Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i sugestiom klientów, Stora Enso wprowadzi na rynek udoskonaloną wersję kartonu Ensocoat, przeznaczonego do zastosowań graficznych oraz produkcji opakowań na dobra luksusowe. Ma ona oferować lepsze parametry tego podłoża pod względem białości, możliwości zadruku i finalnej obróbki, a w rezultacie – zapewnić jeszcze wyższą atrakcyjność wizualną bazujących na niej produktów.
„Naszym celem jest wyznaczanie standardów jakościowych w obszarze kartonów wykonanych z włókien pierwotnych oraz utrzymanie pozycji preferowanego partnera biznesowego dla klientów i właścicieli marek z segmentów premium. Aby temu sprostać, nasz flagowy karton – Ensocoat – został ponownie udoskonalony i poprawiony – mówi Eva Lundqvist, menedżer produktu w firmie Stora Enso. – Opakowanie luksusowe zazwyczaj uwzględnia różne rodzaje uszlachetnień, m.in. tłoczenie folią czy efekty specjalne, których wykonanie wymusza na dostawcy podłoża spełnienie rygorystycznych wymogów pod względem gładkości, białości czy możliwości poddania go zginaniu. Za sprawą nowej, wzbogaconej wersji Ensocoat chcemy zaoferować naszym klientom karton, zapewniający najwyższy poziom atrakcyjności wizualnej spośród wszystkich tego typu materiałów dostępnych na rynku. Jego kluczowymi właściwościami technicznymi są białość i wysoka jakość, jednak tę pierwszą postrzegamy też jako parametr decydujący o estetyce. Skłaniają nas do tego również opinie, jakie pozyskujemy od naszych klientów i udziałowców”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com