Kon­fe­ren­cja „Jak wzmoc­nić bran­dy”Poprzedni artykuł 

Ser­decz­nie za­pra­sza­my Pa­ństwa na kon­fe­ren­cję „Jak wzmoc­nić bran­dy”, or­ga­ni­zo­wa­ną przez wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz sp. z o.o. w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy, która od­będzie si­ę27 mar­ca 2018 r. w godz. 9.00–16.30w Cen­trum Kon­fe­ren­cyj­no­-Apar­ta­men­to­wym „Mrów­ka” w War­sza­wie, przy ul. Prze­kor­nej 33. Part­ne­ra­mi kon­fe­ren­cji są fir­my HP i Merck.

Kon­fe­ren­cję kie­ru­je­my do wła­ści­cie­li firm oraz kadr za­rządza­jących, brand ma­na­ge­rów, pro­duct ma­na­ge­rów, dzia­łów mar­ke­tin­gu, pro­jek­tan­tów i pro­du­cen­tów opa­ko­wań. Uczest­ni­cy wy­słu­cha­ją wy­kła­dów, które po­pro­wa­dzą eks­per­ci spe­cja­li­zu­jący się w różnych ob­sza­rach zwi­ąza­nych z bran­din­giem oraz będą mo­gli wzi­ąć udział w dys­ku­sji, by zna­le­źć od­po­wie­dzi na nur­tu­jące ich py­ta­nia.

Będzie mo­wa mi­ędzy in­ny­mi o ry­wa­li­za­cji bran­dów z pri­va­te la­bels, przy­ci­ąga­jących wzrok pro­jek­tach opa­ko­wań i świe­cie ma­rek z punk­tu wi­dze­nia kon­su­men­ta. Przyj­rzy­my się no­wo­ściom tech­no­lo­gicz­nym oraz tren­dom wpły­wa­jącym na bu­do­wa­nie stra­te­gii mar­ki. Nie za­brak­nie też wy­kład­ni praw­ni­czej. Wszyst­ko po to, by wzmoc­nić bran­dy, czy­li in­ny­mi sło­wy – po­pra­wić do­świad­cze­nia klien­tów w kon­tak­cie z mar­ka­mi i zbu­do­wać ich świa­do­mo­ść.

Pro­gram

9.00–10.00 Re­je­stra­cja uczest­ni­ków kon­fe­ren­cji. Po­ran­na ka­wa
10.00–10.05 Po­wi­ta­nie go­ści. Roz­po­częcie kon­fe­ren­cji

10.05–11.00
Re­ne­sans czy kry­zys mar­ki – ak­tu­al­ne tren­dy i wy­zwa­nia bran­dów w star­ciu z pri­va­te la­bels
Do­ro­ta Ka­łow­ska, eks­pert Pol­skiej Izby Han­dlu, part­ner i stra­teg w Co­balt Spark

11.00–11.40
Z ka­me­rą po skle­pach. Mar­ke­ting zza biur­ka a re­alia na półce
Ro­bert Lis, Mar­ke­ting and Im­pact Cen­tre Ma­na­ger, DS Smith Pac­ka­ging

11.40–11.55
Przer­wa ka­wo­wa. Ro­zmo­wy z eks­per­ta­mi

11.55–12.25
Si­ła mar­ki z punk­tu wi­dze­nia psy­cho­lo­gii kon­su­men­ta
dr Pa­weł Wój­cik, Wy­dział Psy­cho­lo­gii Uni­wer­sy­te­tu War­szaw­skie­go

12.25–13.05
Con­nec­ted Pac­ka­ging – jak bu­do­wać za­an­ga­żo­wa­nie klien­ta po­przez opa­ko­wa­nie?
• Ocze­ki­wa­nia mil­le­nial­sów wo­bec opa­ko­wań
• Zmia­na zwy­cza­jów za­ku­po­wych – „show­ro­omin­g”
• Per­so­na­li­za­cja
• Aug­men­ted re­ali­ty
Jo­an­na Kwi­czor, Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger, SGK

13.05–13.25
Jak za­sko­czyć kon­su­men­ta?
Rze­czy­wi­sto­ść a ilu­zja – prak­tycz­ny prze­wod­nik po nie­oczy­wi­stych tech­ni­kach dru­ku.
• Wir­tu­al­na wy­pu­kło­ść
• Wi­ęcej niż per­ła
Sko­rzy­staj z mo­żli­wo­ści no­wych tech­nik dru­ku wbrew in­tu­icji dru­ka­rza:
• Vir­tu­al Em­bos­sing 3D
• Druk RGB
To­masz Bo­sak, Se­nior Pro­duct Ma­na­ger Per­for­man­ce Ma­te­rials, Merck

13.25–13.40
Przer­wa ka­wo­wa. Ro­zmo­wy z eks­per­ta­mi

13.40–14.20
Cz­te­ry sło­wa o kre­acji ma­rek
• Stra­te­gia
• Ko­mu­ni­ka­cja
• Kre­acja
• Le­ga­li­za­cja
Mar­cin Se­tlak, praw­nik, dy­rek­tor za­rządza­jący kan­ce­la­rią bran­din­go­wą BRANDELAW

14.20–14.50
Jak wspie­rać oraz pa­ko­wać mar­ki – o mar­kach, pro­duk­tach i mer­chan­di­sin­gu
An­drey Bo­ukh­bin­der, HP In­di­go Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger for Cen­tral & Ea­stern Eu­ro­pe

14.50–15.30
Jak wzmoc­nić bran­dy, jak być pierw­szym w świa­do­mo­ści kon­su­men­ta? – dal­sze roz­wa­ża­nia o mar­ce, pro­duk­cie i je­go opa­ko­wa­niu… – pa­nel prak­tycz­ny, dys­ku­sje, pre­zen­ta­cje i roz­mo­wy ku­lu­aro­we z eks­per­ta­mi

15.30–15.40
Pod­su­mo­wa­nie i za­ko­ńcze­nie kon­fe­ren­cji

15.40–16.30 Obiad

For­mu­larz zgło­sze­nio­wy

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści