Jak opa­ko­wać bran­dy – 3. warsz­ta­tyPoprzedni artykuł 

Wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz Sp. z o.o., wy­daw­ca mie­si­ęcz­ni­ka „Świat DRUKU” wraz ze spółką Tar­gi w Kra­ko­wie – or­ga­ni­za­to­rem tar­gów Pac­ka­ging Ino­va­tions oraz part­ne­ra­mi – fir­ma­mi: Ave­ry Den­ni­son, Co­balt Spark, ITW Fo­ils, KDS, Xe­ikon i X-Ri­te or­ga­ni­zu­je w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy w pierw­szym dniu tar­gów, 4 kwiet­nia br., ko­lej­ną edy­cję warsz­ta­tów: JAK OPAKOWAĆ BRANDY?

Do­wiedz się od prak­ty­ków, w ja­ki spo­sób opa­ko­wa­nie po­zy­cjo­nu­je pro­dukt i mar­kę
Za­pra­sza­my brand ma­na­ge­rów, pro­duct ma­na­ge­rów, pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu i wła­ści­cie­li ma­łych firm na warsz­ta­ty, które po­pro­wa­dzą spe­cja­li­ści­-prak­ty­cy: w dzie­dzi­nie za­rządza­nia wi­ze­run­kiem mar­ki, pro­jek­to­wa­nia, przy­go­to­wa­nia pro­jek­tów do dru­ku, uszla­chet­nia­nia dru­ków, ma­te­ria­łów wy­ko­rzy­sty­wa­nych do two­rze­nia opa­ko­wań.
Uczest­ni­cy do­wie­dzą się czym jest de­sign świa­do­my, czy­li jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne, jak two­rzyć wi­ze­ru­nek ma­rek wła­snych, jak wy­ko­rzy­stać do­świad­cze­nia in­nych w pro­ce­sie kre­acji i pro­duk­cji opa­ko­wa­nia. Mo­żna będzie za­po­znać się ta­kże z no­wo­ścia­mi w za­kre­sie uszla­chet­nień i do­wie­dzieć się, ja­kie efek­ty przy­no­szą różne me­to­dy zdo­bie­nia dru­ku. Ek­sper­ci do­ra­dzą, ja­kie podło­ża dru­ko­we na­da­ją się do re­ali­za­cji da­ne­go pro­jek­tu opa­ko­wa­nia i jak będą współgrać z uszla­chet­nie­nia­mi. Cie­ka­wym te­ma­tem będą roz­wi­ąza­nia do za­bez­pie­cza­nia pro­duk­tu i ochro­ny mar­ki, które mo­żna wpro­wa­dzać przy cy­fro­wym zadru­ku opa­ko­wań. Nie za­brak­nie ta­kże wie­dzy na te­mat ko­mu­ni­ka­cji z Pa­ństwa do­staw­ca­mi i oce­ny ja­ko­ści zle­ceń usług po­li­gra­ficz­nych.

Pro­gram

III warsz­ta­ty „JAK OPAKOWAĆ BRANDY?”
Do­wiedz się od prak­ty­ków, w ja­ki spo­sób opa­ko­wa­nie po­zy­cjo­nu­je pro­dukt i mar­kę

4 kwiet­nia 2017 r. w godz. 9.00–16.00
Sa­la B, EXPO XXI w War­sza­wie, ul. Igna­ce­go Prądzy­ńskie­go 12/14

Pro­gram warsz­ta­tów:

9.00–9.30 Re­je­stra­cja
9.30 Roz­po­częcie warsz­ta­tów. Po­wi­ta­nie go­ści

9.30–10.10
De­fi­ni­cja wzor­ców bar­wy i usta­wień zle­ceń do dru­ku. Na­rzędzia do szyb­kiej i jed­no­znacz­nej ko­mu­ni­ka­cji z do­staw­ca­mi usług po­li­gra­ficz­nych. Oce­na ja­ko­ści zle­ce­nia ukry­ta w jed­nej licz­bie (na przy­kła­dzie fir­my Proc­ter and Gam­ble)
Ma­łgo­rza­ta Lo­so­so­vá Un­grádo­vá, Sa­les Ma­na­ger, Key Ac­co­unt Ma­na­ger, X-Ri­te Eu­ro­pe

10.10–10.50
Cy­fro­wy świat ety­kiet
To­masz Dąbrow­ski, pre­zes za­rządu, KDS, wi­ce­prze­wod­ni­czący Sto­wa­rzy­sze­nia Pol­skich Pro­du­cen­tów Ety­kiet Sa­mo­przy­lep­nych

10.50–11.30
In­no­wa­cyj­ne ma­te­ria­ły sa­mo­przy­lep­ne
Szy­mon Ignar­ski, Tech­ni­cal Sa­les Spe­cia­list NEE, Ave­ry Den­ni­son Ma­te­rials Gro­up Eu­ro­pe

11.30–11.50
Przer­wa ka­wo­wa. Ro­zmo­wy z eks­per­ta­mi

11.50–12.30
„Ma­king Brands Shi­ne“
Za­le­ty pro­duk­tów ITW dla wła­ści­cie­li ma­rek i pro­jek­tan­tów
Mar­kus Re­ichel, In­ter­na­tio­nal Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger, ITW Fo­ils
An­drzej Wci­sło, Mar­ket Ma­na­ger Ea­stern Eu­ro­pe, ITW Fo­ils

12.30–13.10
Za­bez­pie­cza­nie mar­ki przed fa­łszo­wa­niem – ochro­na wi­ze­run­ku two­jej fir­my dzi­ęki pro­stej im­ple­men­ta­cji w dru­ku cy­fro­wym
To­masz Woj­na­row­ski, Sa­les Ma­na­ger Ea­stern Eu­ro­pe, Xe­ikon

13.10–13.50
Sz­cze­ro­ść i za­ufa­nie – ro­la no­wo­cze­snych opa­ko­wań w wal­ce o lo­jal­no­ść kon­su­men­tów
Do­ro­ta Ka­łow­ska, Part­ner & Stra­te­gy Con­sul­tant, Co­balt Spark, Ek­spert Pol­skiej Izby Han­dlu

13.50–14.00 Za­ko­ńcze­nie warsz­ta­tów
14.00–16.30 In­dy­wi­du­al­ne roz­mo­wy z eks­per­ta­mi oraz zwie­dza­nie wy­sta­wy tar­go­wej
9. Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Opa­ko­wań Pac­ka­ging In­no­va­tions

W ce­lu zwie­dza­nia wy­sta­wy tar­go­wej, aby za­osz­czędzić Pa­ństwa czas za­chęca­my do re­je­stra­cji na tar­gi na stro­nie http://re­je­stra­cja.x24.pl/

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści