Dzi­ęki fir­mie Mo­del do dzie­ci tra­fi ty­si­ąc ka­mi­ze­lek od­bla­sko­wychPoprzedni artykuł 

Ak­cja by­ła po­prze­dzo­na sta­ran­ny­mi przy­go­to­wa­nia­mi. Usta­li­li­śmy, w których przed­szko­lach ka­mi­zel­ki są po­trzeb­ne i dla ilu przed­szko­la­ków. Ko­lej­nym kro­kiem by­ło wy­bra­nie wzo­ru na ka­mi­zel­kach. Po re­ali­za­cji za­mówie­nia, przy­sze­dł czas na wi­zy­ty w przed­szko­lach.

W ka­żdej z od­wie­dza­nych przez nas pla­cówek dzie­ci wi­ta­ły nas z uśmie­chem, ra­do­ścią i za­in­te­re­so­wa­niem. Oka­zu­je się, że przed­szko­la­ki nie tyl­ko świet­nie zna­ją, ale przede wszyst­kim prze­strze­ga­ją za­sad bez­pie­cze­ństwa na dro­dze i wie­dzą o ko­niecz­no­ści no­sze­nia od­bla­sków.
- Ce­lem na­szej ak­cji jest spra­wie­nie, aby dzie­ci by­ły bar­dziej bez­piecz­ne pod­czas spa­ce­rów i wy­cie­czek. Wie­rzy­my, że dzi­ęki tej ini­cja­ty­wie zo­sta­nie on zre­ali­zo­wa­ny. Spot­ka­nia z ma­lu­cha­mi prze­bie­gły w bar­dzo mi­łej at­mos­fe­rze, a w ra­mach po­dzi­ęko­wa­nia dzie­ci przy­go­to­wa­ły spe­cjal­nie dla nas pio­sen­ki i wy­stępy. Był to dla nas wy­jąt­ko­wy czas, bo któż by nie chciał choć przez chwi­lę znów stać się dziec­kiem – bez­tro­skim, pe­łnym en­tu­zja­zmu i za­an­ga­żo­wa­nia w ma­łe – wiel­kie spra­wy – opo­wia­da Agniesz­ka Sz­pet, spe­cja­li­sta ds. mar­ke­tin­gu.

Na za­ko­ńcze­nie ka­żde­go spo­tka­nia przed­szko­la­ki za­kła­da­ły ka­mi­zel­kę z wy­bra­nym przez sie­bie wzo­rem i wy­ru­sza­ły na spa­cer. Był też czas na wy­ko­na­nie pa­mi­ąt­ko­wych zdjęć.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Mo­del AG

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści