Zapakuj.to, internetowa platforma do zamawiania opakowań z nadrukiem, wprowadza do oferty pudełka produktowe, nową kategorię opakowań, stworzoną z myślą o półkach sklepowych i pakowaniu prezentów.
Oferowane przez zapakuj.to pudełka produktowe dostępne są w dwóch wersjach: klasyczne, jednoelementowe oraz z wieczkiem. Trzy standardowe rozmiary klasycznych pudełek stworzono z myślą o pakowaniu kosmetyków i perfum, bielizny i skarpetek oraz t-shirtów. Pudełka z wieczkiem dostępne są w sześciu rozmiarach, przeznaczonych do pakowania biżuterii, akcesoriów takich jak spinki do mankietu czy krawata, krawatów, okularów przeciwsłonecznych, akcesoriów do smartfonów i innych drobnych przedmiotów, które wymagają eleganckiego opakowania.
Pudełka produktowe dołączają do dostępnych w ofercie zapakuj.to opakowań fasonowych oraz klapowych. Niezmienne pozostają zasady ich zamawiania – pudełka można samodzielnie zamówić w internetowym Kreatorze, wszystkie standardowe rozmiary oferowane są w nakładzie od 30 sztuk, a termin realizacji zamówienia to 14 dni oraz czas potrzebny na dostawę.
Nowością, dotychczas niedostępną w ofercie zapakuj.to, jest możliwość druku w środku. Wewnątrz pudełek produktowych możliwy jest nadruk w pełnej przestrzeni kolorów CMYK.
– Pudełka produktowe to kategoria opakowań, która doskonale uzupełnia naszą dotychczasową ofertę, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy nie tylko wysyłają swoje produkty, ale także chcą, by ładnie prezentowały się na sklepowych półkach. To także naturalny krok w rozwoju naszej oferty. Chcemy oferować naszym klientom wszystkie rodzaje opakowań, jakich potrzebują. Wkrótce umożliwimy zamawianie także foliopaków, papierowych toreb, a także m.in. taśm do pakowania – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager zapakuj.to.
Na podstawie informacji firmy zapakuj.to.