Warsz­ta­ty z cy­fro­wą ma­szy­ną Mark An­dy Di­gi­tal OnePoprzedni artykuł 

Po­nad 50 go­ści re­pre­zen­tu­jących dru­kar­nie, zle­ce­nio­daw­ców i fir­my re­kla­mo­we oraz po­li­gra­ficz­ne, pre­zen­ta­cja ma­szyn znaj­du­jących się w eu­ro­pej­skim show­ro­omie fir­my Mark An­dy w War­sza­wie, ale przede wszyst­kim warsz­ta­ty z cy­fro­wą ma­szyną Di­gi­tal One, pod­czas których uczest­ni­cy mo­gli w pra­cy „na ży­wo” po­znać jej mo­żli­wo­ści – to pod­su­mo­wa­nie spo­tkań Mark An­dy Eu­ro­pe z klien­ta­mi, ja­kie od­by­wa­ły się w War­sza­wie.

W pierw­szym – 15 mar­ca – wzi­ęli udział uczest­ni­cy z Pol­ski, w dru­gim – 21 mar­ca – z Czech. Obie edy­cje warsz­ta­tów za­ko­ńczy­ły się du­żym suk­ce­sem i jak pod­kre­śla­li go­ście – by­ły z jed­nej stro­ny mo­żli­wo­ścią po­zna­nia ofer­ty Mark An­dy, z dru­giej – mia­ły też cha­rak­ter edu­ka­cyj­ny. Ich uczest­ni­cy mo­gli po­znać różne­go ro­dza­ju apli­ka­cje dru­ko­wa­ne w jed­nej z ma­szyn – Di­gi­tal One – a ta­kże zre­ali­zo­wać sa­mo­dziel­nie wła­sne pra­ce.

„Pol­ska – mówi Tom Ca­val­co, dy­rek­tor za­rządza­jący Mark An­dy Eu­ro­pe – jak rów­nież in­ne kra­je eu­ro­pej­skie, to dla nas bar­dzo wa­żny ry­nek o du­żym po­ten­cja­le i po­py­cie na wie­dzę i za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia tech­no­lo­gicz­ne, za­rów­no flek­so­gra­ficz­ne jak i hy­bry­do­we, wy­ko­rzy­stu­jące tech­no­lo­gię cy­fro­wą. Fakt, że na­sza sprze­daż w Eu­ro­pie znacz­nie wzro­sła w po­rów­na­niu z po­przed­nim ro­kiem. Po raz pierw­szy od­no­to­wa­li­śmy tak du­ży wzrost (sprze­da­li­śmy do kra­jów z te­go re­gio­nu w su­mie 80 ma­szyn), z cze­go naj­wi­ęcej zo­sta­ło za­in­sta­lo­wa­nych w Pol­sce (17ma­szyn). Będąc jed­nym ze świa­to­wych li­de­rów w pro­duk­cji ma­szyn wąskow­stęgo­wych będzie­my na­dal wy­cho­dzić na­prze­ciw po­trze­bom klien­tów z te­go re­gio­nu. Stąd po­my­sł na warsz­ta­to­we spo­tka­nia, które – wspól­nie z na­szy­mi de­ale­ra­mi – będzie­my kon­ty­nu­ować rów­nież w przy­szło­ści, w różnych kra­jach eu­ro­pej­skich. W naj­bli­ższych mie­si­ącach od­będzie się też Open Ho­sue we Fran­cji oraz Ho­lan­dii”.

Sa­mi uczest­ni­cy spo­tka­nia pod­kre­śla­li przede wszyst­kim mo­żli­wo­ść ob­ser­wa­cji za­let ma­szy­ny Di­gi­tal One, bo to ona by­ła głów­nym „bo­ha­te­re­m” spo­tka­nia – w pra­cy z kon­kret­ny­mi apli­ka­cja­mi. By­ły wśród nich ety­kie­ty na pi­wo dru­ko­wa­ne na różnych podło­żach sa­mo­przy­lep­nych, ety­kie­ty na na­sio­na kwia­tów, per­so­na­li­zo­wa­ne ety­kie­ty na wi­no, a ta­kże ban­ne­ry oraz zdjęcia uczest­ni­ków spo­tka­nia. Ka­żda z po­zy­cji by­ła dru­ko­wa­na z za­sto­so­wa­niem in­nych uszla­chet­nień. Jak pod­kre­ślał pro­wa­dzący warsz­ta­ty Łu­kasz Ch­ru­śli­ński – Sa­les Ma­na­ger w fir­mie Mark An­dy, ma­szy­na Di­gi­tal One jest pro­stym i kom­pak­to­wym roz­wi­ąza­niem, które po­zwa­la od­ci­ążyć du­że ma­szy­ny flek­so­gra­ficz­ne oraz podno­si wy­daj­no­ść dzi­ęki krót­kie­mu cza­so­wi na­rządza­nia. Urządze­nie skie­ro­wa­ne jest ta­kże do firm, które nie ma­ją po­trzeb in­we­sto­wa­nia w wy­so­ko­wy­daj­ne, pro­duk­cyj­ne ma­szy­ny cy­fro­we. Ob­słu­gu­je wstęgę o sze­ro­ko­ści 330 mm i zo­sta­ło wy­po­sa­żo­ne w mo­duł dru­ku­jący su­chym to­ne­rem (w try­bie CMYK), ze­spół flek­so­gra­ficz­ny (wy­ko­rzy­sty­wa­ny do dru­ku bia­łej far­by, tło­cze­nia fo­lią na zim­no lub la­mi­no­wa­nia) oraz mo­duł wy­kra­wa­jący.

„Cie­szy nas tak du­że za­in­te­re­so­wa­nie warsz­ta­ta­mi, które – jak ma­my na­dzie­ję -w­pi­szą się na sta­łe – obok Dni Otwar­tych – w ka­len­darz na­szych spo­tkań z klien­ta­mi – pod­su­mo­wu­je im­pre­zę Tom Ca­val­co. – Sta­ra­my się spo­ty­kać z obec­ny­mi oraz po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi na różnych im­pre­zach bra­nżo­wych – wy­star­czy wspo­mnieć cho­cia­żby ostat­nie tar­gi Re­ma­Days War­saw w Na­da­rzy­nie, jak rów­nież Pac­ka­ging In­no­va­tions w Bir­min­gham. Pod­czas pierw­szej z nich za­uwa­ży­li­śmy du­że za­in­te­re­so­wa­nie na­szy­mi pro­po­zy­cja­mi ze stro­ny firm zwi­ąza­nych z bra­nżą re­kla­mo­wą, stąd obec­no­ść wie­lu jej przed­sta­wi­cie­li pod­czas warsz­ta­tów. Ch­cia­łbym w tym miej­scu pod­kre­ślić edu­ka­cyj­ny cha­rak­ter tych spo­tkań. Pra­gnie­my za­po­zna­wać przy­bli­żać z na­szą tech­no­lo­gią jak naj­szer­sze gro­no od­bior­ców, ma­jąc na­dzie­ję, że dla wie­lu firm mo­żli­wo­ści urządzeń Mark An­dy sta­ną się cie­ka­wą in­spi­ra­cją. Cie­szy­my się, że oba spo­tka­nia – za­rów­no dla gru­py z Pol­ski jak i Czech – wzbu­dzi­ły tak du­że za­in­te­re­so­wa­nie i spo­tka­ły się z bar­dzo po­zy­tyw­ną oce­ną, co ozna­cza, że z pew­no­ścią będą przez nas kon­ty­nu­owa­ne”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji PAI Prin­ti­nPo­land.com

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści