Konferencja „Jak wzmocnić brandy”Poprzedni artykuł 

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję „Jak wzmocnić brandy”, organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. w ramach Akademii Wiedzy, która odbędzie się27 marca 2018 r. w godz. 9.00–16.30w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie, przy ul. Przekornej 33. Partnerami konferencji są firmy HP i Merck.

Konferencję kierujemy do właścicieli firm oraz kadr zarządzających, brand managerów, product managerów, działów marketingu, projektantów i producentów opakowań. Uczestnicy wysłuchają wykładów, które poprowadzą eksperci specjalizujący się w różnych obszarach związanych z brandingiem oraz będą mogli wziąć udział w dyskusji, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Będzie mowa między innymi o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy – poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.

Program

9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa
10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji

10.05–11.00
Renesans czy kryzys marki – aktualne trendy i wyzwania brandów w starciu z private labels
Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark

11.00–11.40
Z kamerą po sklepach. Marketing zza biurka a realia na półce
Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging

11.40–11.55
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

11.55–12.25
Siła marki z punktu widzenia psychologii konsumenta
dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

12.25–13.05
Connected Packaging – jak budować zaangażowanie klienta poprzez opakowanie?
• Oczekiwania millenialsów wobec opakowań
• Zmiana zwyczajów zakupowych – „showrooming”
• Personalizacja
• Augmented reality
Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK

13.05–13.25
Jak zaskoczyć konsumenta?
Rzeczywistość a iluzja – praktyczny przewodnik po nieoczywistych technikach druku.
• Wirtualna wypukłość
• Więcej niż perła
Skorzystaj z możliwości nowych technik druku wbrew intuicji drukarza:
• Virtual Embossing 3D
• Druk RGB
Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck

13.25–13.40
Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

13.40–14.20
Cztery słowa o kreacji marek
• Strategia
• Komunikacja
• Kreacja
• Legalizacja
Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW

14.20–14.50
Jak wspierać oraz pakować marki – o markach, produktach i merchandisingu
Andrey Boukhbinder, HP Indigo Business Development Manager for Central & Eastern Europe

14.50–15.30
Jak wzmocnić brandy, jak być pierwszym w świadomości konsumenta? – dalsze rozważania o marce, produkcie i jego opakowaniu… – panel praktyczny, dyskusje, prezentacje i rozmowy kuluarowe z ekspertami

15.30–15.40
Podsumowanie i zakończenie konferencji

15.40–16.30 Obiad

Formularz zgłoszeniowy

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności