Ep­son za­pra­sza na 32. War­szaw­ski Fe­sti­wal Fil­mo­wyPoprzedni artykuł 

W pi­ątek 7 pa­ździer­ni­ka roz­po­czy­na się 32. War­szaw­ski Fe­sti­wal Fil­mo­wy. Po­tr­wa on przez dzie­si­ęć dni do nie­dzie­li 16 pa­ździer­ni­ka włącz­nie . Pro­gram WFF po­dzie­lo­ny jest na pi­ęć sek­cji kon­kur­so­wych i pi­ęć po­za kon­kur­sem. Wśród kon­kur­so­wych znaj­dą się: sek­cja  mi­ędzy­na­ro­do­wa (dla fil­mów fa­bu­lar­nych po­wy­żej 60 mi­nut), sek­cja 1–2 (dla pierw­szych i dru­gich pe­łno­me­tra­żo­wych fil­mów fa­bu­lar­nych w do­rob­ku ich re­ży­se­rów), sek­cja „Wol­ny Du­ch” (dla fil­mów nie­za­le­żnych, no­wa­tor­skich, bun­tow­ni­czych), sek­cja fil­mów do­ku­men­tal­nych (dla pe­łno­me­tra­żo­wych fil­mów do­ku­men­tal­nych) oraz fil­mów krót­ko­me­tra­żo­wych.

Od 2009 ro­ku War­szaw­ski Fe­sti­wal Fil­mo­wy jest w gro­nie czter­na­stu im­prez, akre­dy­to­wa­nych ja­ko mi­ędzy­na­ro­do­we fe­sti­wa­le fil­mo­we przez Mi­ędzy­na­ro­do­wą Fe­de­ra­cję Sto­wa­rzy­szeń Pro­du­cen­tów Fil­mo­wych (www.fiapf.org). Fe­sti­wal war­szaw­ski zna­la­zł się w gro­nie re­no­mo­wa­nych im­prez jak Can­nes, We­ne­cja, Ber­lin, Lo­car­no, San Se­ba­stian, Kar­lo­we Wa­ry, To­kio, Mo­skwa, Mar del Pla­ta, Mon­tre­al, Szan­ghaj, Ka­ir i Goa.

Po­dob­nie jak w po­przed­nich la­tach, fir­ma Ep­son –nie­przer­wa­nie od 15. lat świa­to­wy li­der w pro­duk­cji pro­jek­to­rów[1]– zo­stał tech­no­lo­gicz­nym part­ne­rem WFF i na po­trze­by fe­sti­wa­lo­wych pro­jek­cji do­star­cza wio­dące w swej kla­sie urządze­nia opar­te na au­tor­skiej tech­no­lo­gii obra­zo­wa­nia 3LCD.

Ja­ko za­ple­cze pro­jek­cji po­słu­żą mo­de­le: Ep­son EB-Z8050W, EB-G5950, EB-G5200, EB-G5750, EB-1900, EB-1945, EB-1955 i EB-1960.

Ofe­ru­ją one tak sa­mo wy­so­kie na­tęże­nie świa­tła barw­ne­go (CLO), jak bia­łe­go, co spra­wia, że obraz cha­rak­te­ry­zu­je się ja­sny­mi, re­ali­stycz­ny­mi ko­lo­ra­mi, które są na­wet trzy­krot­nie ja­śniej­sze niż urządze­nia opar­te na in­nych sys­te­mach obra­zo­wa­nia (DLP). W tym przy­pad­ku ozna­cza to, że wi­dzo­wie war­szaw­skie­go fe­sti­wa­lu będą mo­gli cie­szyć się do­sko­na­łą ja­ko­ścią ogląda­nych fil­mów, wy­gląda­jących na ekra­nie do­kład­nie tak chcie­li ich au­to­rzy – świa­to­wej kla­sy re­ży­se­rzy i ope­ra­to­rzy.

„Istot­nym wy­mia­rem no­wych tech­no­lo­gii jest umo­żli­wia­nie pe­łniej­sze­go prze­ży­wa­nia dzieł ar­ty­stycz­nych, dzi­ęki re­ali­zmo­wi i od­da­niu pe­łni za­mie­rzeń twór­cy. Do­sko­na­łym po­twier­dze­niem te­go jest wy­ko­rzy­sta­nie pro­jek­to­rów Ep­son opar­tych na au­tor­skiej tech­no­lo­gii Ep­son 3LCD do pre­zen­ta­cji fil­mów w trak­cie War­szaw­skie­go Fe­sti­wa­lu Fil­mo­we­go. Po raz ko­lej­ny z ca­łym prze­ko­na­niem an­ga­żu­je­my się w je­go or­ga­ni­za­cję wspie­ra­jąc jed­no z naj­bar­dziej pre­sti­żo­wych wy­da­rzeń fil­mo­wych w Pol­sce, po­przez za­pew­nie­nie naj­wy­ższej ja­ko­ści tech­no­lo­gii obra­zo­wa­nia i dru­ku.” – po­wie­dzia­ła Ewa Py­tlak, Mar­ke­ting Ma­na­ger w Ep­son Eu­ro­pe.

Do­dat­ko­wo wszyst­kie we­jści­ów­ki na fe­sti­wa­lo­we se­an­se są dru­ko­wa­ne w wy­so­kiej ja­ko­ści na ko­lo­ro­wych dru­kar­kach do ety­kiet i pa­ra­go­nów Ep­son Co­lo­rWorks C3500. Prze­wi­du­je się, że te urządze­nie opar­te na atra­men­to­wej tech­no­lo­gii dru­ku z uży­ciem opra­co­wa­nej przez Ep­son gło­wi­cy Mi­cro Pie­zo wydru­kują w tym ro­ku bi­le­ty dla bli­sko stu­ty­si­ęcz­nej pu­blicz­no­ści.

Wi­ęcej in­for­ma­cji i pro­gram Fe­sti­wa­lu: www.wff.pl

[1]  Wg ra­por­tu Fu­tu­re­so­ur­ce Con­sul­ting Ltd., 2001–2015 (udział na ryn­ku pro­jek­to­rów o ja­sno­ści 500 lu­me­nów i wi­ęcej). http://glo­bal.ep­son.co­m/new­sro­om/2016/new­s_20160915.html

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści