Targi RemaDays Warsaw 2019 były kolejnym w ostatnich miesiącach wydarzeniem branżowym, na którym firma Introzap promowała swoje portfolio w zakresie produkcji opakowań. Podczas premierowej obecności na podwarszawskiej wystawie prezentowała przykłady opakowań luksusowych z tektury litej, wykonanych w zaawansowanych liniach produkcyjnych marki Kolbus (której Introzap jest wyłącznym przedstawicielem w Polsce). Ponadto można było uzyskać tu informacje na temat maszyn BCS Autobox (firmy przejętej jesienią ub.r. przez Kolbus) przeznaczonych do wytwarzania opakowań z tektury falistej.
„Nasz targowy debiut na RemaDays Warsaw uważamy za udany – mówi Jolanta Szafranek, odpowiedzialna za marketing w firmie Introzap. – Prezentowane na stoisku opakowania, wykonane z udziałem maszyn Kolbus, przyciągały uwagę wielu odwiedzających nas gości, zwłaszcza – co naturalne – z sektora produkcji opakowań. Jednak z uwagi na charakter targów, w dużej mierze skierowanych do branży reklamowej, odnotowaliśmy sporo odwiedzin ze strony firm także z tego segmentu rynkowego. Nie zabrakło właścicieli marek, poszukujących nowych rozwiązań, które pozwolą uatrakcyjnić i podnieść walory wzrokowe opakowań ich produktów. Z tego też względu rozmowy biznesowe na naszym stoisku dotyczyły głównie opakowań luksusowych z tektury litej”.
W ofercie firm Kolbus i Introzap od kilku już lat znajdują się zaawansowane maszyny do ich produkcji, wśród których flagowym rozwiązaniem jest linia BOXline. To modułowy system, umożliwiający dopasowanie konfiguracji do specyfiki produkcji i oczekiwań końcowych klientów. „Targi RemaDays potwierdziły trend wzrostowy jeżeli chodzi o opakowania premium – kontynuuje Jolanta Szafranek. – Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku sprzedaży detalicznej w dużej mierze to opakowanie, jego atrakcyjny wygląd, wskazuje na wartość dodaną oferowaną przez znajdujący się w środku produkt i decyduje o sukcesie rynkowym bądź jego braku. Rośnie znaczenie uszlachetnień, efektów specjalnych, niebanalnych wykończeń – wszystko to jest możliwe do zrealizowania z udziałem linii Kolbus. Mamy zatem nadzieję, że jej promocja na sukcesywnie odbywających się imprezach targowych, także dedykowanych opakowaniom, przełoży się na kolejne wdrożenia w polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl