Mark An­dy za­pra­sza na tar­gi Re­ma­Days 2018 – in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia do dru­ku ety­kietPoprzedni artykuł 

Fir­ma Mark An­dy po raz pierw­szy znaj­dzie się wśród wy­staw­ców Mi­ędzy­na­ro­do­wych Tar­gów Re­kla­my i Po­li­gra­fii Re­ma­Days War­saw. Ich te­go­rocz­na edy­cja od­by­wać się będzie w dniach 7–9 lu­te­go br. w cen­trum tar­go­wym War­saw Expo w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy. Pod­czas tej im­pre­zy Mark An­dy będzie obec­na ze swo­im sto­iskiem (nu­mer R18a w ha­li F) oraz pod­czas kon­gre­su to­wa­rzy­szące­go tar­gom.

Z my­ślą o nim przy­go­to­wy­wa­na jest pre­zen­ta­cja ma­szyn Mark An­dy do dru­ku ety­kiet. Będzie ona mia­ła miej­sce 8 lu­te­go w go­dzi­nach 12.00–12.45. Przez ca­ły okres tar­gów do dys­po­zy­cji go­ści będą ta­kże spe­cja­li­ści z fir­my Mark An­dy Po­land, pre­zen­tu­jący wszech­stron­ne roz­wi­ąza­nia do dru­ko­wa­nia ety­kiet, z których – jak wy­ni­ka z do­świad­czeń pro­du­cen­ta – mo­że sko­rzy­stać nie­mal ka­żda dru­kar­nia, a ta­kże fir­ma, która my­śli o pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej, a ta­kże agen­cja re­kla­mo­wa.

„Ser­decz­nie za­pra­sza­my do od­wie­dze­nia na­sze­go sto­iska pod­czas te­go­rocz­nej edy­cji tar­gów Re­ma­Days War­saw – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska, od­po­wie­dzial­na za mar­ke­ting w fir­mie Mark An­dy Po­land. – Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że ofer­ta którą tam za­pre­zen­tu­je­my mo­że być dla wie­lu firm in­spi­ra­cją nie tyl­ko do zmia­ny ma­szyn na obec­ne w na­szej ofer­cie – now­sze i bar­dziej za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia, ale wręcz do zmia­ny użyt­ko­wa­nej tech­no­lo­gii, otwie­ra­jącej przed wie­lo­ma dru­kar­nia­mi zu­pe­łnie no­we per­spek­ty­wy. O tym m.in. będzie mówił przed­sta­wi­ciel na­szej fir­my – Łu­kasz Ch­ru­śli­ński – pod­czas kon­gre­su Re­ma­Days Con­gress , gdzie będzie­my mie­li swo­je wy­stąpie­nie”.

Co cie­ka­we, będzie mia­ło ono nie­co in­ny cha­rak­ter – za­pre­zen­to­wa­ny zo­sta­nie bo­wiem film, po­ka­zu­jący pra­cę „na ży­wo” ma­szyn za­in­sta­lo­wa­nych w cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Mark An­dy w War­sza­wie. Znaj­dą się wśród nich m.in. ma­szyny: hy­bry­do­wa Di­gi­tal Se­ries oraz cy­fro­wa Di­gi­tal One. Są one de­dy­ko­wa­ne przede wszyst­kim klien­tom zwi­ąza­nym z dru­kiem cy­fro­wym, re­ali­zu­jącym ni­sko- i śred­nio­na­kła­do­we pra­ce.

Di­gi­tal Se­ries to pro­duk­cyj­na ma­szy­na, pra­cu­jąca w tech­ni­ce in­kjet UV. Jest to roz­wi­ąza­nie, które fir­ma Mark An­dy w pe­łni do­pa­so­wu­je do po­trzeb użyt­kow­ni­ka. Li­nia ta ob­słu­gu­je wstęgę o sze­ro­ko­ści 330 mm i pra­cu­je z pręd­ko­ścią 76 m/min będąc – jak za­pew­nia pro­du­cent i licz­ni użyt­kow­ni­cy tych ma­szyn na ca­łym świe­cie – od­po­wied­nią pro­po­zy­cją dla dru­ka­rń cy­fro­wych, re­ali­zu­jących zle­ce­nia ni­sko­na­kła­do­we. „Co cie­ka­we, co­raz częściej do­cie­ra­ją do nas sy­gna­ły od klien­tów, że re­ali­zu­ją oni w niej pra­ce zupe­łnie in­ne niż ety­kie­ty, którym jest de­dy­ko­wa­na. To świad­czy o jej wy­so­kiej ela­stycz­no­ści i wszech­stron­no­ści, która mo­ty­wu­je użyt­kow­ni­ków do od­kry­wa­nia zupe­łnie no­wych mo­żli­wo­ści w kon­te­kście jej za­sto­so­wa­nia” – do­da­je Le­na Ch­mie­lew­ska.

Ko­lej­ne pre­zen­to­wa­ne przez fir­mę Mark An­dy pod­czas kon­gre­su urządze­nie to hy­bry­do­wa ma­szy­na Di­gi­tal One, prze­zna­czo­na do dru­ko­wa­nia ety­kiet w ni­skich na­kła­dach i ich prze­twa­rza­nia w try­bie in­-li­ne. Jest to pro­ste i kom­pak­to­we roz­wi­ąza­nie, które po­zwa­la od­ci­ążyć du­że ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­ne oraz podno­si wy­daj­no­ść w przy­pad­ku krót­kich na­rządów. Jak za­pew­nia jej pro­du­cent mo­że być też od­po­wied­nim roz­wi­ąza­niem dla pro­du­centów ety­kiet, którzy nie ma­ją po­trze­by in­we­sto­wa­nia w wy­so­ko­wy­daj­ne, pro­duk­cyj­ne ma­szy­ny cy­fro­we bądź dla firm, które za­mie­rza­ją zmie­nić tech­no­lo­gię w swo­ich za­kła­dach i otwo­rzyć się na zu­pe­łnie no­wych klien­tów. Urządze­nie ob­słu­gu­je wstęgę o sze­ro­ko­ści 330 mm i jest wy­po­sa­żo­ne w mo­duł dru­ku­jący su­chym to­ne­rem (w try­bie CMYK), ze­spół flek­so­gra­ficz­ny (wy­ko­rzy­sty­wa­ny do tło­cze­nia fo­lią na zim­no bądź la­mi­no­wa­nia) oraz mo­duł wy­kra­wa­jący.

Przez ca­ły okres tr­wa­nia tar­gów do dys­po­zy­cji go­ści na sto­isku tar­go­wym (zlo­ka­li­zo­wa­nym nie­mal bez­po­śred­nio przy sa­li kon­fe­ren­cyj­nej) będą przed­sta­wi­cie­le fir­my Mark An­dy Po­land, m.in. me­ne­dże­ro­wie sprze­da­ży – Łu­kasz Ch­ru­śli­ński (pre­le­gent Re­ma­Days Con­gress) i Prze­my­sław Pol­kow­ski. „Ma­my na­dzie­ję, że za­in­te­re­su­je­my Pa­ństwa na­szy­mi pro­po­zy­cja­mi. Mo­żna je rów­nież zo­ba­czyć i prze­te­sto­wać w na­szym cen­trum de­mon­stra­cyj­nym w War­sza­wie. Są one do­sko­na­łą al­ter­na­ty­wą dla dru­ko­wa­nia ety­kiet w wy­so­kiej ja­ko­ści w opar­ciu o tech­no­lo­gię, która mo­że być – dzi­ęki Mark An­dy – do­stęp­na dla ka­żde­go” – pod­su­mo­wu­je Le­na Ch­mie­lew­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści