Avery Dennison uruchomił właśnie swoją pierwszą stronę internetową, która odzwierciedla nieustanne zaangażowanie firmy w działania na terenie kraju, który był i nadal jest ważnym obszarem strategicznym. Ekspansja Avery Dennison w Polsce rozpoczęła się w 1997 roku od otwarcia dedykowanego centrum dystrybucyjnego. Od tamtej pory firma nieustannie buduje sieć współpracy w Polsce.
Waldemar Jalocha, dyrektor ds. sprzedaży na Europę Wschodnią, powiedział, że nowa strona jest częścią długotrwałego zaangażowania firmy na rzecz możliwie jak najlepszej obsługi klienta. "Znalezienie odpowiednich materiałów na etykiety w odniesieniu do różnych zastosowań może być wyzwaniem. Bezpośrednie porady, które oferują nasi specjaliści techniczni to ważne korzyści, które pomagają wyróżnić Avery Dennison, a ta nowa strona oferuje klientom w Polsce łatwy dostęp do pomocy, której potrzebują. Komunikacja z klientami w ich własnym języku jest niezwykle ważna, a nowa strona jest ważnym uzupełnieniem działalności naszych lokalnych zespołów ds. sprzedaży, które posiadamy w tym regionie od wielu lat."
Waldemar Jalocha powiedział, że prędkość odpowiedzi była kluczowym czynnikiem w nowej inicjatywie: "Wiemy, jak często ważne jest, aby klienci mogli korzystać z natychmiastowego dostępu do informacji na temat właściwości i zalet materiałów oraz aby te informacje były dostępne w ich własnym języku. Polska strona internetowa jest naszą szóstą wersją językową, przy czym wszystkie z nich odznaczają się przyjazną dla środowiska mobilnego i intuicyjną nawigacją."
Na podstawie informacji firmy Avery Dennison