Firma Kodak została Srebrnym Partnerem tegorocznej edycji konkursu Art of Packaging, organizowanego przez European Media Group. Wraz z firmą UPM Raflatac patronowała ona kategorii „Opakowanie Etykieta” w edycji Professional. Podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się 6 marca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, nagrodę w tej kategorii wręczyli Tomasz Gogacz z firmy Kodak Polska oraz Przemysław Różycki - przedstawiciel grupy UPM Raflatac.
Art of Packaging to konkurs stworzony z myślą o rodzimym rynku opakowań i etykiet, a także debiutujących na nim młodych artystach. W edycji Professional nagradzane są twórcze, designerskie, innowacyjne i marketingowe, a także zaawansowane technologicznie i funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające oczekiwania coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. Może wziąć w nim udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest ono wraz z zawartością, będącą jego nieodłącznym elementem.
Za najlepszy projekt tegorocznego konkursu w edycji Professional w kategorii „Opakowanie Etykieta”, której patronowała firma Kodak wraz z firmą UPM Raflatac, jury uznało etykiety na suplementy diety Forge. Producentem etykiety jest Unicum Etykiety - wieloletni użytkownik systemu Kodak Flexcel NX, a projektantem - użytkownik: Forge. Połączenie złota z kolorem czarnym i odrobiną bieli nadało tej pracy – jak uzasadniało jury - elegancji rzadko spotykanej wśród produktów tego rodzaju.
Warto dodac, iż firma Unikum Etykiety zwyciężyła równiez w kategorii „Opakowanie Flekso” i to kolejny już raz z rzędu.
Na podstawie informacji PrintinPoland.com