji Kra­jo­we­go Kon­kur­su Pro­jek­tów Opa­ko­wań Stu­dent Pa­kStar będzie mo­żna zo­ba­czyć w Ho­lu Wschod­nim. Ce­lem tych kon­kur­su jest sty­mu­lo­wa­nie i pro­mo­wa­nie dzia­łań in­no­wa­cyj­nych w dzie­dzi­nie opa­ko­wań, zmie­rza­jących do do­sko­na­le­nia opa­ko­wań oraz lep­szej ochro­ny pa­ko­wa­nych wy­ro­bów, a ta­kże zwi­ęk­sze­nia ich kon­ku­ren­cyj­no­ści na ryn­ku kra­jo­wym i za­gra­nicz­nym. Kon­kurs Pa­kStar otwie­ra lau­re­atom dro­gę do udzia­łu w Świa­to­wym Kon­kursie Opa­ko­wań Worl­dStar, a kon­kurs Stu­dent Pa­k- Star – w Świa­to­wym Kon­kursie Pro­jek­tów Opa­ko­wań Worl­dStar Stu­dent Award. Wy­mie­nio­ne kon­kursy są or­ga­ni­zo­wa­ne przez Świa­to­wą Or­ga­ni­za­cję Opa­ko­wań (World Pac­ka­ging Or­ga­ni­za­tion – WPO).
26–29 wrze­śnia, pa­wi­lon 6A, sto­isko 70

Wy­sta­wa TAROPAK.30
Wy­sta­wa łącząca w so­bie tra­dy­cję i no­wo­cze­sno­ść. Hi­sto­rycz­ne fo­to­gra­fie obra­zu­jące 30-ści edy­cji TAROPAKU ko­re­spon­do­wać będą z ar­ty­stycz­nym pro­jek­tem „De­kon­struk­tu­ra” au­tor­stwa dr Elżbie­ty Cios, który zo­stał mo­ty­wem prze­wod­nim te­go­rocz­nej, ju­bi­le­uszo­wej edy­cji tar­gów .
27–29 wrze­śnia, Hol Wschod­ni (an­tre­so­la)

Opa­ko­wa­nie, które sprze­da­je
Kon­fe­ren­cja „Opa­ko­wa­nie, które sprze­da­je” jest skie­ro­wa­na do wszyst­kich, którzy chcą po­znać me­cha­ni­zmy wpły­wa­jące na de­cy­zję klien­ta oraz je­go spo­sób po­strze­ga­nia ofer­ty han­dlo­wej.
28 wrze­śnia, pa­wi­lon 3 (sa­la kon­fe­ren­cyj­na A)

Pe­łen opis wy­da­rzeń oraz ich szcze­góło­wy pro­gram na stro­nie www.ta­ro­pak.pl
Rów­no­le­gle od­będą się Tar­gi Two­rzyw Sz­tucz­nych i Gu­my EPLA

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści