O-I roz­wi­ja usłu­gę per­so­na­li­za­cji opa­ko­wańPoprzedni artykuł 

Sz­kło zy­sku­je na po­pu­lar­no­ści i jest co­raz częściej pre­fe­ro­wa­nym ma­te­ria­łem opa­ko­wa­nio­wym. Jak wy­ni­ka z ba­dań, to szkło jest ma­te­ria­łem, które naj­bar­dziej ko­ja­rzy się kon­su­men­tom ze świe­żo­ścią pro­duk­tów. Sz­kło prak­tycz­nie nie prze­pusz­cza tle­nu, dzi­ęki cze­mu prze­cho­wy­wa­ne w nim pro­duk­ty po­zo­sta­ją świe­że i le­piej za­cho­wu­ją swo­je wła­ści­wo­ści. Do­dat­ko­wo szkło ła­two utrzy­mać w czy­sto­ści, pod­dać ste­ry­li­za­cji i użyć po­now­nie. Do za­let zwi­ąza­nych z bez­pie­cze­ństwem prze­cho­wy­wa­nia oraz eko­lo­gią, do­łącza te­raz mo­żli­wo­ść wy­jąt­ko­wej per­so­na­li­za­cji.

Jak wy­ni­ka z da­nych De­lo­it­te, kon­su­men­ci ocze­ku­ją, że pro­duk­ty, które ku­pu­ją, będą do­sto­so­wa­ne do ich po­trzeb. De­kla­ru­ją chęć za­pła­ce­nia wi­ęcej za pro­dukt, który jest sper­so­na­li­zo­wa­ny. Do­dat­ko­wo są go­to­wi za­cze­kać na ta­ki pro­dukt dłu­żej niż zwy­kle. Pro­du­cen­ci wy­ko­rzy­stu­ją ro­lę, ja­ką od­gry­wa per­so­na­li­za­cja opa­ko­wań w two­rze­niu wi­ze­run­ku mar­ki, dla­te­go sta­ra­ją się wy­różnić po­przez nie­stan­dar­do­we for­my. W ten spo­sób ła­twiej jest zbu­do­wać za­an­ga­żo­wa­nie i za­do­wo­le­nie kon­su­men­tów, przy­wi­ązać ich go mar­ki i pod­kre­ślić war­to­ści pre­mium pro­duk­tu.

- Kon­su­men­ci co­raz częściej do­ce­nia­ją li­mi­to­wa­ny, lo­kal­ny a przez to często eks­klu­zyw­ny cha­rak­ter pro­duk­tów. Aby od­po­wie­dzieć na te po­trze­by, za­ofe­ro­wa­li­śmy na­szym klien­tom usłu­gę O-I : EXPRESSIONS. To in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nie, które da­je pro­du­cen­tom żyw­no­ści
i na­po­jów zu­pe­łnie no­we mo­żli­wo­ści mar­ke­tin­go­we. Dzi­ęki cy­fro­wo dru­ko­wa­nym, nie­stan­dar­do­wym efek­tom na­da­jącym pro­duk­tom in­dy­wi­du­al­ny cha­rak­ter i pod­kre­śla­jącym ich war­to­ść pre­mium, O-I : EXPRESSIONS umo­żli­wia prze­mia­nę szkla­nych opa­ko­wań w wie­lo­wy­mia­ro­we dzie­ła sztu­ki – pod­kre­śla Pa­weł Sa­bal, Cu­sto­mer Excel­len­ce & Ca­te­go­ry Ma­na­ger w O-I Po­land

O-I : EXPRESSIONS umo­żli­wia, na ko­ńco­wym eta­pie pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań szkla­nych, po­łącze­nie zna­nych od lat za­let szkła, z in­no­wa­cyj­nym, ukie­run­ko­wa­nym na mar­ke­ting roz­wi­ąza­niem. Dzi­ęki tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go, O-I: EXPRESSIONS umo­żli­wi w szyb­kim cza­sie i w przy­stęp­nej ce­nie, two­rze­nie wy­so­ce sper­so­na­li­zo­wa­nych i nie­stan­dar­do­wych opa­ko­wań szkla­nych o do­wol­nej po­je­mo­ści, z wy­ko­rzy­sta­niem nie­spo­ty­ka­nej do­tąd ga­my ko­lo­rów i mo­żli­wo­ści pro­jek­to­wa­nia.

- Wi­dzi­my, że kon­su­men­ci pre­fe­ru­ją szkło i ten trend sta­je się co­raz bar­dziej wy­ra­źny. Sz­kło to eko­lo­gicz­ny i bez­piecz­ny ma­te­riał, po­cho­dzący je­dy­nie z na­tu­ral­nych skład­ni­ków. Opa­ko­wa­nia szkla­ne mo­żna w ca­ło­ści i nie­sko­ńcze­nie prze­twa­rzać. Zad­ba­li­śmy wiec o to, aby tech­no­lo­gia O-I : EXPRESSIONS w ża­den spo­sób nie wpły­wa­ła ne­ga­tyw­nie na śro­do­wi­sko. Wy­ko­rzy­sty­wa­ne atra­men­ty są or­ga­nicz­ne i nie wpły­wa­ją na mo­żli­wo­ść re­cy­klin­gu szkła – za­zna­cza Pa­wel Sa­bal.

Wer­sja pre­mium usłu­gi, O-I : EXPRESSIONS RELIEF, która swo­ją na­zwę za­czerp­nęła z tech­ni­ki rze­źbiar­skiej, ofe­ru­je mo­żli­wo­ść ko­rzy­sta­nia z nie­stan­dar­do­wych, mo­żli­wych do wy­czu­cia pal­ca­mi, cy­fro­wo dru­ko­wa­nych efek­tów, ta­kich jak bez­barw­ne i ko­lo­ro­we wy­tło­cze­nia. Dru­ko­wa­ne rze­źby ma­ją za za­da­nie od­dzia­ły­wać na zmy­sł do­ty­ku.

Owen­s-Il­li­no­is zdo­był za O-I : EXPRESSIONS głów­ną na­gro­dę w ka­te­go­rii bu­te­lek szkla­nych pod­czas World Be­ve­ra­ge In­no­va­tion Awards 2018. Usłu­ga O-I: EXPRESSIONS otrzy­ma­ła rów­nież ty­tuł „Naj­bar­dziej obie­cu­jącej pre­mie­ry”, przy­zna­wa­ny przez The Oscar De L’Em­bal­la­ge (Oska­ry w dzie­dzi­nie opa­ko­wań).

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Owen­s-Il­li­no­is, Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści