Sz­ko­le­nie „Po­li­gra­fia w mar­ke­tin­gu”Poprzedni artykuł 

Pol­ski Dru­karz sp. z o.o., wy­daw­ca „Świa­ta DRUKU”, or­ga­ni­zu­je jed­no­dnio­we szko­le­nie „Po­li­gra­fia w mar­ke­tin­gu”, prze­zna­czo­ne dla wszyst­kich pra­cow­ni­ków dzia­łów mar­ke­tin­gu różnych bra­nż i agen­cji re­kla­mo­wych, a ta­kże dla wszyst­kich za­in­te­re­so­wa­nych. Sz­ko­le­nie od­będzie się 12 ma­ja 2020 r., w go­dzi­nach 9:00–17:00.

Ce­lem szko­le­nia jest za­po­zna­nie uczest­ni­ków z prak­tycz­ny­mi i teo­re­tycz­ny­mi za­gad­nie­nia­mi do­ty­czący­mi przy­go­to­wa­nia pro­jek­tu, dru­ku, uszla­chet­nia­nia i in­tro­li­ga­tor­ni, a ta­kże uświa­do­mie­nie mo­żli­wo­ści i ogra­ni­czeń po­szcze­gól­nych tech­nik dru­kar­skich w ce­lu ob­ni­że­nia kosz­tów, oszczęd­no­ści cza­su oraz wy­pra­co­wa­nia pre­cy­zyj­nych i sku­tecz­nych spo­so­bów ko­mu­ni­ka­cji mi­ędzy dzia­łem mar­ke­tin­gu, agen­cją re­kla­mo­wą i dru­kar­nią.

Pro­gram

1. Me­ry­to­rycz­ne i tech­nicz­ne przy­go­to­wa­nie pu­bli­ka­cji
– pro­jek­to­wa­nie re­klam i pu­bli­ka­cji mar­ke­tin­go­wych (do­bór ma­te­ria­łów wy­jścio­wych, ce­chy do­bre­go pro­jek­tu
– ter­mi­ny sto­so­wa­ne w pro­ce­sie przy­go­to­wa­nia pu­bli­ka­cji
– pod­sta­wo­we za­sa­dy skła­du i ła­ma­nia
– przy­go­to­wa­nie tek­stu, gra­fik, re­klam; RGB a CMYK; za­sa­dy umiesz­cza­nia re­klam w pu­bli­ka­cji; DTP
– po­stać elek­tro­nicz­na pu­bli­ka­cji a wy­druk
– za­sa­dy ko­rek­ty.
2. Pa­pier i in­ne podło­ża do dru­ku (ro­dza­je, gra­ma­tu­ry, for­ma­ty).
3. Pro­ces po­li­gra­ficz­ny
a) przy­go­to­wal­nia (pre­press)
– od­wzo­ro­wy­wa­nie ko­lo­rów, CMYK a Pan­to­ne
– tech­no­lo­gia
– za­rządza­nie bar­wą
– pro­ofing kon­trak­to­wy
b) dru­ko­wa­nie (press)
– naj­częściej sto­so­wa­ne tech­ni­ki dru­ku (of­f­set, wklęsło­druk, ty­po­gra­fia, flek­so­gra­fia, si­to­druk, tam­po­druk, druk cy­fro­wy ma­ło- i wiel­ko­for­ma­to­wy)
– pod­sta­wo­wa tech­ni­ka po­li­gra­fii: of­f­set (ma­szy­ny dru­ku­jące, far­by, far­by spe­cjal­ne)
– druk cy­fro­wy (per­so­na­li­zo­wa­ny, na żąda­nie, ma­so­wy)
– druk cy­fro­wy wiel­ko­for­ma­to­wy
– łącze­nie tech­nik dru­kar­skich
c) obrób­ka po dru­ku (post­press)
– uszla­chet­nia­nie pu­bli­ka­cji (fo­lio­wa­nie­/la­mi­no­wa­nie, la­kie­ro­wa­nie, la­kie­ro­wa­nie wy­bi­ór­cze, tło­cze­nie fo­lią, wy­kra­wa­nie)
– in­tro­li­ga­tor­nia (zszy­wa­nie, kle­je­nie, opra­wa) dru­ków tra­dy­cyj­nych i cy­fro­wych
4. Współpra­ca z agen­cją re­kla­mo­wą i stu­diem gra­ficz­nym.
5. Współpra­ca z dru­kar­nią i opty­ma­li­za­cja kosz­tów
– ko­mu­ni­ka­cja
– ja­ką dru­kar­nię wy­brać
– jak na­pi­sać do­bre zle­ce­nie
– jak kal­ku­lo­wać zle­ce­nie, że­by by­ło do­brze wy­ko­na­ne ja­ko­ścio­wo i kon­ku­ren­cyj­ne ce­no­wo
– jak re­kla­mo­wać źle wy­ko­na­ne zle­ce­nie.

Zgłoś swój udział

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści