W związku z obecną sytuacją na świecie, także w kontekście realizowanych działań biznesowych, firma Mark Andy przygotowała komunikat skierowany do jej klientów i partnerów. Pisze w nim m.in. o wyzwaniach, z jakimi mierzy się obecnie nie tylko branża poligraficzna, ale cała społeczność światowa.
„Wobec trudnej i dynamicznie zmieniającej się sytuacji, mierzymy się wszyscy z wyzwaniami, które wpływają na nasze życie zawodowe i prywatne – pisze kierownictwo Mark Andy we wspomnianym komunikacie. – Nasze stanowisko i podejmowane działania pozostają w tym kontekście niezmienne: robimy wszystko co w naszej mocy, by zapewnić ciągłość biznesu naszych klientów i zagwarantować im możliwie jak najlepszą obsługę”.
„Pozostajemy wdzięczni, mogąc kontynuować w pełnym zakresie naszą działalność produkcyjną, prowadzoną w zakładach Mark Andy w St. Louis (stan Missouri, USA) oraz Rotoflex w Toronto (Kanada). Podobnie rzecz się ma w kontekście działu Mark Andy Print Products, który zajmuje się dostawą części i materiałów eksploatacyjnych do druku offsetowego, fleksograficznego i cyfrowego; jego centrum dystrybucyjne znajduje się w Des Plaines (stan Illioins, USA), a wspierające jego działalność jednostki także zlokalizowane są w Stanach Zjednoczonych. Nasze zespoły serwisowe pozostają w dalszym ciągu do dyspozycji klientów, przy czym wdrożyliśmy niezbędne procedury, mające uchronić zdrowie zarówno osób zatrudnionych w drukarniach użytkujących rozwiązania Mark Andy, jak też naszych pracowników”.
„Jesteśmy jednocześnie gotowi, by pomóc tym z naszych klientów, którzy zmierzą się z nieprzewidzianym wcześniej zwiększeniem popytu na swoje usługi. W tym trudnym czasie pozostajemy do dyspozycji we wszystkich aspektach prowadzonej przez drukarnie działalności: zapotrzebowania niezbędnych części zamiennych, działań związanych z nowym bądź już używanym sprzętem, jak też w ramach zdalnego wsparcia serwisowego. W każdym z tych przypadków prosimy o kontakt jeżeli zajdzie taka potrzeba. Nasi specjaliści odpowiedzialni za poszczególne obszary czekają na Państwa kontakt. Ponadto, wprowadziliśmy całodobowy monitoring skrzynki e-mailowej info@markandy.com, dzięki czemu jesteśmy dostępni także w nagłych przypadkach”
„Dbajcie Państwo o siebie i pozostańmy wszyscy bezpieczni” – podsumowuje kierownictwo Mark Andy we wspomnianym komunikacie.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl