Marketing sensoryczny w służbie uszlachetniania opakowań kosmetycznychPoprzedni artykuł 

W najnowszym magazynie "Świat Przemysłu Kosmetycznego" mieliśmy możliwość przekazania naszych zapatrywań na temat marketingu sensorycznego w uszlachetnianiu druku.

Napisany przez nasz artykuł ekspercji zwraca uwagę na istotę łączenia różnych technik uszlachetniania druku takich jak lakier holograficzny, twin effect czy lakier 3D. Przedmiotowe zdobienia druku mają na celu przyciągnięcie jak największej uwagi klienta poprzez oddziaływanie na różne zmysły.

Poruszane w artykule tematy dotyczą przede wszystkim przemysłu opakowań produktów kosmetycznych, gdzie zabiegi uszlachetniania druku stanowią wyjątkowo istotny element marketingowy.

Zapraszamy Państwa do nabycia czasopisma Świat Przemysłu Kosmetycznego oraz do zapoznania się z naszym artykułem dostępnym pod linkiem http://www.multifol.com.pl/news/marketing-sensoryczny-w-sluzbie-uszlachetniania-opakowan-kosmetycznych

Zespół Multifol

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności