Rocz­ny kie­ru­nek Gra­fi­ka Re­kla­mo­waPoprzedni artykuł 

Kre­acja re­kla­my – De­sign – Gra­fi­ka – Re­ali­za­cja

Wy­ko­rzy­staj rok. Zdo­bądź kre­atyw­ny za­wód i pra­cuj w re­kla­mie.
Pro­jek­tuj i pro­wa­dź pro­fe­sjo­nal­ne kam­pa­nie re­kla­mo­we, a kam­pa­nia to du­żo wi­ęcej niż po­je­dyn­cza re­kla­ma.


Naucz się:
– kre­atyw­no­ści re­kla­mo­wej
– taj­ni­ków pra­cy ac­co­un­ta, co­pyw­ri­te­ra, art di­rec­to­ra, gra­fi­ka
– two­rze­nia spo­tów re­kla­mo­wych z wy­ko­rzy­sta­nie Pho­to­sho­pa
– re­kla­mo­wej gra­fi­ki kom­pu­te­ro­wej (Pho­to­shop, Il­lu­stra­tor, InDe­sign)
– mar­ke­tin­gu i di­gi­tal mar­ke­tin­gu
– pro­jek­to­wa­nia kam­pa­nii (brief kre­atyw­ny, stra­te­gia, key idea, ha­sła, ko­mu­ni­ka­ty, ima­ge, oś cza­so­wa, ka­na­ły in­for­ma­cyj­ne, nadzór kre­atyw­ny nad prze­bie­giem kam­pa­nii)
– bu­do­wa­nia wła­sne­go, pro­fe­sjo­nal­ne­go port­fo­lio

Nau­ka obej­mu­je 290 godz. (za­jęcia wy­łącz­nie prak­tycz­ne), w tym 136 godz. ćwi­czeń kom­pu­te­ro­wych.

Ter­min: pa­ździer­nik 2018 r. – li­piec 2019 r. (za­jęcia week­en­do­we, co dwa ty­go­dnie).

Uzy­skasz:
– prak­tycz­ne umie­jęt­no­ści
– za­wód z Kla­sy­fi­ka­cji Za­wo­dów i Spe­cjal­no­ści
– dy­plom uko­ńcze­nia szko­ły ozna­czo­ny ho­lo­gra­mem „Pu­bli­shing Scho­ol” oraz lo­go Ap­ple
– kon­tak­ty i ofer­ty z ob­sza­ru re­kla­my

Kie­ru­nek pro­wa­dzi „Pu­bli­shing Scho­ol” w Kra­ko­wie.

Sz­cze­góły na http://pu­bli­shing­scho­ol.pl/wy­dzia­ly­/kam­pa­nie­-re­kla­mo­we

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści