PWPW S.A. spon­so­rem pol­skich za­pa­sówPoprzedni artykuł 

26 ma­ja o go­dzi­nie 11:00 w sie­dzi­bie Pol­skiej Wy­twór­ni Pa­pie­rów War­to­ścio­wych S.A. zo­sta­ła pod­pi­sa­na umo­wa spon­sor­ska po­mi­ędzy PWPW S.A. a Pol­skim Zwi­ąz­kiem Za­pa­śni­czym, której ce­lem jest ob­jęcie opie­ką spon­sor­ską pol­skich za­pa­sów oraz po­pu­la­ry­za­cja tej dys­cy­pli­ny spor­to­wej wśród dzie­ci i mło­dzie­ży. Po pod­pi­sa­niu umo­wy od­by­ła się kon­fe­ren­cja pra­so­wa, po­świ­ęco­na współpra­cy Wy­twór­ni i Pol­skim Zwi­ąz­kiem Za­pa­śni­czym.

Uczest­ni­ka­mi kon­fe­ren­cji by­li:

  • Mi­ni­ster Spor­tu i Tu­ry­sty­ki – Wi­told Ba­ńka
  • Pre­zes Za­rządu PWPW S.A. – Piotr Woy­cie­chow­ski
  • Czło­nek Za­rządu PWPW S.A. – Ro­bert War­dak
  • Vi­ce Pre­zes Pol­skie­go Zwi­ąz­ku Za­pa­śni­cze­go – An­drzej Wro­ński
  • Se­kre­tarz Pol­skie­go Zwi­ąz­ku Za­pa­śni­cze­go – An­drzej Głaz

PWPW i sport

Wspie­ra­jąc pro­jekt spor­to­wy, PWPW wy­cho­dzi na­prze­ciw do­brym prak­ty­kom w za­kre­sie pro­wa­dze­nia dzia­łal­no­ści spon­so­rin­go­wej przez spółki z udzia­łem Skar­bu Pa­ństwa. Za­an­ga­żo­wa­nie fir­my w sport, który nie­sie ze so­bą mo­żli­wo­ść pro­mo­cji mar­ki za­rów­no w kra­ju jak i za gra­ni­cą (mi­strzo­stwa świa­ta i Eu­ro­py), sta­no­wi no­wy kie­ru­nek pro­mo­cji mar­ki.

PWPW jest in­sty­tu­cją za­ufa­nia pu­blicz­ne­go, a wspar­cie ini­cja­tyw spor­to­wych ta­kich jak za­pa­śnic­two, wol­nych od agre­syw­nych za­cho­wań i nie­ja­snej ry­wa­li­za­cji, wpi­su­je się w pro­mo­wa­ną przez PWPW za­sa­dę fa­ir play, za­rów­no w bi­zne­sie, jak i w ry­wa­li­za­cji spor­to­wej.

Pa­tro­nat nad wy­da­rze­nia­mi or­ga­ni­zo­wa­ny­mi przez Pol­ski Zwi­ązek Za­pa­śni­czy ob­jęli m.in.: Mi­ni­ster Spor­tu i Tu­ry­sty­ki, wła­dze sa­mo­rządo­we oraz Te­le­wi­zja Pol­ska S.A.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my PWPW S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści