11. kon­fe­ren­cja z cy­klu „Ety­kie­ty sa­mo­przy­lep­ne – naj­now­sze tech­no­lo­gie”Poprzedni artykuł 

Mi­ło nam po­in­for­mo­wać, że fir­ma Pol­ski Dru­karz sp. z o.o. – wy­daw­ca mie­si­ęcz­ni­ka „Świat DRUKU”, w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy or­ga­ni­zu­je 11. kon­fe­ren­cję z cy­klu „Ety­kie­ty sa­mo­przy­lep­ne – naj­now­sze tech­no­lo­gie”. Kon­fe­ren­cja od­będzie się 20–21 pa­ździer­ni­ka 2016 ro­ku w Ho­te­lu Klim­czok w Sz­czyr­ku. Kon­fe­ren­cja będzie skła­da­ła się z cy­klu pre­zen­ta­cji mul­ti­me­dial­nych pro­wa­dzo­nych przez do­staw­ców tech­no­lo­gii, ma­szyn, urządzeń i ma­te­ria­łów do pro­duk­cji ety­kiet. Pod­czas kon­fe­ren­cji mo­żna będzie za­po­znać się z ofer­tą firm part­ner­skich w ra­mach za­ara­nżo­wa­nej eks­po­zy­cji. Kon­fe­ren­cja jest prze­zna­czo­na przede wszyst­kim dla przed­sta­wi­cie­li dru­ka­rń pro­du­ku­jących ety­kiety sa­mo­przy­lep­ne i ich klien­tów. 

Pa­tro­nat nad kon­fe­ren­cją spra­wu­ją: Pol­ska Izba Flek­so­gra­fów, Sto­wa­rzy­sze­nie Pol­skich Pro­du­cen­tów Ety­kiet Sa­mo­przy­lep­nych.

PROGRAM – I dzień kon­fe­ren­cji – 20 pa­ździer­ni­ka 2016 r. – Sa­la Ban­kie­to­wa

9.00–9.55 Re­je­stra­cja i po­wi­tal­na ka­wa

10.00–10.10 Roz­po­częcie kon­fe­ren­cji

10.10–10.40 Ety­kie­ta… tyl­ko i aż
Ja­cek Ga­li­ński, Ac­co­unt Ma­na­ger Pac­ka­ging, Gra­phic Com­mu­ni­ca­tions Gro­up, Ko­dak Pol­ska
10.40–11.20 Ma­te­ria­ły sa­mo­przy­lep­ne dziś i ju­tro
Szy­mon Ignar­ski, Tech­ni­cal Sa­les Spe­cia­list NEE, Ave­ry Den­ni­son Ma­te­rials Gro­up Eu­ro­pe 
11.20–12.00 No­we mo­żli­wo­ści na­świe­tla­nia form flek­so­gra­ficz­nych
Ka­mil Hacz­me­rian, kie­row­nik dzia­łu tech­no­lo­gii flek­so­gra­ficz­nej, Scor­pio – dys­try­bu­tor Ther­mo­fle­xX

12.00–12.20 Przer­wa ka­wo­wa

12.20–13.00 Jak efek­tyw­nie kosz­to­wo dru­ko­wać ety­kie­ty sa­mo­przy­lep­ne i fo­lię – in­spi­ra­cje z tar­gów La­bel Expo Chi­ca­go 2016
Łu­kasz Ch­ru­śli­ński, Sa­les Ma­na­ger, Mark An­dy Inc.
13.00–13.40 Wy­zwa­nia w do­star­cza­niu farb dla ryn­ku wąskow­stęgo­we­go
Mark Wal­kling, Pro­duct Ma­na­ger, ECP Pac­ka­ging & Nar­row Web La­bels, Eu­ro­pe In­ter­na­tio­nal Tech­no­lo­gy Sup­port Ma­na­ger – Te­tra Pak, Sun Che­mi­cal
13.40–14.20 Jak zy­skać, wy­ko­rzy­stu­jąc ro­snące zna­cze­nie tech­no­lo­gii UV in­kjet wśród urządzeń do dru­ku ety­kiet i opa­ko­wań
Mag­da­le­na Ma­ty­siak, Ac­co­unt Ma­na­ger La­bel and Pac­ka­ging, LFP In­du­strial So­lu­tions

14.20–15.00 Obiad

15.00–15.40 Mar­ke­ting sen­so­rycz­ny w prak­ty­ce, czy­li jak wi­ęcej sprze­da­wać
dr Ma­rek Bo­ro­wi­ński, go­ść spe­cjal­ny z ra­mie­nia fir­my Ko­ni­ca Mi­nol­ta
15.40–16.20 Ro­zwi­ąza­nia so­ftwa­re w dru­ku cy­fro­wym wspo­ma­ga­jące sprze­daż ety­kiet
Woj­ciech Ta­la­rek, Sa­les Ma­na­ger HP In­di­go, Di­gi­print

16.20–16.40 Przer­wa ka­wo­wa

16.40–17.20 Zło­te czy srebr­ne – czy­li po co, kie­dy i jak uszla­chet­niać ety­kie­ty?
Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, dy­rek­tor za­rządza­jący, API Fo­lie Pol­ska
17.20–18.00 Pro­duk­cja bez od­pa­dów
Ar­tur Caj­ler, Sa­les Ma­na­ger Cen­tra­l-Ea­stern Eu­ro­pe, AVT;
Piotr Skło­dow­ski, wła­ści­ciel, Sy­stem P

20.00–24.00 Bie­sia­da góral­ska w Karcz­mie Klim­czo­ka

PROGRAM – II dzień – 21 pa­ździer­ni­ka 2016 r. – Sa­la Ban­kie­to­wa

8.30–8.55 Po­wi­tal­na ka­wa

9.00 Roz­po­częcie II dnia kon­fe­ren­cji

9.00–9.30 Za­awan­so­wa­ne ety­kie­ty w za­sto­so­wa­niach prze­my­sło­wych
San­der de Jong, dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny, Ho­lan­dia, i glo­bal­ny me­ne­dżer ser­wi­su tech­nicz­ne­go;
współpra­ca i tłu­ma­cze­nie: Do­ro­ta Wit­thuhn, Przed­sta­wi­ciel Fle­xcon na Eu­ro­pe Wschod­nią; FLEXcon Eu­ro­pe Ltd.
9.30–10.10 Świa­to­we tren­dy i per­spek­ty­wy dla ryn­ku ety­kiet sa­mo­przy­lep­nych w Pol­sce
To­masz Dąbrow­ski, wi­ce­prze­wod­ni­czący Sto­wa­rzy­sze­nia Pol­skich Pro­du­cen­tów Ety­kiet Sa­mo­przy­lep­nych 
10.10–10.50 Mak­sy­ma­li­za­cja efek­tyw­no­ści pro­duk­cji dru­kar­ni w opar­ciu o kom­plet­ny sys­tem pre­press zin­te­gro­wa­ny z przy­go­to­wal­nią wod­ną
Ja­ro­sław Chu­dzi­ński wi­ce­pre­zes, Print Sy­stems
Łu­kasz Szy­ma­ński, przed­sta­wi­ciel ds. pro­duk­tów fir­my Esko, Di­gi­print PL
10.50–11.30 Tech­no­lo­gie dru­ku cy­fro­we­go i no­we roz­wi­ąza­nia do pro­duk­cji ety­kiet
Pa­weł Sto­li­ński, kie­row­nik sprze­da­ży ma­szyn wąskow­stęgo­wych, gru­pa He­idel­berg Gal­lus, He­idel­berg Pol­ska

11.30–12.00 Przer­wa ka­wo­wa. Od­da­nie klu­czy od po­koi do re­cep­cji

12.00–12.40 Prze­gląd sys­te­mów far­bo­wych w różnych tech­ni­kach dru­ku do pro­duk­cji opa­ko­wań
Jo­an­na Si­wek, Sa­les Ma­na­ger Po­land, BU Nar­row Web, Sie­gwerk Po­land Mar­ki
12.40–13.20 No­wa ge­ne­ra­cja ma­szyn do dru­ku ety­kiet
Pa­weł Dro­bek, Pro­duct Ma­na­ger urządzeń do cy­fro­we­go dru­ku ety­kiet, Re­pro­graf

13.20–13.40 Przer­wa ka­wo­wa

13.40–14.20 Cy­fro­wy druk ety­kiet to nie tyl­ko roz­wój dru­kar­ni, ale i jej klien­tów
To­masz Woj­na­row­ski, Sa­les Ma­na­ger Ea­stern Eu­ro­pe, Xe­ikon In­ter­na­tio­nal
14.20–14.50 In­spek­cja wi­zyj­na – wy­daj­no­ść i bez­pie­cze­ństwo pro­duk­cji ety­kiet, fo­lii i la­mi­na­tów 
Mar­cin Wek­sler, Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger, Ey­eC Pol­ska
14.50–15.00 Lo­so­wa­nie na­gród, py­ta­nia i od­po­wie­dzi, za­ko­ńcze­nie obrad kon­fe­ren­cyj­nych

15.00–16.30 Obiad. Zwie­dza­nie wy­sta­wy

Zgłoś swój udział

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści