Kol­bus pod­su­mo­wu­je tar­gi In­ter­pack 2017: ro­snące za­in­te­re­so­wa­nie roz­wi­ąza­nia­mi do pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wychPoprzedni artykuł 

Przed stoiskiem firmy Kolbus stoją: Anna Moryson-Stolarczyk - prezes zarządu firmy Introzap i Markus Dammann - regionalny dyrektor sprzedaży firmy Kolbus na rynki Polski, Czech, Słowacji i Bliskiego Wschodu.
Przed sto­iskiem fir­my Kol­bus sto­ją: An­na Mo­ry­so­n-Sto­lar­czyk – pre­zes za­rządu fir­my In­tro­zap i Mar­kus Dam­mann – re­gio­nal­ny dy­rek­tor sprze­da­ży fir­my Kol­bus na ryn­ki Pol­ski, Czech, Sło­wa­cji i Bli­skie­go Wscho­du.

W dniach 4–10 ma­ja br. w Düs­sel­dor­fie od­by­wa­ła się ko­lej­na edy­cja tar­gów In­ter­pack – naj­wa­żniej­szej na świe­cie im­pre­zy wy­sta­wien­ni­czej skie­ro­wa­nej do sze­ro­ko ro­zu­mia­nej bra­nży opa­ko­wa­nio­wej. Wśród wy­staw­ców po raz ko­lej­ny już po­ja­wi­ła się fir­ma Kol­bus, która od kil­ku lat z po­wo­dze­niem wpro­wa­dza na ry­nek za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia do pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych.

Fla­go­wym pro­duk­tem w jej ofer­cie jest mo­du­ło­wy sys­tem BOXli­ne, de­mon­stro­wa­ny – z suk­ce­sem – ta­kże pod­czas ubie­gło­rocz­nych tar­gów dru­pa 2016. Na sto­isku fir­my Kol­bus przez wszyst­kie dni tar­gów od­by­wa­ły się pre­zen­ta­cje wcho­dzących w je­go skład li­nii pro­duk­cyj­nych, w których wzi­ęli udział ta­kże zwie­dza­jący z Pol­ski. W Düs­sel­dor­fie by­li obec­ni przed­sta­wi­cie­le pol­skie­go przed­sta­wi­ciel­stwa mar­ki Kol­bus – fir­my In­tro­zap.

Mówi pre­zes za­rządu An­na Mo­ry­so­n-Sto­lar­czyk: „Seg­ment opa­ko­wań luk­su­so­wych jest – obok ryn­ku opraw ksi­ążko­wych – jed­nym z dwóch stra­te­gicz­nych ob­sza­rów, w ja­kich dzia­ła obec­nie nasz part­ner han­dlo­wy – fir­ma Kol­bus. Stąd in­ten­syw­ne dzia­łania w tym kie­run­ku, za­rów­no w kon­te­kście roz­wi­ja­nia de­dy­ko­wa­nych roz­wi­ązań, jak też to­wa­rzy­szącej te­mu otocz­ki mar­ke­tin­go­wej. Na tę dru­gą skła­da się m.in. obec­no­ść na naj­wa­żniej­szych im­pre­zach tar­go­wych, ta­kich jak dru­pa czy In­ter­pack. Są one do­sko­na­łą oka­zją do spo­tkań z klien­ta­mi z ca­łe­go świa­ta oraz do za­pre­zen­to­wa­nia sze­ro­kiej pu­blicz­no­ści naj­now­szych osi­ągni­ęć tech­no­lo­gicz­ny­ch”.

Zwie­dza­jący sto­isko fir­my Kol­bus mo­gli wy­bie­rać spo­śród trzech przy­go­to­wa­nych o go­ściach tar­go­wych pre­zen­ta­cji. Pierw­sza obej­mo­wa­ła urządze­nia do wkła­da­nia ma­gne­sów i wkle­ja­nia lu­ster oraz mo­duł kom­ple­to­wa­nia. Na dru­gą skła­da­ły się sztan­ca do wy­ci­na­nia wcze­śniej wy­żłob­ko­wa­nych ro­gów pu­de­łek i urządze­nie do for­mo­wa­nia tych ostat­nich. Trze­cia uwzględ­nia­ła li­nię do wy­twa­rza­nia kom­plet­nych pu­de­łek. „Ka­żda z nich za­pew­nia wy­so­ką wy­go­dę ob­słu­gi, wy­daj­no­ść, ela­stycz­no­ść i au­to­ma­ty­za­cję prze­my­sło­wej pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych – pod­kre­śla An­na Mo­ry­so­n-Sto­lar­czyk. – Urządze­nia wcho­dzące w skład li­nii BOXli­ne, nie­za­le­żnie od jej kon­fi­gu­ra­cji, umo­żli­wia­ją pro­duk­cję opa­ko­wań luk­su­so­wych w try­bie „na żąda­nie”, bez względu na do­ce­lo­wy na­kład. Co nie­zwy­kle istot­ne, zmia­na zle­ce­nia jest tu re­ali­zo­wa­na po­przez pro­ste prze­sta­wie­nie li­nii, a nie wy­mia­nę jej pod­ze­spo­łów. To z ko­lei zwi­ęk­sza jej wy­daj­no­ść, si­ęga­jącą 40 go­to­wych pu­de­łek w ci­ągu mi­nu­ty”.

Jak za­pew­nia­ją przed­sta­wi­cie­le fir­my In­tro­zap, na tar­gach po­ja­wi­li się ta­kże przed­sta­wi­cie­le pol­skich przed­si­ębiorstw, po­szu­ku­jący in­no­wa­cyj­nych, wy­so­ko­wy­daj­nych roz­wi­ązań do pro­duk­cji i prze­twa­rza­nia opa­ko­wań. „Gros z nich re­pre­zen­to­wa­ła bra­nże ko­sme­tycz­ną i spo­żyw­czą – przy­zna­je An­na Mo­ry­so­n-Sto­lar­czyk – choć nie za­bra­kło też re­pre­zen­tan­tów in­nych sek­to­rów ryn­ko­wych. Mi­ło nam, że wie­dza o ofer­cie Kol­bus w za­kre­sie roz­wi­ązań do pro­duk­cji opa­ko­wań jest co­raz bar­dziej po­wszech­na, ta­kże wśród firm z Pol­ski. Li­nia BOXli­ne zna­la­zła już pierw­szych użyt­kow­ni­ków w na­szym kra­ju, cie­szy się też co­raz wi­ęk­szą po­pu­lar­no­ścią w in­nych za­kąt­kach glo­bu. Mi­sją fir­my Kol­bus jest by­cie jed­nym z li­de­rów na ryn­ku za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań do pro­duk­cji opa­ko­wań luk­su­so­wych i cel ten jest sys­te­ma­tycz­nie re­ali­zo­wa­ny”.

Te­go­rocz­na edy­cja tar­gów In­ter­pack przy­ci­ągnęła, jak wy­ni­ka z in­for­ma­cji sa­me­go or­ga­ni­za­to­ra, nie­co mniej osób niż trzy la­ta te­mu – od­wie­dzi­ło je po­nad 170 ty­si­ęcy osób. Jed­nak, co pod­kre­śla­no w ko­mu­ni­ka­tach pod­su­mo­wu­jących wy­sta­wę, wzrósł jed­no­cze­śnie od­se­tek osób de­cy­zyj­nych. Od­no­to­wa­no też re­kor­do­wą licz­bę 2865 wy­staw­ców.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com
Fot.: Opa­ko­wa­nie

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści