Ro­zwi­ąza­nie z ofer­ty Du­plo Pol­ska po raz ko­lej­ny w dru­kar­ni Ak­cy­densPoprzedni artykuł 

Fo­liar­ka Tau­ler Smar­tMa­tic 2.0 w for­ma­cie B2 to ko­lej­ny za­kup dru­kar­ni Ak­cy­dens w Du­plo Pol­ska. Nie­co wcze­śniej fir­ma za­in­we­sto­wa­ła w sys­tem bro­szu­ru­jący Du­plo iSad­dle – w pe­łni zauto­ma­ty­zo­wa­ny, mo­du­ło­we urządze­nie do bro­szu­ro­wa­nia i zbie­ra­nia prac (re­ali­zo­wa­nych za­rów­no w tech­ni­kach of­f­se­to­wej jak i cy­fro­wej), ofe­ru­jące szy­cie sio­de­łko­we. Ro­zwi­ąza­nie przy­nio­sło jej 50% wzrost wy­daj­no­ści, wpły­nęło na wy­ższą ja­ko­ść ofe­ro­wa­nych tu pro­duk­tów ko­ńco­wych i otwo­rzy­ło przed nią mo­żli­wo­ść re­ali­za­cji wy­ższych na­kła­dów. Obec­nie Ak­cy­dens zde­cy­do­wał się na fo­liar­kę z ofer­ty te­go sa­me­go do­staw­cy.

Dru­kar­nia Ak­cy­dens to za­kład po­li­gra­ficz­ny, który na ryn­ku funk­cjo­nu­je od po­nad 35 lat. Zaj­mu­je się re­ali­za­cją sze­ro­ko ro­zu­mia­nej pro­duk­cji ak­cy­den­so­wej: dru­ków re­kla­mo­wych, fol­de­rów, bro­szur, ka­len­da­rzy, ulo­tek, ale też cza­so­pism i ksi­ążek. Jest wła­sno­ścią Ada­ma Ci­choc­kie­go oraz je­go sy­nów – Ar­tu­ra i Bar­tło­mie­ja, którzy są tu już trze­cim po­ko­le­niem dru­ka­rzy. Fir­ma nie­ustan­nie in­we­stu­je. Ja­kiś czas te­mu park sprzęto­wy dru­kar­ni wzbo­ga­cił się o no­wą, półfor­ma­to­wą ma­szy­nę dru­ku­jącą, która zwi­ęk­szy­ła jej mo­ce pro­duk­cyj­ne w za­kre­sie of­f­se­tu ar­ku­szo­we­go. „Wó­wczas – jak mówi Adam Ci­choc­ki – ko­niecz­na oka­za­ła się rów­nież in­we­sty­cja w in­tro­li­ga­tor­nię: po­ja­wił się sys­tem iSad­dle. Po ja­ki­mś cza­sie mu­sie­li­śmy rów­nież po­my­śleć o za­ku­pie fo­liar­ki, by stop­nio­wo eli­mi­no­wać po­trze­bę ko­ope­ra­cji z in­ny­mi za­kła­da­mi, która nie tyl­ko wy­dłu­ża­ła czas, ale przede wszyst­kim ge­ne­ro­wa­ła spo­re kosz­ty. Te­raz na­si pra­cow­ni­cy są w sta­nie ob­słu­gi­wać to pro­ste w ob­słu­dze urządze­nie ja­ko jed­ną z wie­lu in­nych czyn­no­ści. Z te­go względu nie ge­ne­ru­je ono kosz­tów zwi­ąza­nych z de­dy­ko­wa­ną mu ob­słu­gą, a to rów­nie istot­na kwe­stia dla ka­żdej dru­kar­ni”.

Ak­cy­dens współpra­cu­je z wie­lo­ma klien­ta­mi, głów­nie z Pol­ski. Są wśród nich za­rów­no agen­cje re­kla­mo­we, jak też zle­ce­nio­daw­cy bez­po­śred­ni, m.in. wy­daw­nic­twa i fir­my pro­duk­cyj­ne z różnych bra­nż. „Od ja­kie­goś cza­su – mówi Adam Ci­choc­ki – na­si klien­ci ocze­ku­ją bar­dzo szyb­kiej re­ali­za­cji zle­ceń, nie­za­le­żnie od na­kła­dów. Aby po­zo­stać kon­ku­ren­cyj­ny­mi i ob­słu­gi­wać ich w pe­łnym za­kre­sie, w ślad za za­ku­pem bar­dzo do­brych ma­szyn dru­ku­jących mu­sie­li­śmy po­my­śleć o in­we­sty­cji w urządze­nia do wy­ka­ńcza­nia, m.in. w za­ku­pio­ną nie­daw­no fo­liar­kę. Zde­cy­do­wa­li­śmy się na mo­del Tau­ler Smar­tMa­tic 2.0 w for­ma­cie B2 po­nie­waż te­sty i po­rów­na­nia prac, ja­kie wy­ko­ny­wa­li­śmy na fo­liach mi­ęk­kich, ma­to­wych rów­nież w kon­ku­ren­cyj­nych urządze­niach przy­nio­sły w przy­pad­ku fo­liar­ki Tau­ler z ofer­ty Du­plo re­we­la­cyj­ne efek­ty. Nic nie dzia­ło się z fo­lio­wa­ny­mi pro­duk­ta­mi przy bi­go­wa­niu, kle­je­niu itd. Dla na­szych po­trzeb urządze­nie oka­za­ło się do­sko­na­łe”.

Fo­liar­ka – jak za­pew­nia do­staw­ca – ofe­ru­je nie tyl­ko mak­sy­mal­ną wy­daj­no­ść, co z ko­lei ge­ne­ru­je prze­wa­gę ryn­ko­wą za­kła­du po­li­gra­ficz­ne­go, który z niej ko­rzy­sta; ma ma­łe wy­mia­ry (jest kom­pak­to­wym urządze­niem), co jest szcze­gól­nie istot­ne w przy­pad­ku dru­ka­rń, które ze względu na licz­ne in­we­sty­cje bo­ry­ka­ją się z bra­kiem miej­sca, a ta­ką jest fir­ma Ak­cy­dens; po­sia­da du­żą pręd­ko­ść, co gwa­ran­tu­je wy­so­ką pro­duk­tyw­no­ść, a szyb­ka kon­fi­gu­ra­cja ma­szy­ny po­zwa­la na krót­szy cykl pro­duk­cyj­ny, a to z ko­lei przy­no­si oszczęd­no­ści w cza­sie re­ali­za­cji zle­ceń. „Oprócz tych wszyst­kich ele­men­tów do­dat­ko­wą war­to­ścią fo­liar­ki Tau­ler Smar­tMa­tic 2.0 – mówi Bar­tło­miej Ci­choc­ki - są funk­cje nie spo­ty­ka­ne w in­nych urządze­niach ta­kie jak np. za­sto­so­wa­ne w tym nie­wiel­kim urządze­niu pa­ra­me­try wy­ko­rzy­sty­wa­ne w wi­ęk­szych ma­szy­nach. Mam na my­śli m.in. cy­lin­der z płasz­czem ole­jo­wym, które­go nie po­sia­da­ją po­dob­ne urządza­nia in­nych pro­du­cen­tów. Wszyst­kie te ele­men­ty wpły­wa­ją na ob­ni­że­nie kosz­tów pro­duk­cji – w na­szym przy­pad­ku o 25 % w sto­sun­ku do te­go, kie­dy to re­ali­zo­wa­li­śmy fo­lio­wa­nie na ze­wnątrz. Do­dat­ko­wo, co war­to pod­kre­ślić, ta­kie oszczęd­no­ści uzy­sku­je­my wy­ko­rzy­stu­jąc naj­lep­szą na ryn­ku fo­lię. Zy­sku­je­my ta­kże na cza­sie – te­raz je­ste­śmy w sta­nie wy­ko­nać zle­ce­nie w ci­ągu 24 go­dzin, wcze­śniej mu­sie­li­śmy od­ma­wiać klien­tom, którzy ży­czy­li so­bie re­ali­za­cji za­mówień w ci­ągu tak krót­kie­go cza­su. Za­kup wi­ęc zna­cząco zwi­ęk­szył na­szą kon­ku­ren­cyj­no­ść, a to w obec­nych cza­sach je­den z prio­ry­te­tów ka­żdej dru­kar­ni”.

Sze­fo­wie dru­kar­ni Ak­cy­dens po raz ko­lej­ny po­zy­tyw­nie oce­nia­ją nie tyl­ko za­ku­pio­ne w Du­plo Pol­ska urządze­nia, które fi­nal­nie – co pod­kre­śla­ją – oka­zu­ją się nie­za­wod­ne, ale rów­nież je­go do­staw­cę – ela­stycz­no­ść tej fir­my, jej otwar­to­ść i go­to­wo­ść do współpra­cy. „To ko­lej­na na­sza współpra­ca z Du­plo Pol­ska i po raz ko­lej­ny oce­nia­my ją bar­dzo po­zy­tyw­nie” – pod­su­mo­wu­je Adam Ci­choc­ki.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści