Me­tro­Wrapz wy­gry­wa ko­ro­nę „King of the Wrap Worl­d” po raz dru­gi w kon­kur­sie Ave­ry Den­ni­son 2019 „Wrap Li­ke a Kin­g™”Poprzedni artykuł 

Ave­ry Den­ni­son Gra­phics So­lu­tions ogło­sił, że Me­tro­Wrapz z Hol­ly­wo­od na Flo­ry­dzie zdo­był ty­tuł „Króla Wrap Worl­d” dru­gi rok z rzędu. Fir­ma, wy­bra­na spo­śród 155 glo­bal­nych zgło­szeń, prze­su­nęła kre­atyw­no­ść do gra­nic mo­żli­wo­ści dzi­ęki „Cre­atu­re from the Wrap La­go­on”, prze­kszta­łca­jąc Acu­ra NSX 2017.

Na­gro­da „King of the Wrap Worl­d” zo­sta­ła wręczo­na na sto­isku Ave­ry Den­ni­son pod­czas SEMA Show 2019 w Las Ve­gas w sta­nie Ne­va­da i ozna­cza ko­niec glo­bal­ne­go wy­zwa­nia Ave­ry Den­ni­son „Wrap Li­ke A Kin­g™”.

„Me­tro­Wrapz po raz ko­lej­ny zdo­by­ło ty­tuł Glo­bal Wrap King na po­lu bar­dziej kon­ku­ren­cyj­nym niż kie­dy­kol­wiek wcze­śniej. To in­spi­ru­jące, że na­dal podno­szą na­sze ma­te­ria­ły na no­wy po­zio­m” – po­wie­dział Oli­ver Gu­en­ther, star­szy dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu i stra­te­gii ka­na­ło­wej Gra­phics So­lu­tions Eu­ro­pe. „Od­gry­wa­my na­szą ro­lę, wpro­wa­dza­jąc no­we opcje ma­te­ria­ło­we i ko­lo­ry. A tyl­ko nie­bo jest gra­ni­cą!”

We­dług ze­spo­łu Me­tro­Wrapz in­spi­ra­cją dla te­go opa­ko­wa­nia był film z 1954 ro­ku o tej sa­mej na­zwie i wy­ma­gał pe­łne­go wy­ko­rzy­sta­nia umie­jęt­no­ści ze­spo­łu, aby usta­no­wić no­we stan­dar­dy szyb­ko­ści apli­ka­cji i ja­ko­ści wy­ko­ńcze­nia. Uży­li srebr­nej fo­lii Ave­ry Den­ni­son Con­form Ch­ro­me z la­mi­na­tem DOL 1370 Lu­ster – aby stwo­rzyć chłod­ny, re­ali­stycz­ny błysz­czący efekt je­dwa­bi­stej skóry, wzmoc­nio­ny pła­zo­wy­mi od­cie­nia­mi żółte­go i zie­lo­ne­go.

Se­ria Su­pre­me Wrap­ping Fil­m™ Co­lo­rFlow w błysz­czącej, świe­żej wio­śnie do­da­ła wy­ko­ńcze­nia ko­łom, a fa­lu­jąca wo­da z ba­gna zo­sta­ła umiesz­czo­na wzdłuż pa­ne­wek, wpro­wa­dza­jąc za­ska­ku­jące no­we stwo­rze­nie do je­go na­tu­ral­ne­go śro­do­wi­ska. Me­tro­Wrapz do­dał ak­cen­ty czer­wo­ne­go od­bla­sku i nie­stan­dar­do­wo przy­ci­ętą akry­lo­wą płe­twę grzbie­to­wą na da­chu.

No­wo­ścią na rok 2019 by­ła „Pe­ople’s Cho­ice Awar­d”, która tra­fi­ła do Wrap­car Gray Matt od Ge­nus Cars, zdo­by­wa­jąc naj­wi­ęcej gło­sów z 30 000. Okle­ja­li oni sa­mo­chód Mer­ce­des Benz za po­mo­cą fo­lii Ave­ry Den­ni­son Su­pre­me Wrap­ping Film w ko­lo­rze Mat­te Grey.

In­ny­mi fi­na­li­sta­mi kon­ty­nen­tu by­li Wra­pSty­le s.r.o. (Eu­ro­pa); Shan­ghai DC Town Au­to Se­rvi­ce Co., Ltd. (Azja Północ­na); Win­gu­ard Pa­int Pro­tec­tion Spe­cia­li­sts (Au­stra­lia / No­wa Ze­lan­dia) oraz Shar­pli­ne Si­gns and Gra­phics (Re­pu­bli­ka Po­łu­dnio­wej Afry­ki). Wszyst­kie zgło­sze­nia zo­sta­ły oce­nio­ne na pod­sta­wie różni­cy mi­ędzy zdjęcia­mi przed i po, umie­jęt­no­ści i ja­ko­ści in­sta­la­cji, ogól­ne­go wy­glądu i atrak­cyj­no­ści oraz wy­jąt­ko­wo­ści.

Pa­kiet na­gród dla Me­tro­Wrapz obej­mu­je sper­so­na­li­zo­wa­ne tro­feum Wrap Li­ke a King, 1000 $ w ku­po­nach po­da­run­ko­wych, różno­rod­ne na­rzędzia pro­mo­cyj­ne i mar­ke­tin­go­we oraz eks­po­zy­cję za po­śred­nic­twem stro­ny in­ter­ne­to­wej Ave­ry Den­ni­son i me­di­ów spo­łecz­no­ścio­wych. Ca­ły pa­kiet roz­sze­rzo­nych na­gród „King of the Wrap Worl­d” jest wart bli­sko 5000 $.

In­sta­la­to­rzy Wrap mo­gą zo­ba­czyć wszyst­kie wpi­sy 2019 i do­wie­dzieć się wi­ęcej o Su­pre­me Wrap­ping Film, cy­fro­wych fil­mach Su­per­cast, ofi­cjal­nych za­sa­dach, sędziach i in­for­ma­cjach o na­gro­dach na stro­nie avydn.co­/WLAK2018.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ave­ry Den­ni­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści