Ko­mu­ni­kat fir­my Mark An­dy w zwi­ąz­ku z obec­ną sy­tu­acją na świe­ciePoprzedni artykuł 

W zwi­ąz­ku z obec­ną sy­tu­acją na świe­cie, ta­kże w kon­te­kście re­ali­zo­wa­nych dzia­łań bi­zne­so­wych, fir­ma Mark An­dy przy­go­to­wa­ła ko­mu­ni­kat skie­ro­wa­ny do jej klien­tów i part­ne­rów. Pi­sze w nim m.in. o wy­zwa­niach, z ja­ki­mi mie­rzy się obec­nie nie tyl­ko bra­nża po­li­gra­ficz­na, ale ca­ła spo­łecz­no­ść świa­to­wa.

„Wo­bec trud­nej i dy­na­micz­nie zmie­nia­jącej się sy­tu­acji, mie­rzy­my się wszy­scy z wy­zwa­nia­mi, które wpły­wa­ją na na­sze ży­cie za­wo­do­we i pry­wat­ne – pi­sze kie­row­nic­two Mark An­dy we wspo­mnia­nym ko­mu­ni­ka­cie. – Na­sze sta­no­wi­sko i po­dej­mo­wa­ne dzia­ła­nia po­zo­sta­ją w tym kon­te­kście nie­zmien­ne: ro­bi­my wszyst­ko co w na­szej mo­cy, by za­pew­nić ci­ągło­ść bi­zne­su na­szych klien­tów i za­gwa­ran­to­wać im mo­żli­wie jak naj­lep­szą ob­słu­gę”.

„Po­zo­sta­je­my wdzi­ęcz­ni, mo­gąc kon­ty­nu­ować w pe­łnym za­kre­sie na­szą dzia­łal­no­ść pro­duk­cyj­ną, pro­wa­dzo­ną w za­kła­dach Mark An­dy w St. Lo­uis (stan Mis­so­uri, USA) oraz Ro­to­flex w To­ron­to (Ka­na­da). Po­dob­nie rzecz się ma w kon­te­kście dzia­łu Mark An­dy Print Pro­ducts, który zaj­mu­je się do­sta­wą części i ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do dru­ku of­f­se­to­we­go, flek­so­gra­ficz­ne­go i cy­fro­we­go; je­go cen­trum dys­try­bu­cyj­ne znaj­du­je się w Des Pla­ines (stan Il­lio­ins, USA), a wspie­ra­jące je­go dzia­łal­no­ść jed­nost­ki ta­kże zlo­ka­li­zo­wa­ne są w Sta­nach Zjed­no­czo­nych. Na­sze ze­spo­ły ser­wi­so­we po­zo­sta­ją w dal­szym ci­ągu do dys­po­zy­cji klien­tów, przy czym wdro­ży­li­śmy nie­zbęd­ne pro­ce­du­ry, ma­jące uchro­nić zdro­wie za­rów­no osób za­trud­nio­nych w dru­kar­niach użyt­ku­jących roz­wi­ąza­nia Mark An­dy, jak też na­szych pra­cow­ni­ków”.

„Je­ste­śmy jed­no­cze­śnie go­to­wi, by po­móc tym z na­szych klien­tów, którzy zmie­rzą się z nie­prze­wi­dzia­nym wcze­śniej zwi­ęk­sze­niem po­py­tu na swo­je usłu­gi. W tym trud­nym cza­sie po­zo­sta­je­my do dys­po­zy­cji we wszyst­kich aspek­tach pro­wa­dzo­nej przez dru­kar­nie dzia­łal­no­ści: za­po­trze­bo­wa­nia nie­zbęd­nych części za­mien­nych, dzia­łań zwi­ąza­nych z no­wym bądź już uży­wa­nym sprzętem, jak też w ra­mach zdal­ne­go wspar­cia ser­wi­so­we­go. W ka­żdym z tych przy­pad­ków pro­si­my o kon­takt je­że­li zaj­dzie ta­ka po­trze­ba. Na­si spe­cja­li­ści od­po­wie­dzial­ni za po­szcze­gól­ne ob­sza­ry cze­ka­ją na Pa­ństwa kon­takt. Po­nad­to, wpro­wa­dzi­li­śmy ca­ło­do­bo­wy mo­ni­to­ring skrzyn­ki e-ma­ilo­wej in­fo­@mar­kan­dy.com, dzi­ęki cze­mu je­ste­śmy do­stęp­ni ta­kże w na­głych przy­pad­ka­ch”

„Dbaj­cie Pa­ństwo o sie­bie i po­zo­sta­ńmy wszy­scy bez­piecz­ni” – pod­su­mo­wu­je kie­row­nic­two Mark An­dy we wspo­mnia­nym ko­mu­ni­ka­cie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści