Według badań rynkowych dotyczących zachowań konsumentów, lakierowane i metalizowane wydruki wyróżniają producentów, marki i produkty. Z tego względu wiele firm poligraficznych poszukuje obecnie rozwiązań, które pozwolą zaproponować ich klientom produkt nie tylko wysokiej jakości, ale również przyciągający wzrok na półce sklepowej, wyróżniający się spośród innych, a tym samym zdobywający przewagę w ocenie końcowych odbiorców. Bogatą ofertę w tym zakresie oferuje obecnie firma Duplo Polska. Do wprowadzonej do portfolio jakiś czas temu lakierówki DuSense DDC-810 - której możliwości budzą duże zainteresowanie na całym świecie, a która także w naszym kraju pozyskuje kolejnych użytkowników – firma dołączyła niedawno urządzenie QSleek-380F firmy GMP do metalizowania, realizowanego po lakierowaniu.
„Efekt lakierowania wybiórczego 3D w maszynie Duplo DuSense DDC-810, który umożliwia tworzenie ponadprzeciętnych efektów specjalnych w wysokiej rozdzielczości, już od pierwszych pokazów zachwycił przedstawicieli branży poligraficznej, również z naszego kraju – mówi Gabriela Swat, dyrektor zarządzająca Duplo Polska. - Urządzenie znalazło już użytkowników w Polsce, a produkty, które tworzą te firmy są naprawdę imponujące. Tym bardziej nam miło, że dzięki maszynie QSleek-380F możemy zaoferować naszym klientom jeszcze pełniejsze rozwiązanie. Obecnie – wykorzystując oba urządzenia – nasi klienci mogą nie tylko otrzymać polakierowane arkusze, które same w sobie są bardzo interesujące, ale dodatkowo po lakierowaniu mogą być one złocone, srebrzone lub zdobione z wykorzystaniem rożnych kolorów folii metalizowanych. Efekty końcowe są naprawdę imponujące, a zwykły produkt zyskuje dzięki temu na wartości. Co więcej - dzięki zdobieniom, których użyjemy, możemy nadać mu cech klasy premium. Wszystko zależy jedynie od kreatywności projektanta. Duplo Polska dostarcza obecnie kompleksowe rozwiązania w tym zakresie”.
QSleek-380F to maszyna firmy GMP, specjalizującej się w produkcji foliarek. Można w niej metalizować wcześniej polakierowane wydruki (o grubości lakieru od 20 mikronów), o gramaturze od 150 do 400 g. Zastosowano tu specjalny wałek dociskowy, który – jak zapewnia producent – bardzo dobrze pokrywa metaliczną folią wszelkie lakierowane wypukłości, niezależnie od grubości naniesionego lakieru. „To oferta, na którą czekali nasi klienci – podkreśla Gabriela Swat. - Jakość produktu, jego wygląd czy opakowanie świadczy o firmie, która go wyprodukowała. Elementy te muszą często przekonać konsumenta do wyboru, co w efekcie każdej firmie zapewnia rozwój. Lakierowane selektywnie i metalizowane wizytówki, zaproszenia, opakowania, znaczki, okładki książkowe, winietki, etykiety, katalogi, karty menu - nie tylko przyciągają uwagę odbiorcy, ale także wyglądają ekskluzywnie, co buduje wizerunek oferującej je firmy. W dzisiejszym gąszczu propozycji są to bardzo ważne elementy. Zapraszamy więc do kontaktu z nami, a zainteresowanych naszą nową propozycją w do obejrzenia filmu, obrazującego działanie naszych rozwiązań.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl