Jak opakować brandy - 3. warsztatyPoprzedni artykuł 

Wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU” wraz ze spółką Targi w Krakowie – organizatorem targów Packaging Inovations oraz partnerami - firmami: Avery Dennison, Cobalt Spark, ITW Foils, KDS, Xeikon i X-Rite organizuje w ramach Akademii Wiedzy w pierwszym dniu targów, 4 kwietnia br., kolejną edycję warsztatów: JAK OPAKOWAĆ BRANDY?

Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę
Zapraszamy brand managerów, product managerów, pracowników działów marketingu i właścicieli małych firm na warsztaty, które poprowadzą specjaliści-praktycy: w dziedzinie zarządzania wizerunkiem marki, projektowania, przygotowania projektów do druku, uszlachetniania druków, materiałów wykorzystywanych do tworzenia opakowań.
Uczestnicy dowiedzą się czym jest design świadomy, czyli jak projektować opakowania skuteczne, jak tworzyć wizerunek marek własnych, jak wykorzystać doświadczenia innych w procesie kreacji i produkcji opakowania. Można będzie zapoznać się także z nowościami w zakresie uszlachetnień i dowiedzieć się, jakie efekty przynoszą różne metody zdobienia druku. Eksperci doradzą, jakie podłoża drukowe nadają się do realizacji danego projektu opakowania i jak będą współgrać z uszlachetnieniami. Ciekawym tematem będą rozwiązania do zabezpieczania produktu i ochrony marki, które można wprowadzać przy cyfrowym zadruku opakowań. Nie zabraknie także wiedzy na temat komunikacji z Państwa dostawcami i oceny jakości zleceń usług poligraficznych.

Program

III warsztaty „JAK OPAKOWAĆ BRANDY?”
Dowiedz się od praktyków, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę

4 kwietnia 2017 r. w godz. 9.00 – 16.00
Sala B, EXPO XXI w Warszawie, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14

Program warsztatów:

9.00 – 9.30 Rejestracja
9.30 Rozpoczęcie warsztatów. Powitanie gości

9.30 – 10.10
Definicja wzorców barwy i ustawień zleceń do druku. Narzędzia do szybkiej i jednoznacznej komunikacji z dostawcami usług poligraficznych. Ocena jakości zlecenia ukryta w jednej liczbie (na przykładzie firmy Procter and Gamble)

R E K L A M A
Małgorzata Lososová Ungrádová, Sales Manager, Key Account Manager, X-Rite Europe

10.10 – 10.50
Cyfrowy świat etykiet
Tomasz Dąbrowski, prezes zarządu, KDS, wiceprzewodniczący Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych

10.50 – 11.30
Innowacyjne materiały samoprzylepne
Szymon Ignarski, Technical Sales Specialist NEE, Avery Dennison Materials Group Europe

11.30 – 11.50
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

11.50 – 12.30
„Making Brands Shine“
Zalety produktów ITW dla właścicieli marek i projektantów
Markus Reichel, International Business Development Manager, ITW Foils
Andrzej Wcisło, Market Manager Eastern Europe, ITW Foils

12.30 – 13.10
Zabezpieczanie marki przed fałszowaniem – ochrona wizerunku twojej firmy dzięki prostej implementacji w druku cyfrowym
Tomasz Wojnarowski, Sales Manager Eastern Europe, Xeikon

13.10 – 13.50
Szczerość i zaufanie – rola nowoczesnych opakowań w walce o lojalność konsumentów
Dorota Kałowska, Partner & Strategy Consultant, Cobalt Spark, Ekspert Polskiej Izby Handlu

13.50 – 14.00 Zakończenie warsztatów
14.00 – 16.30 Indywidualne rozmowy z ekspertami oraz zwiedzanie wystawy targowej
9. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations

W celu zwiedzania wystawy targowej, aby zaoszczędzić Państwa czas zachęcamy do rejestracji na targi na stronie http://rejestracja.x24.pl/

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności