Cle­an Print: hi­sto­rycz­ny roz­wój kon­wen­cji na­zew­nic­twaPoprzedni artykuł 

Dr Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu technicznego
Dr Die­ter Nie­der­stadt, kie­row­nik ds. mar­ke­tin­gu tech­nicz­ne­go

Wy­ja­śnia dr Die­ter Nie­der­stadt, kie­row­nik ds. mar­ke­tin­gu tech­nicz­ne­go:

Po­nie­waż fir­ma Asa­hi wpro­wa­dzi­ła na ry­nek swo­ją in­no­wa­cyj­ną tech­no­lo­gię płyt flek­so­gra­ficz­nych, która umo­żli­wi­ła ca­łko­wi­te uwol­nie­nie atra­men­tu na podło­żu w ce­lu uzy­ska­nia czyst­sze­go obra­zu i mniej­szej licz­by za­trzy­mań pra­sy do czysz­cze­nia płyt, na­sze prze­my­śle­nia na te­mat war­to­ści tech­no­lo­gii ewo­lu­owa­ły.

Na­si klien­ci pa­mi­ęta­ją, że po­cząt­ko­wo na­zy­wa­li­śmy tę tech­no­lo­gię tech­no­lo­gią Pin­ning Top Dot, po­nie­waż my­śle­li­śmy o niej z tech­no­lo­gicz­ne­go punk­tu wi­dze­nia. Z bie­giem cza­su za­częli­śmy zda­wać so­bie spra­wę, na pod­sta­wie do­świad­czeń klien­tów, że war­to­ść ta znacz­nie prze­kro­czy­ła trans­fer atra­men­tu do wy­ższej ja­ko­ści i pro­duk­tyw­no­ści, które umo­żli­wi­ła, pa­trząc na ca­ły pro­ces od po­miesz­cze­nia pły­to­we­go po po­kój pra­so­wy. Ch­cie­li­śmy rów­nież, aby kon­wen­cja na­zew­nic­twa by­ła bar­dziej opi­so­wa; w ten spo­sób zmie­nio­no na­zwę na Cle­an Trans­fer Tech­no­lo­gy.

Te­raz, po kil­ku la­tach do­świad­czeń w tej tech­no­lo­gii i mi­gra­cji na in­ne pły­ty w na­szym port­fo­lio, aby za­spo­ko­ić szer­szy za­kres apli­ka­cji, zro­zu­mie­li­śmy, że war­to­ść tech­no­lo­gii wy­kra­cza da­le­ko po­za za­le­ty ja­ko­ści i wy­daj­no­ści to umo­żli­wia. Ist­nie­ją rów­nież zna­czące ko­rzy­ści dla śro­do­wi­ska, zwłasz­cza dzi­ęki na­szej ro­dzi­nie płyt do my­cia wo­dą. Nie tyl­ko eli­mi­nu­je po­trze­bę sto­so­wa­nia lot­nych roz­pusz­czal­ni­ków do wy­my­wa­nia w pro­ce­sie wy­twa­rza­nia płyt, przy­spie­sza pro­ces zu­ży­wa­nia mniej­szej ilo­ści ener­gii i za­pew­nia ta­ką sa­mą wy­so­ką ja­ko­ść i wy­daj­no­ść pra­sy (OEE), ja­kiej ocze­ku­ją na­si klien­ci, ale tech­no­lo­gia re­du­ku­je cza­sy na­rządu i od­pa­dów, a ta­kże czas po­trzeb­ny pra­sie na uru­cho­mie­nie. Wszyst­kie te za­le­ty skła­da­ją się na znacz­nie czyst­szy pro­ces dru­ko­wa­nia pły­to­we­go i flek­so­gra­ficz­ne­go niż w przy­pad­ku in­nych płyt do­stęp­nych na ryn­ku. Cle­anPrint uosa­bia wszyst­kie te ce­chy i ma na ce­lu stwo­rze­nie dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go „czyst­szym”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści