Sz­ko­le­nie „Ef­fec­ti­ve Pac­ka­ging – Sku­tecz­ne opa­ko­wa­nie”Poprzedni artykuł 

Pol­ski Dru­karz sp. z o.o., wy­daw­ca „Świa­ta DRUKU”, or­ga­ni­zu­je, w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy, jed­no­dnio­we no­wą edy­cję szko­le­nia „Ef­fec­ti­ve Pac­ka­ging – Sku­tecz­ne opa­ko­wa­nie”, czy­li jak w pe­łni wy­ko­rzy­stać po­ten­cjał opa­ko­wań w zwi­ęk­sza­niu war­to­ści mar­ki”.

Naj­bli­ższe pla­no­wa­ne szko­le­nie od­będzie się 12 ma­ja 2020 r.

O szko­le­niu:

W cza­sach bar­dzo in­ten­syw­nej kon­ku­ren­cji oraz eks­pan­sji ma­rek wła­snych do­brze prze­my­śla­ne opa­ko­wa­nia mo­gą być nie­zwy­kle sku­tecz­nym, a przy tym re­la­tyw­nie nie­dro­gim na­rzędziem bu­do­wa­nia prze­wa­gi na ryn­ku. Aby jed­nak w pe­łni wy­ko­rzy­stać ich po­ten­cjał, ca­ły pro­ces pro­jek­to­wa­nia opa­ko­wań mu­si być nie­zwy­kle sta­ran­nie przy­go­to­wa­ny oraz zin­te­gro­wa­ny ze stra­te­gią mar­ki. Swo­imi do­świad­cze­nia­mi w tym za­kre­sie po­dzie­li się z uczest­ni­ka­mi Do­ro­ta Ka­łow­ska, stra­teg i tre­ner z 20-let­nim do­świad­cze­niem.

Przed uczest­ni­ka­mi sie­dem go­dzin wspól­nej, in­ten­syw­nej pra­cy. Sz­ko­le­nie ma cha­rak­ter prak­tycz­ny, łączy ele­men­ty warsz­ta­tu z pre­lek­cją osa­dzo­ną sil­nie w re­aliach pol­skie­go ryn­ku. Ze względu na ma­łe gru­py warsz­ta­to­we szko­le­nie pro­wa­dzo­ne jest w at­mos­fe­rze dys­ku­sji i wy­mia­ny do­świad­czeń, a je­go za­kres mo­że być na bie­żąco mo­dy­fi­ko­wa­ny pod kątem ocze­ki­wań uczest­ni­ków.

Dla ko­go de­dy­ko­wa­ne jest szko­le­nie:

Ze względu na swój prak­tycz­ny cha­rak­ter szko­le­nie prze­zna­czo­ne jest dla osób na co dzień pra­cu­jących z opa­ko­wa­nia­mi oraz tych, którzy – aby le­piej ro­zu­mieć swo­ich part­ne­rów han­dlo­wych – chcą po­głębić wie­dzę na te­mat efek­tyw­ne­go wy­ko­rzy­sta­nia opa­ko­wań w stra­te­gii mar­ki.

Na szko­le­nie w szcze­gól­no­ści za­pra­sza­my:

  • brand ma­na­ge­rów;
  • oso­by od­po­wie­dzial­ne za mar­ki wła­sne w sie­ciach han­dlo­wych i u dys­try­bu­to­rów;
  • pra­cow­ni­ków dru­ka­rń i pro­du­cen­tów opa­ko­wań;
  • oso­by współpra­cu­jące z sie­cia­mi han­dlo­wy­mi nad opra­co­wy­wa­niem opa­ko­wań ma­rek wła­snych;
  • pro­jek­tan­tów opa­ko­wań.

Pro­gram

1. Wpro­wa­dze­nie.
2. Opa­ko­wa­nie ja­ko ele­ment to­żsa­mo­ści mar­ki
– stra­te­gicz­na ro­la opa­ko­wa­nia w pro­ce­sie bu­do­wa­nia mar­ki i efek­tyw­nej sprze­da­ży pro­duk­tu
– funk­cje opa­ko­wań, czy­li cze­go kon­su­men­ci ocze­ku­ją od opa­ko­wań i jak spro­stać tym wy­ma­ga­niom
– de­sign świa­do­my – jak pro­jek­to­wać opa­ko­wa­nia sku­tecz­ne
– zmia­na stra­te­gii na­śla­dow­nic­twa na rzecz ory­gi­nal­no­ści, wy­różnia­nia i ja­ko­ści.
3. Ro­snące wy­ma­ga­nia kon­su­men­tów: jak zmia­ny de­mo­gra­ficz­ne i spo­łecz­ne wpły­wa­ją na ocze­ki­wa­nia kon­su­men­tów względem opa­ko­wań.
4. Mar­ka wła­sna – wy­zwa­nie czy pro­blem? Mar­ki wła­sne wio­dących sie­ci han­dlo­wych w Pol­sce w ostat­nich la­tach – omówie­nie sy­tu­acji i kie­run­ku, w którym zmie­rza­ją po­szcze­gól­ni gra­cze.
5. Tren­dy w pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań na świe­cie – przy­kła­dy, wnio­ski, próba usys­te­ma­ty­zo­wa­nia wie­dzy w tym za­kre­sie, czy­li cze­go mo­że­my na­uczyć się na do­świad­cze­niach in­nych.
6. Omówie­nie tren­dów w pro­jek­to­wa­niu opa­ko­wań w Pol­sce – gdzie je­ste­śmy i do­kąd zmie­rza­my.
7. Pro­ces pro­jek­to­wy
– jak efek­tyw­nie pra­co­wać nad pro­jek­ta­mi opa­ko­wań
– do­bry brief to zna­czy ja­ki – zro­zu­mie­nie za­ło­żeń stra­te­gicz­nych pod­sta­wą efek­tyw­nej pra­cy z opa­ko­wa­nia­mi
– spe­cy­fi­ka pra­cy pro­jek­tan­ta – jak efek­tyw­nie ko­mu­ni­ko­wać się z pro­jek­tan­tami opa­ko­wań
– ba­da­nia opa­ko­wań – kie­dy mo­gą po­móc, a kie­dy za­szko­dzić.
8. Druk opa­ko­wań – prak­tycz­ne aspek­ty przy­go­to­wa­nia pro­jek­tów do dru­ku, czy­li pac­ka­ging de­sign trian­gle (3P: pro­du­cer – pac­ka­ging de­signer – prin­ter) ja­ko czyn­nik suk­ce­su
9. Pod­su­mo­wa­nie szko­le­nia.

Zgłoś swój udział

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji or­ga­ni­za­to­ra

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści