XI edy­cja ART OF PACKAGING – kon­kur­su na naj­lep­sze opa­ko­wa­nie ro­kuPoprzedni artykuł 

ART OF PACKAGING to ogól­no­pol­ski Kon­kurs na naj­lep­sze opa­ko­wa­nie ro­ku, or­ga­ni­zo­wa­ny od 2006 ro­ku. Ideą Kon­kursu jest pro­mo­wa­nie in­no­wa­cyj­no­ści, kre­atyw­no­ści oraz kon­ku­ren­cyj­no­ści pol­skich opa­ko­wań na ryn­ku kra­jo­wym oraz ryn­kach za­gra­nicz­nych. ART OF PACKAGING ma dwie edy­cje: De­biu­ty oraz Pro­fes­sio­nal.

Ce­lem ART OF PACKAGING – De­biu­ty jest pro­mo­wa­nie i na­gra­dza­nie po­my­słów mło­dych ar­ty­stów w seg­men­cie pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań; od­kry­cie i po­ka­za­nie bra­nży opa­ko­wa­nio­wej no­wych ta­len­tów oraz wy­jąt­ko­wych w for­mie i war­to­ści użyt­ko­wej opa­ko­wań. 

Opa­ko­wa­nia i pro­jek­ty mo­gą zgła­szać stu­den­ci i ab­sol­wen­ci szkół / uczel­ni, których pro­fil zwi­ąza­ny jest z pro­jek­to­wa­niem opa­ko­wań i wzor­nic­twem prze­my­sło­wym.

Ter­min nad­sy­ła­nia zgło­szeń w edy­cji De­biu­ty: 23.01.2017 r.

Udział w Kon­kur­sie jest ca­łko­wi­cie bez­płat­ny, a do wy­gra­nia cen­ne na­gro­dy.
In­for­ma­cje na te­mat do­tych­cza­so­wych edy­cji kon­kur­su mo­żna zna­le­źć na stro­nie: www.ar­to­fpac­ka­ging.ploraz na Fa­ce­bo­oku

W te­go­rocz­nej edy­cji DEBIUTY, pro­jek­ty mo­żna będzie zgła­szać do wy­mie­nio­nych ni­żej ka­te­go­riach.

Przed­mio­tem Kon­kur­su ART OF PACKAGING jest wy­ło­nie­nie naj­lep­sze­go opa­ko­wa­nia na do­wol­ny pro­dukt – Pe­rły wśród Opa­ko­wań, które nie funk­cjo­nu­je jesz­cze na ryn­ku, oraz za­pre­zen­to­wa­nie po­ten­cjal­nych mo­żli­wo­ści wy­ko­rzy­sta­nia go w prak­ty­ce. Na­gro­dzo­ny zo­sta­nie naj­bar­dziej in­no­wa­cyj­ny po­my­sł (pro­jekt) na opa­ko­wa­nie do­wol­ne­go pro­duk­tu, przed­sta­wio­ny w for­mie wi­zu­ali­za­cji i/lub zdjęć oraz pro­to­ty­pu ja­ko wzo­ru do­świad­czal­ne­go, będące­go od­wzo­ro­wa­niem zapro­jektowanego wy­ro­bu zgod­nie z prze­sła­ną do­ku­men­ta­cją. 

Ka­te­go­rii DEBIUTY ka­żde­go ro­ku szu­ka­my i wy­ła­wia­my per­ły wśród mło­dych ar­ty­stów, pro­jek­tan­tów, stu­den­tów i ab­sol­wen­tów uczel­ni, którzy z pa­sją roz­wi­ja­ją swój ta­lent i umie­jęt­no­ści. 
W nad­cho­dzącej od­sło­nie kon­kur­su, w edy­cji DEBIUTY, pro­jek­ty mo­żna będzie zgła­szać do na­stępu­jących ka­te­go­rii: 
 
Opa­ko­wa­nie Pre­mium 
dla dóbr luk­su­so­wych
opa­ko­wa­nie wy­ko­na­ne z kar­to­nu
 
Opa­ko­wa­nie Uro­dy
opa­ko­wa­nie ko­sme­tycz­ne
Part­ner ka­te­go­rii: MERCK Sp. z o.o.
http://po­land.merck.de­/pl/in­dex.html
 
Opa­ko­wa­nie Bi­znes
opa­ko­wa­nie wy­ko­na­ne z tek­tu­ry
pod­ka­te­go­rie w trak­cie uzgad­nia­nia
Part­ner ka­te­go­rii: BOBST Pol­ska Sp. z o.o.
http://www.bobst.co­m/bre­n/#.V_9Xw­fSRm9I
 
Opa­ko­wa­nie Zdro­wia
dla pa­ra- i far­ma­ceu­ty­ków
 
Opa­ko­wa­nie Ety­kie­ta
ety­kie­ta sa­mo­przy­lep­na na do­wol­ny pro­dukt
Part­ner ka­te­go­rii: UPM Ra­fla­tac Sp. z o.o.
http://www.upm­ra­fla­tac.co­m/e­me­a/pl
 
Opa­ko­wa­nie Sma­ko­wi­te
dla żyw­no­ści
Part­ne­rzy ka­te­go­rii: TFP Sp. z o.o., TFP-GRAFIKA Sp. z o.o.
http://tfp.com.pl/  oraz  http://www.tfp­gra­fi­ka.com.pl/ 
 
Opa­ko­wa­nie Pra­gnie­nia
dla na­po­jów
 
Opa­ko­wa­nie Fre­esty­le
opa­ko­wa­nie do­wol­ne
 
Opa­ko­wa­nie Na mia­rę
opa­ko­wa­nie ty­pu SRP, POS
z tek­tu­ry fa­li­stej lub kar­to­nu, które w spo­sób nie­kon­wen­cjo­nal­ny umo­żli­wia dys­try­bu­cję oraz sprze­daż to­wa­rów
Part­ner Ka­te­go­rii: Eu­ro­box Pol­ska Sp. z o.o.
http://www.eu­ro­box.com.pl/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji ZTP WIP PW

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści