Kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć"Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 15-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć", który odbędzie się w dniach 20 i 21 maja 2017 r. (sobota i niedziela) w godz. 8.45-15.15 w "Publishing School" w Krakowie.

Program:
1. Identyfikacja obszaru opakowań: funkcje opakowań, rodzaje, reprezentatywne przykłady
2. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
3. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
4. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
5. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęć

R E K L A M A
– wiele face’ów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
6. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
7. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
8. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
9. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
10. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
11. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt: 390 zł brutto

Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty do 27 kwietnia (czw.) 2017 r. korzystają ze zniżki w wysokości 40 zł

Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=51995

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności