Eu­ro­pa­pier Pol­ska wspie­ra ak­cję Ul­tra­krewPoprzedni artykuł 

Ul­tra­krew „Ka­żdy ma swój kr­wio­bieg” – to ak­cja spo­łecz­na, która pro­mu­je ho­no­ro­we od­da­wa­nie kr­wi i ak­tyw­no­ść fi­zycz­ną. W dniach 13–19 stycz­nia, uczest­ni­cy po raz ko­lej­ny prze­bie­gną 550 ki­lo­me­trów dla ra­to­wa­nia ży­cia – po­cząw­szy od Świ­no­ujścia ko­ńcząc w miej­sco­wo­ści Pia­ski.

To już trze­cia edy­cja bie­gu wzdłuż pol­skie­go wy­brze­ża, której ce­lem jest pro­mo­wa­nie kr­wio­daw­stwa. Wszyst­ko za­częło się od mo­men­tu w którym brat Ja­cek zło­żył obiet­ni­cę swo­jej le­żącej w śpi­ącz­ce sio­strze. „Je­śli Ty wrócisz do nas, to ja dla Cie­bie prze­bie­gnę pol­skie wy­brze­że”. Asia wróci­ła, a Ja­cek do­trzy­mał sło­wa. I tak po­wsta­ła Ul­tra­krew.

Or­ga­ni­za­to­rzy chcąc pro­mo­wać ak­cję w ca­łym kra­ju roz­po­częli kam­pa­nię pro­mo­cyj­ną, za­chęca­jącą do ra­to­wa­nia ży­cia. Pla­ka­ty, które po­wsta­ły na jej po­trze­by, zo­sta­ły wy­dru­ko­wa­ne na pa­pie­rze Ma­ster­co­at. Je­ste­śmy dum­ni, że mo­gli­śmy wes­przeć ich w dru­ku i że na na­sze pa­pie­ry słu­żą tak szla­chet­nym ce­lom.


Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Eu­ro­pa­pier Pol­ska

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści