Ko­dak – Srebr­nym Part­ne­rem kon­kur­su Art of Pac­ka­gingPoprzedni artykuł 

Fir­ma Ko­dak zo­sta­ła Srebr­nym Part­ne­rem te­go­rocz­nej edy­cji kon­kur­su Art of Pac­ka­ging, or­ga­ni­zo­wa­ne­go przez Eu­ro­pe­an Me­dia Gro­up. Wraz z fir­mą UPM Ra­fla­tac pa­tro­no­wa­ła ona ka­te­go­rii „Opa­ko­wa­nie Ety­kie­ta” w edy­cji Pro­fes­sio­nal. Pod­czas uro­czy­stej Ga­li Fi­na­ło­wej, która od­by­ła się 6 mar­ca na te­re­nie Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Po­zna­ńskich, na­gro­dę w tej ka­te­go­rii wręczy­li To­masz Go­gacz z fir­my Ko­dak Pol­ska oraz Prze­my­sław Różyc­ki – przed­sta­wi­ciel gru­py UPM Ra­fla­tac.

Art of Pac­ka­ging to kon­kurs stwo­rzo­ny z my­ślą o ro­dzi­mym ryn­ku opa­ko­wań i ety­kiet, a ta­kże de­biu­tu­jących na nim mło­dych ar­ty­stach. W edy­cji Pro­fes­sio­nal na­gra­dza­ne są twór­cze, de­si­gner­skie, in­no­wa­cyj­ne i mar­ke­tin­go­we, a ta­kże za­awan­so­wa­ne tech­no­lo­gicz­nie i funk­cjo­nal­ne roz­wi­ąza­nia, za­spo­ka­ja­jące ocze­ki­wa­nia co­raz bar­dziej wy­bred­nych kon­su­men­tów. To kon­kurs na naj­lep­sze opa­ko­wa­nie ko­mer­cyj­ne ist­nie­jące już na ryn­ku. Mo­że wzi­ąć w nim udział wła­ści­ciel, pro­du­cent lub pro­jek­tant opa­ko­wa­nia. Oce­nia­ne jest ono wraz z za­war­to­ścią, będącą je­go nie­odłącz­nym ele­men­tem.

Za naj­lep­szy pro­jekt te­go­rocz­ne­go kon­kur­su w edy­cji Pro­fes­sio­nal w ka­te­go­rii „Opa­ko­wa­nie Ety­kie­ta”, której pa­tro­no­wa­ła fir­ma Ko­dak wraz z fir­mą UPM Ra­fla­tac, ju­ry uzna­ło ety­kie­ty na su­ple­men­ty die­ty For­ge. Pro­du­cen­tem ety­kie­ty jest Uni­cum Ety­kie­ty – wie­lo­let­ni użyt­kow­nik sys­te­mu Ko­dak Fle­xcel NX, a pro­jek­tan­tem – użyt­kow­nik: For­ge. Po­łącze­nie zło­ta z ko­lo­rem czar­nym i odro­bi­ną bie­li nada­ło tej pra­cy – jak uza­sad­nia­ło ju­ry – ele­gan­cji rzad­ko spo­ty­ka­nej wśród pro­duk­tów te­go ro­dza­ju.

War­to do­dac, iż fir­ma Uni­kum Ety­kie­ty zwy­ci­ęży­ła rów­niez w ka­te­go­rii „Opa­ko­wa­nie Flek­so” i to ko­lej­ny już raz z rzędu.

„Mi­ło nam, że fir­ma Ko­dak mo­gła pa­tro­no­wać ta­kie­mu przed­si­ęw­zi­ęciu, ja­kim jest kon­kurs Art of Pac­ka­ging. Je­ste­śmy za­fa­scy­no­wa­ni po­my­sło­wo­ścią pro­jek­tan­tów i ja­ko­ścią wy­ko­na­nia wie­lu opa­ko­wań i ety­kiet. Cie­szy nas, że mo­gli­śmy wspie­rać jed­ną z ka­te­go­rii – dla pro­fe­sjo­na­li­stów, choć przy­zna­ne na­gro­dy w ca­łym kon­kursie do­wo­dzą, że pre­zen­tu­je on wy­so­ki po­zio­m” – pod­su­mo­wu­je Ja­cek Ga­li­ński, Pac­ka­ging Ac­co­unt Ma­na­ger, Pol­ska, Cze­chy, Sło­wa­cja i Węgry w fir­mie Ko­dak.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści