Po inwestycji w innowacyjne urządzenie do lakierowania wybiórczego UV 3D - DuploDuSense DDC-810 – firma Badge4U, specjalizująca się w produkcji gadżetów reklamowych zdecydowała się na zakup urządzenia do metalizowania lakieru – QSleek z oferty Duplo. Jak podkreśla właściciel firmy – Wojciech Pawłowski, maszyna stanowi znakomite uzupełnienie parku maszynowego i otworzyła przed firmą szersze możliwości w zakresie uszlachetniania, które w jeszcze większym stopniu wyróżniają oferowane przez nią produkty.
Badge4U to przedsiębiorstwo, które od prawie 30 lat zajmuje się produkcją gadżetów reklamowych, będąc – jak podkreśla jego kierownictwo – jednym z liderów na tym rynku nie tylko w kraju, ale także poza jego granicami. Obecnie produkuje się tu rocznie ponad 25 milionów małych,przypinanych znaczków reklamowych i okolicznościowych, które niosą różne treści. Stanowi to około 50% produkcji tej prężnie działającej i nieustannie rozwijającej się firmy. Pozostałe 50%to szereg innych produktów reklamowych, jakie oferuje ona swoim klientom – produkty bezpieczeństwa, do smartfonów, z mikrofibry i multifunkcyjne. „Co roku do swojej oferty dodajemy kilka interesujących nowości, które zdobywają rynek – mówi Wojciech Pawłowski. – Nieustannie jednak jesteśmy wierni obranej przed laty specjalizacji, choć poprzez udoskonalenia gadżetów, a także ich opakowań wprowadzamy je na wyższy poziom, czyniąc z nich produkty zbliżone do klasy premium i to z pewnością wyróżnia nas na rynku. Dodatkowo intensywnie rozwijamy się rozbudowując nasz dział druku UV – proponujemy tu naszym klientom nowe produkty, zwiększamy zatrudnienie – w ciągu ostatnich dwóch lat o około 25% - i rozbudowujemy powierzchnię magazynową”.
„Ciekawe pomysły na gadżety, ich projekty, jakość wykonania – to wszystko sprawia że jesteśmy obecnie jednym z liderów wśród europejskich producentów tego rodzaju produktów – kontynuuje właścicielBadge4U. - Oferujemy m.in. znaczki, twarde i elastyczne magnesy, breloki, osłony na kamery, ściereczki, otwieracze, ściereczki z mikrofibry, uchwyty do telefonu, czyściki, telestopery, saszetki na karty, wieszaki, podkładki pod mysz i wiele innych produktów, którym nadajemy niepowtarzalny charakter”.
Jak podkreśla Wojciech Pawłowski, aby sprostać oczekiwaniom klientów i móc oferować produkty inne niż proponowane przez firmy konkurencyjne, jego firma nieustannie inwestuje. Obecnie Badge4U posiada kilka maszyn drukujących i park sprzętowy przygotowany do produkcji milionów gadżetów. Dwa lata temu dołączyła do niego lakierówka DuploDuSense z oferty Duplo Polska. Dzięki niej firma mogła realizować lakierowane selektywnie znaczki czy magnesy z efektem 3D, nadając im ekskluzywny charakter. „Byliśmy pionierem w tej dziedzinie w Europie i wszędzie, gdzie prezentowaliśmy nasze nowe znaczki, wzbudzały one zachwyt i były bardzo dobrze przyjmowane przez rynek. Poszliśmy więc o krok dalej, oferując znaczki metalizowane. Stąd zakup kolejnego urządzenia z oferty Duplo – złociarki - która ułatwiła nam pracę w tym zakresie i otworzyła zupełnie nowe możliwości dla naszych produktów”.
„Dzięki maszynie QSleek-380F możemy obecnie oferować naszym klientom jeszcze bardziej kompletną ofertę – mówi Wojciech Pawłowski. - Wykorzystując oba urządzenia z oferty Duplo mogą oni nie tylko otrzymać polakierowane produkty, które są już ciekawe ze względu na to uszlachetnienie, ale dodatkowo po lakierowaniu mogą być złocone, srebrzone lub zdobione z wykorzystaniem rożnych kolorów folii metalizowanych, co daje jeszcze ciekawsze efekty. A te są imponujące - zwykły produkt zyskuje bowiem dzięki temu na wartości. Co więcej - dzięki zdobieniom, których używamy nadajemy prostym produktom niepowtarzalny charakter, a tego poszukują klienci”.
Metalizowanie to kolejny element „BadgeRevolution” – zapoczątkowanej jakiś czas temuakcji marketingowej firmy Badge4U, która miała ma wprowadzić prosty znaczek na inny poziom postrzegania przez rynek. Firma, oprócz przestrzennych efektów, jakie uzyskuje dzięki lakierowaniu w dwóch przelotach w maszynie DuploDuSense, zastosowała jakiś czas temu zupełnie nowe jego zapięcie. Biorąc pod uwagę aspekty środowiskowe zaoferowała też swoim klientom znaczki i inne produkty reklamowe biodegradowalne. „To prawdziwa rewolucja, bo producentów oferujących takie produkty nie ma na rynku, więc nasza propozycja jest bardzo ciekawa i wzbudza zainteresowanie. Zawsze chcemy być bowiem krok przed innymi firmami i to nam się udaje” – mówi Wojciech Pawłowski.
Ten krok do przodu to - jak podkreśla - również metalizowanie. „Poszukiwaliśmy urządzenia do złocenia, które w jeszcze większym stopniu wyróżni nasz produkt. Testowaliśmy maszyny innych producentów, ale efekty nijak miały się do tego, co oferuje złociarka z oferty Duplo. Z tej maszyny są one zachwycające, a niektóre kolory wręcz podbijają wypukłości (chociażby różowe złoto). Mamy nadzieję, że wielu z naszych klientów zechce skorzystać z naszej nowej propozycji. Wkrótce też otworzymy się na świadczenie usług na zewnątrz - mam nadzieję, że nastąpi to w drugiej połowie tego roku”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl