Dlaczego lepiej jest wynajmować tekstylia przemysłowe niż je kupować?Poprzedni artykuł 

Z czasem wiele środków eksploatacyjnych i produktów, wykorzystywanych w trakcie produkcji czy w trakcie świadczenia usług, ulega zużyciu. Dotyczy to również tekstyliów przemysłowych. Wtedy często kupowane są nowe, co wiąże się z kosztami i dodatkowymi nakładami organizacyjnymi. Istnieją jednak też inne rozwiązania: outsourcing tekstyliów przemysłowych, świadczony przez zewnętrznych usługodawców.

Tego typu rozwiązanie oferuje system zarządzania tekstyliami firmy MEWA. Jest on szybki, wygodny i obejmuje zarówno czyściwa, jak i maty olejowe oraz także odzież roboczą.

Oferta w zakresie tekstyliów przemysłowych obejmuje doradztwo, wyposażenie w dany produkt, jego czyszczenie i pranie oraz logistykę z tym związaną. Klient może dostosować zakres usługi do własnych potrzeb.

Jedną z ważniejszych zalet systemu firmy MEWA jest fakt, iż usługodawca przejmuje od klienta obowiązki wynikające z przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska, co ma duże znaczenie szczególnie w przypadku użytkowników czyściw wielokrotnego użytku.

Pełna obsługa

System polega na tym, że czyste, zamówione tekstylia - np. czyściwa lub maty olejowe - najpierw są dostarczane są do klienta. Następnie zanieczyszczone tekstylia odbierane są przez firmę MEWA od klienta w ustalonych z nim odstępach czasowych. Są one prane w sposób ekologiczny w zakładach firmy MEWA, po czym są ponownie dostarczane do klienta, już jako czyste tekstylia. Uszkodzone lub zużyte tekstylia wymieniane są na nowe.

R E K L A M A
To samo mniej więcej dotyczy również odzieży roboczej, przy czym tutaj klient również może wypróbować usługę w ramach umowy próbnej z miesięcznym wypowiedzeniem. Jeśli będzie zadowolony z usługi, może dla swoich pracowników zamówić odzież roboczą, która będzie wymieniana na czystą w ustalonym czasie. Każdy pracownik wyposażony jest w kilka kompletów odzieży roboczej, tym samym zawsze ma czyste, świeżo wyprane ubranie w rezerwie. W razie potrzeby, odzież jest również naprawiana w ramach takiej usługi w przypadku drobnych uszkodzeń.

Ekonomiczne rozwiązanie

W trakcie korzystania z usługi klient może dokonywać również zmian rozmiarów zamawianej odzieży roboczej – na przykład, jeśli na miejsce dotychczasowego pracownika przychodzi nowy. Można także, zależnie od potrzeb, dostosować w międzyczasie ilość zamawianych czyściw. Dokładnie ustalone terminy i ilości dostarczanych tekstyliów przemysłowych pozwalają lepiej za-planować działania i efektywniej pracować..

Jest to zatem optymalne rozwiązanie dla zakładów przemysłowych, rzemieślniczych, drukarni czy warsztatów samochodowych, a więc w zasadzie dla większości branż. Dzięki temu klient oszczędza czas, środki finansowe i nakłady organizacyjne, które związane są z zaopatrzeniem w tekstylia przemysłowe.

Na podstawie informacji firmy MEWA Textil-Management

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności