Nowa książka Hoeks Henk, Lentjes Ewan pt. "Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media"Poprzedni artykuł 

Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?

Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współczesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.

przekład: Magdalena Komorowska
redaktor prowadzący: Robert Oleś

format: 170×240 mm, stron 360
pełny kolor
oprawa zintgrowana, blok szyty nićmi

Cena promocyjna 48 zł + koszt 15 zł (kurier)
Wysyłka od środy od 15 listopada 2017

Na podstawie informacji firmy d2d.pl

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności