API Group poinformowała o rozszerzeniu produkowanych przez firmę rozwiązań z rodziny Transmet o 12 nowych wzorów, uwzględniających różnego rodzaju hologramy. Są one dedykowane właścicielom marek oraz producentom, którym zależy na wyróżnieniu opakowań swoich produktów na półce sklepowej.
Zestaw dwunastu nowych wzorów holograficznych jest obecnie dostępny przy zamówieniu nie zawierających plastiku laminatów z rodziny Transmet, będących – jak zapewnia API – atrakcyjną opcją, znajdującą zastosowanie przy wzbogacaniu opakowań kartonowych. Dzięki nim, zdaniem firmy, właściciele marek i projektanci graficzni zyskują nowe, proekologiczne i jednocześnie estetyczne rozwiązanie opakowaniowe.
Jak podaje API, Transmet posiada wszystkie zalety charakterystyczne dla tradycyjnych, metalizowanych laminatów poliestrowych stosowanych przy uszlachetnianiu opakowań wykonanych z kartonu. Jednak rozwiązanie tego producenta nie zawiera folii, co pozwala na jego pełny recykling w powszechnie stosowanych liniach do utylizacji odpadów. Dzięki temu, jak zapewnia API, nowe holograficzne wersje Transmet pozwolą właścicielom marek na wyróżnienie swoich produktów podczas ekspozycji sklepowej, przy jednoczesnej redukcji ich negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Mówi Richard Burnhouse, dyrektor ds. marketingu API: „W ostatnich latach odnotowaliśmy rosnące zapotrzebowanie na produkowane przez nas, nie zawierające tworzyw sztucznych laminaty Transmet. Głównie z uwagi na fakt, że właściciele marek poszukują proekologicznych alternatyw, by tworzyć i wprowadzać na rynek w pełni odzyskiwalne produkty końcowe. W tym kontekście ważne staje się zaproponowanie przez nas innowacyjnych rozwiązań, które łączą w sobie przyjazność dla środowiska i atrakcyjność wyrobu, przy produkcji którego znajdą zastosowanie. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej, efekty holograficzne i dyfrakcyjne mogą stanowić wydajne, przyciągające wzrok rozwiązanie, dzięki którym marka w jeszcze większym stopniu wyróżnia się na półce sklepowej. W rezultacie uzyskiwane jest wrażenie luksusowości oferowanego produktu, a zarazem tworzona jest jego unikalna tożsamość. Wprowadzone właśnie do naszej oferty wzory holograficzne oznaczają nowe możliwości pod względem zwiększenia atrakcyjności wizualnej opakowań, a w efekcie – jeszcze lepszego postrzegania widniejącej na nich marki przez konsumentów”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl
Fot.: API Group