Tegoroczna prezentacja firmy Amagraf (stoisko P7, w hali F) podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2020, które odbywać się będą w dniach od 12 do 14 lutego br. w centrum Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy, będzie miała nieco inny charakter niż podczas poprzednich edycji tego wydarzenia. Firma bowiem, oprócz tradycyjnej prezentacji rozwiązań ze swojej oferty, zaprosi gości odwiedzających jej stoisko do wspólnych warsztatów tworzenia zaproszeń ślubnych.
Podczas nich będą mogli zdobyć wiedzę i umiejętności tworzenia tego typu produktów w zautomatyzowany sposób. Amagraf zapowiada także trzy premierowe w Polsce pokazy nowych maszyn: dwóch ploterów do druku UV i solwentowego japońskiej marki Mutoh - Performancejet PJ-2508UF i XpertJet 1641SR oraz urządzenia do wykańczania - Graphtec CE7000-160.
„Stwórz z nami zaproszenie” – warsztaty
„Specjalnie dla naszych gości, aby zobrazować im ułatwiony i zautomatyzowany proces związany z produkcją zaproszeń ślubnych, ale również innych – mówi Piotr Alwingier z firmy Amagraf – przygotowujemy na naszym stoisku wyodrębnioną część warsztatową. Zależy nam na tym, aby oprócz samych urządzeń w pracy pokazać naszym gościom jak w prosty sposób mogą z nami zbudować pełną linię produkcyjną, optymalizującą produkcję dzięki automatyzacji. Dzięki tego typu rozwiązaniom użytkownicy zyskują czas i pieniądze. Bazujemy w naszych warsztatach na zaproszeniach ślubnych, przede wszystkim ze względu na popularność tego typu zamówień w branży poligraficznej i reklamowej. Nie oznacza to jednak, że ograniczymy się jedynie do tego typu aplikacji. Zainteresowani innymi produktami są również mile widziani na naszym stoisku – chętnie ze wszystkimi podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem”.
Dodatkową atrakcją będzie fakt, że całe stoisko firmy będzie utrzymane w tematyce związanej ze ślubem. „Zaproszenia będziemy drukowali w maszynie firmy Canon, natomiast wykańczane będą przez urządzenie firmy Duplo. Poza tym w ploterach UV będziemy drukowali POSy ślubne, w solwentowych - zdjęcia, a całą naszą prezentację przyozdobią zadrukowane fotografie w tej tematyce, wykonane na backlicie. Jesteśmy przekonani, że już same produkty, jakie będziemy prezentować dla wielu firm staną się inspiracją. Jeśli do tego dołożyć premiery oraz pokazy znanych, kultowych i sprawdzonych maszyn (również małych, na które zapotrzebowanie ma wiele firm), a które obniżają koszty produkcji i nie są drogie – jesteśmy przekonani, że nasza wystawa zapowiada się interesująco i już dziś zapraszamy do spotkania z nami”.
Premiery na start w 2020 roku
„Rok bieżący będzie rokiem wielu premier, jakie pojawią się naszej ofercie – mówi Piotr Alwingier. - Podczas targów zaprezentujemy po raz pierwszy w Polsce niektóre z nich. Wśród nich będą rozwiązania firmy Mutoh: Performancejet PJ-2508UF i XpertJet 1641SR.
Pierwsze z urządzeń to wielkoformatowy ploter płaski LED-UV o wymiarach 1250 x 2540 mm z ruchomą bramą karetki. Jak podkreśla producent, urządzenie łączy w sobie zestaw zaawansowanych funkcji, które maksymalizują wydajność: 4 wysokowydajne głowice drukujące w technologii „grayscale” (zmienna kropla atramentu), obsługę podłoży o grubości do 10 cm i maksymalnej gramaturze 50 g/m?, wielostrefowy stół z podsysem (o różnych rozmiarach stref), system pinów pozycjonujących, a także możliwość rozbudowy do 6 głowic drukujących, dzięki czemu jego wydajność rośnie wraz z potrzebami użytkowników. Dzięki technologii UV-LED, Mutoh PerformanceJet 2508UF jest optymalnym – jak podaje dostawca - wyborem, pozwalającym zwiększyć wydajność i zaoferować dostęp do wysokomarżowych zleceń z użyciem koloru białego. W założeniach producenta jest dedykowany drukarzom poszukującym wysokiej jakości, precyzji, wartości dodanej, możliwości realizacji specjalnych wydruków, produktywności i ograniczonego negatywnego wpływu na środowisko.
Z kolei XpertJet 1641SR to jeden z najnowszych ploterów żywicznych/eko-solwentowych firmy Mutoh. To 4-kanałowa drukarka pracująca w trybie CMYK, z jedną głowicą, o wydajności do 53 m?/h. Urządzenie to posiada dwa rodzaje atramentów do wyboru: eko-solwentowe nowej generacji lub żywiczne UMS, które posiadają certyfikat Eurofins do stosowania wewnątrz pomieszczeń użytkowych. Wyposażone jest także w nowy dotykowy panel sterowania, nowy system prowadzenia i nawijania mediów oraz w technologię DropMaster 2, automatycznie kontrolującą pozycjonowanie poszczególnych kropel atramentu w zależności od grubości materiału; posiada także nowoczesny czarny design.
Ostatnia z premier, jakie zapowiada na targach firma Amagraf, to ploter tnący o szerokości 160 cm - Graphtec CE7000-160. „Nowa, ulepszona specyfikacja tego rozwiązania sprawia, że jest on obecnie jednym z najbardziej opłacalnych wielozadaniowych ploterów tnących po obrysie” – podkreśla Piotr Alwingier.
„Znane i sprawdzone urządzenia”
„Podczas targów RemaDays zaprezentujemy znane już na rynku, sprawdzone przez wielu użytkowników, niemal kultowe rozwiązania z naszej oferty – mówi Piotr Alwingier. – Wśród nich będzie Canon imagePRESS C850 - bardzo szybkie kolorowe urządzenie wielofunkcyjne (do 85 str./min), z uniwersalną obsługą nośników i zapewniające maksymalne bezpieczeństwo dla dokumentów. Doskonale radzi sobie ono z różnego rodzaju papierami fakturowymi i trudniejszymi podłożami wykorzystywanymi do produkcji zaproszeń. W zakresie wykańczania z kolei na naszym stoisku będzie prezentowany Docucutter firmy Duplo - DC616 Pro – znane na rynku rozwiązanie, cieszące się niesłabnącą popularnością i posiadające dziesiątki użytkowników w naszym kraju, które umożliwia realizację w jednym przebiegu trzech procesów introligatorskich - cięcia, bigowania i perforacji. Zaprezentujemy także ploter Mutoh ValueJet 1324X, który od kilku lat jest jednym z najczęściej wybieranych ploterów na rynku. Za jego sukcesem stoją stabilność i solidność wykonania, a także finalna jakość końcowego wydruku i niska cena. Goście odwiedzający nasze stoisko będą mogli zobaczyć także ploter tnący Graphtec, o szerokości 120 cm, który jest idealnym rozwiązaniem dla tych wszystkich, którzy rozpoczynają działalność w branży reklamowej, kiedy możliwość uzyskania wysokich zysków przy minimalnych nakładach inwestycyjnych jest kluczowa dla osiągnięcia zwrotu z inwestycji”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl