„Bad­ge­Re­vo­lu­tio­n” ci­ąg dal­szy – zło­ciar­ka z ofer­ty Du­plo w fir­mie Bad­ge­4UPoprzedni artykuł 

Gabriela Swat i Wojciech Pawłowski
Ga­brie­la Swat i Woj­ciech Pa­włow­ski

Po in­we­sty­cji w in­no­wa­cyj­ne urządze­nie do la­kie­ro­wa­nia wy­bi­ór­cze­go UV 3D – Du­plo­Du­Sen­se DDC-810 – fir­ma Bad­ge­4U, spe­cja­li­zu­jąca się w pro­duk­cji ga­dże­tów re­kla­mo­wych zde­cy­do­wa­ła się na za­kup urządze­nia do me­ta­li­zo­wa­nia la­kie­ru – QSle­ek z ofer­ty Du­plo. Jak pod­kre­śla wła­ści­ciel fir­my – Woj­ciech Pa­włow­ski, ma­szy­na sta­no­wi zna­ko­mi­te uzu­pe­łnie­nie par­ku ma­szy­no­we­go i otwo­rzy­ła przed fir­mą szer­sze mo­żli­wo­ści w za­kre­sie uszla­chet­nia­nia, które w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu wy­różnia­ją ofe­ro­wa­ne przez nią pro­duk­ty.

Bad­ge­4U to przed­si­ębior­stwo, które od pra­wie 30 lat zaj­mu­je się pro­duk­cją ga­dże­tów re­kla­mo­wych, będąc – jak pod­kre­śla je­go kie­row­nic­two – jed­nym z li­de­rów na tym ryn­ku nie tyl­ko w kra­ju, ale ta­kże po­za je­go gra­ni­ca­mi. Obec­nie pro­du­ku­je się tu rocz­nie po­nad 25 mi­lio­nów ma­łych,przy­pi­na­nych znacz­ków re­kla­mo­wych i oko­licz­no­ścio­wych, które nio­są różne tre­ści. Sta­no­wi to oko­ło 50% pro­duk­cji tej prężnie dzia­ła­jącej i nie­ustan­nie roz­wi­ja­jącej się fir­my. Po­zo­sta­łe 50%to sze­reg in­nych pro­duk­tów re­kla­mo­wych, ja­kie ofe­ru­je ona swo­im klien­tom – pro­duk­ty bez­pie­cze­ństwa, do smart­fo­nów, z mi­kro­fi­bry i mul­ti­funk­cyj­ne. „Co ro­ku do swo­jej ofer­ty do­da­je­my kil­ka in­te­re­su­jących no­wo­ści, które zdo­by­wa­ją ry­nek – mówi Woj­ciech Pa­włow­ski. – Nieu­stan­nie jed­nak je­ste­śmy wier­ni obra­nej przed la­ty spe­cja­li­za­cji, choć po­przez udo­sko­na­le­nia ga­dże­tów, a ta­kże ich opa­ko­wań wpro­wa­dza­my je na wy­ższy po­ziom, czy­ni­ąc z nich pro­duk­ty zbli­żo­ne do kla­sy pre­mium i to z pew­no­ścią wy­różnia nas na ryn­ku. Do­dat­ko­wo in­ten­syw­nie roz­wi­ja­my się roz­bu­do­wu­jąc nasz dział dru­ku UV – pro­po­nu­je­my tu na­szym klien­tom no­we pro­duk­ty, zwi­ęk­sza­my za­trud­nie­nie – w ci­ągu ostat­nich dwóch lat o oko­ło 25% – i roz­bu­do­wu­je­my po­wierzch­nię ma­ga­zy­no­wą”.

„Cie­ka­we po­my­sły na ga­dże­ty, ich pro­jek­ty, ja­ko­ść wy­ko­na­nia – to wszyst­ko spra­wia że je­ste­śmy obec­nie jed­nym z li­de­rów wśród eu­ro­pej­skich pro­du­cen­tów te­go ro­dza­ju pro­duk­tów – kon­ty­nu­uje wła­ści­cie­lBad­ge­4U. – Ofe­ru­je­my m.in. znacz­ki, twar­de i ela­stycz­ne ma­gne­sy, bre­lo­ki, osło­ny na ka­me­ry, ście­recz­ki, otwie­ra­cze, ście­recz­ki z mi­kro­fi­bry, uchwy­ty do te­le­fo­nu, czy­ści­ki, te­le­sto­pe­ry, sa­szet­ki na kar­ty, wie­sza­ki, pod­kład­ki pod mysz i wie­le in­nych pro­duk­tów, którym na­da­je­my nie­po­wta­rzal­ny cha­rak­te­r”.

Jak pod­kre­śla Woj­ciech Pa­włow­ski, aby spro­stać ocze­ki­wa­niom klien­tów i móc ofe­ro­wać pro­duk­ty in­ne niż pro­po­no­wa­ne przez fir­my kon­ku­ren­cyj­ne, je­go fir­ma nie­ustan­nie in­we­stu­je. Obec­nie Bad­ge­4U po­sia­da kil­ka ma­szyn dru­ku­jących i park sprzęto­wy przy­go­to­wa­ny do pro­duk­cji mi­lio­nów ga­dże­tów. Dwa la­ta te­mu do­łączy­ła do nie­go la­kie­rów­ka Du­plo­Du­Sen­se z ofer­ty Du­plo Pol­ska. Dzi­ęki niej fir­ma mo­gła re­ali­zo­wać la­kie­ro­wa­ne se­lek­tyw­nie znacz­ki czy ma­gne­sy z efek­tem 3D, na­da­jąc im eks­klu­zyw­ny cha­rak­ter. „By­li­śmy pio­nie­rem w tej dzie­dzi­nie w Eu­ro­pie i wszędzie, gdzie pre­zen­to­wa­li­śmy na­sze no­we znacz­ki, wzbu­dza­ły one za­chwyt i by­ły bar­dzo do­brze przyj­mo­wa­ne przez ry­nek. Posz­li­śmy wi­ęc o krok da­lej, ofe­ru­jąc znacz­ki me­ta­li­zo­wa­ne. Stąd za­kup ko­lej­ne­go urządze­nia z ofer­ty Du­plo – zło­ciar­ki – która uła­twi­ła nam pra­cę w tym za­kre­sie i otwo­rzy­ła zu­pe­łnie no­we mo­żli­wo­ści dla na­szych pro­duk­tów”.

QSle­ek-380F to ma­szy­na, w której mo­żna me­ta­li­zo­wać wcze­śniej po­la­kie­ro­wa­ne wy­dru­ki (o gru­bo­ści la­kie­ru od 20 mi­kro­nów), o gra­ma­tu­rze od 150 do 400 g/m2. Za­sto­so­wa­no tu spe­cjal­ny wa­łek do­ci­sko­wy, który po­kry­wa me­ta­licz­ną fo­lią wszel­kie la­kie­ro­wa­ne wy­pu­kło­ści, nie­za­le­żnie od gru­bo­ści na­nie­sio­ne­go la­kie­ru.

„Dzi­ęki ma­szy­nie QSle­ek-380F mo­że­my obec­nie ofe­ro­wać na­szym klien­tom jesz­cze bar­dziej kom­plet­ną ofer­tę – mówi Woj­ciech Pa­włow­ski. – Wy­ko­rzy­stu­jąc oba urządze­nia z ofer­ty Du­plo mo­gą oni nie tyl­ko otrzy­mać po­la­kie­ro­wa­ne pro­duk­ty, które są już cie­ka­we ze względu na to uszla­chet­nie­nie, ale do­dat­ko­wo po la­kie­ro­wa­niu mo­gą być zło­co­ne, sre­brzo­ne lub zdo­bio­ne z wy­ko­rzy­sta­niem ro­żnych ko­lo­rów fo­lii me­ta­li­zo­wa­nych, co da­je jesz­cze cie­kaw­sze efek­ty. A te są im­po­nu­jące – zwy­kły pro­dukt zy­sku­je bo­wiem dzi­ęki te­mu na war­to­ści. Co wi­ęcej – dzi­ęki zdo­bie­niom, których uży­wa­my nada­jemy pro­stym pro­duktom nie­po­wta­rzal­ny cha­rak­ter, a te­go po­szu­ku­ją klien­ci”.

Me­ta­li­zo­wa­nie to ko­lej­ny ele­ment „Bad­ge­Re­vo­lu­tio­n” – za­po­cząt­ko­wa­nej ja­kiś czas te­mu­ak­cji mar­ke­tin­go­wej fir­my Bad­ge­4U, która mia­ła ma wpro­wa­dzić pro­sty zna­czek na in­ny po­ziom po­strze­ga­nia przez ry­nek. Fir­ma, oprócz prze­strzen­nych efek­tów, ja­kie uzy­sku­je dzi­ęki la­kie­ro­wa­niu w dwóch prze­lo­tach w ma­szy­nie Du­plo­Du­Sen­se, za­sto­so­wa­ła ja­kiś czas te­mu zu­pe­łnie no­we je­go za­pi­ęcie. Bio­rąc pod uwa­gę aspek­ty śro­do­wi­sko­we za­ofe­ro­wa­ła też swo­im klien­tom znacz­ki i in­ne pro­duk­ty re­kla­mo­we bio­de­gra­do­wal­ne. „To praw­dzi­wa re­wo­lu­cja, bo pro­du­cen­tów ofe­ru­jących ta­kie pro­duk­ty nie ma na ryn­ku, wi­ęc na­sza pro­po­zy­cja jest bar­dzo cie­ka­wa i wzbu­dza za­in­te­re­so­wa­nie. Zaw­sze chce­my być bo­wiem krok przed in­nymi fir­ma­mi i to nam się uda­je” – mówi Woj­ciech Pa­włow­ski.

Ten krok do przo­du to – jak pod­kre­śla – rów­nież me­ta­li­zo­wa­nie. „Po­szu­ki­wa­li­śmy urządze­nia do zło­ce­nia, które w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu wy­różni nasz pro­dukt. Te­sto­wa­li­śmy ma­szy­ny in­nych pro­du­cen­tów, ale efek­ty ni­jak mia­ły się do te­go, co ofe­ru­je zło­ciar­ka z ofer­ty Du­plo. Z tej ma­szy­ny są one za­chwy­ca­jące, a nie­które ko­lo­ry wręcz pod­bi­ja­ją wy­pu­kło­ści (cho­cia­żby różo­we zło­to). Ma­my na­dzie­ję, że wie­lu z na­szych klien­tów ze­chce sko­rzy­stać z na­szej no­wej pro­po­zy­cji. Wkrót­ce też otwo­rzy­my się na świad­cze­nie usług na ze­wnątrz – mam na­dzie­ję, że na­stąpi to w dru­giej po­ło­wie te­go ro­ku”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści