Czworo pracowników API Group wzięło udział w trzydniowym charytatywnym wyścigu kolarskim, którego łączna długość etapów wyniosła ponad 400 km. Środki zebrane podczas tej imprezy zostaną przeznaczone na kilka fundacji: Children in Need, Dementia UK, Breast Cancer Now oraz Vision Beyond Autism.
Cała grupa, poszerzona o jedną osobę z ramienia Stora Enso Consumer Board (firmy będącej strategicznym dostawcą i partnerem API), wystartowała 12 maja br. z zakładów produkcyjnych API w Poynton w angielskim hrabstwie Cheshire. Dwa dni później kolarze dotarli do innej fabryki należącej do tego przedsiębiorstwa, zlokalizowanej w Livingston w Szkocji. Średnio pokonywali dystans ok. 130 km, poruszając się po trasie obfitującej w liczne wzniesienia.
„Pomysł wyścigu pojawił się podczas spotkania komitetu charytatywnego API i bardzo szybko został wprowadzony w życie – mówi Mark Guyer, szef działu Operational Excellence w firmie API. – Był on dla uczestników prawdziwym wyzwaniem, gdyż wiązał się z poprzedzającymi całą wyprawę odpowiednimi przygotowaniami oraz zaangażowaniem ze strony osób biorących w nim udział”.
Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com