11. konferencja z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”Poprzedni artykuł 

Miło nam poinformować, że firma Polski Drukarz sp. z o.o. – wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, w ramach Akademii Wiedzy organizuje 11. konferencję z cyklu „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie”. Konferencja odbędzie się 20-21 października 2016 roku w Hotelu Klimczok w Szczyrku. Konferencja będzie składała się z cyklu prezentacji multimedialnych prowadzonych przez dostawców technologii, maszyn, urządzeń i materiałów do produkcji etykiet. Podczas konferencji można będzie zapoznać się z ofertą firm partnerskich w ramach zaaranżowanej ekspozycji. Konferencja jest przeznaczona przede wszystkim dla przedstawicieli drukarń produkujących etykiety samoprzylepne i ich klientów. 

Patronat nad konferencją sprawują: Polska Izba Fleksografów, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych.

PROGRAM – I dzień konferencji – 20 października 2016 r. – Sala Bankietowa

9.00–9.55 Rejestracja i powitalna kawa

10.00–10.10 Rozpoczęcie konferencji

10.10–10.40 Etykieta… tylko i aż
Jacek Galiński, Account Manager Packaging, Graphic Communications Group, Kodak Polska
10.40–11.20 Materiały samoprzylepne dziś i jutro
Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE, Avery Dennison Materials Group Europe 
11.20–12.00 Nowe możliwości naświetlania form fleksograficznych
Kamil Haczmerian, kierownik działu technologii fleksograficznej, Scorpio – dystrybutor ThermoflexX

12.00–12.20 Przerwa kawowa

12.20–13.00 Jak efektywnie kosztowo drukować etykiety samoprzylepne i folię – inspiracje z targów Label Expo Chicago 2016
Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy Inc.
13.00–13.40 Wyzwania w dostarczaniu farb dla rynku wąskowstęgowego
Mark Walkling, Product Manager, ECP Packaging & Narrow Web Labels, Europe International Technology Support Manager – Tetra Pak, Sun Chemical
13.40–14.20 Jak zyskać, wykorzystując rosnące znaczenie technologii UV inkjet wśród urządzeń do druku etykiet i opakowań
Magdalena Matysiak, Account Manager Label and Packaging, LFP Industrial Solutions

14.20–15.00 Obiad

15.00–15.40 Marketing sensoryczny w praktyce, czyli jak więcej sprzedawać
dr Marek Borowiński, gość specjalny z ramienia firmy Konica Minolta
15.40–16.20 Rozwiązania software w druku cyfrowym wspomagające sprzedaż etykiet
Wojciech Talarek, Sales Manager HP Indigo, Digiprint

16.20–16.40 Przerwa kawowa

16.40–17.20 Złote czy srebrne – czyli po co, kiedy i jak uszlachetniać etykiety?
Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzający, API Folie Polska

R E K L A M A
17.20–18.00 Produkcja bez odpadów
Artur Cajler, Sales Manager Central-Eastern Europe, AVT;
Piotr Skłodowski, właściciel, System P

20.00–24.00 Biesiada góralska w Karczmie Klimczoka

PROGRAM – II dzień – 21 października 2016 r. – Sala Bankietowa

8.30–8.55 Powitalna kawa

9.00 Rozpoczęcie II dnia konferencji

9.00–9.30 Zaawansowane etykiety w zastosowaniach przemysłowych
Sander de Jong, dyrektor operacyjny, Holandia, i globalny menedżer serwisu technicznego;
współpraca i tłumaczenie: Dorota Witthuhn, Przedstawiciel Flexcon na Europe Wschodnią; FLEXcon Europe Ltd.
9.30–10.10 Światowe trendy i perspektywy dla rynku etykiet samoprzylepnych w Polsce
Tomasz Dąbrowski, wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych 
10.10–10.50 Maksymalizacja efektywności produkcji drukarni w oparciu o kompletny system prepress zintegrowany z przygotowalnią wodną
Jarosław Chudziński wiceprezes, Print Systems
Łukasz Szymański, przedstawiciel ds. produktów firmy Esko, Digiprint PL
10.50–11.30 Technologie druku cyfrowego i nowe rozwiązania do produkcji etykiet
Paweł Stoliński, kierownik sprzedaży maszyn wąskowstęgowych, grupa Heidelberg Gallus, Heidelberg Polska

11.30–12.00 Przerwa kawowa. Oddanie kluczy od pokoi do recepcji

12.00–12.40 Przegląd systemów farbowych w różnych technikach druku do produkcji opakowań
Joanna Siwek, Sales Manager Poland, BU Narrow Web, Siegwerk Poland Marki
12.40–13.20 Nowa generacja maszyn do druku etykiet
Paweł Drobek, Product Manager urządzeń do cyfrowego druku etykiet, Reprograf

13.20–13.40 Przerwa kawowa

13.40–14.20 Cyfrowy druk etykiet to nie tylko rozwój drukarni, ale i jej klientów
Tomasz Wojnarowski, Sales Manager Eastern Europe, Xeikon International
14.20–14.50 Inspekcja wizyjna – wydajność i bezpieczeństwo produkcji etykiet, folii i laminatów 
Marcin Weksler, Business Development Manager, EyeC Polska
14.50–15.00 Losowanie nagród, pytania i odpowiedzi, zakończenie obrad konferencyjnych

15.00–16.30 Obiad. Zwiedzanie wystawy

Zgłoś swój udział

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności