Z początkiem lutego br. Łukasz Wąchała,od wielu lat związany z branżą poligraficzną, objął stanowisko koordynatora sprzedaży rozwiązań przemysłowych Supra NOC w Konica Minolta. Jego pojawienie się w regionalnym oddziale tego producenta to efekt odnotowywanego przez firmę od dłuższego czasu, intensywnego wzrostu w zakresie sprzedaży urządzeń przemysłowych.
Łukasz Wąchała jest związany z branżą poligraficzną od ponad 20 lat. Ostatnio zatrudniony był w firmie Hewlett-Packard – na stanowisku Country Manager zajmował się sprzedażą maszyn drukujących cyfrowych dla biznesu komercyjnego na terenie całej Polski, wcześniej w firmieKodak -na stanowiskuTerritory Sales Manager odpowiadał przez 3 lata za sprzedaż urządzeń CTP w kilku województwach, a także maszyn drukujących cyfrowych oraz płyt offsetowych. Przedtem z kolei 12 lat pracował w firmie Avargraf, gdzie był kierownikiem oddziału w Krakowie, odpowiadając za sprzedaż maszyn poligraficznych (głównie postpress) oraz materiałów na terenie południowej Polski.
W firmie Konica Minolta Łukasz Wąchała pełni funkcjękoordynatora sprzedaży maszyn w formacie B2 (przede wszystkim urządzeń drukujących AccurioJetKM-1 oraz uszlachetniających marki MGI) w regionie Supra NOC, obejmującym Polskę, Litwę, Łotwę, Estonię i Rosję.
Prywatnie Łukasz Wąchała jest żonaty ima dwóch synów, a jego pasją są podróże i sport – narciarstwo i piłka nożna. „Jest mi niezmiernie miło dołączyć do zespołu Konica Minolta – mówi. – Oferowane przez tego dostawcę rozwiązania cieszą się coraz większym zainteresowaniem na całym świecie, również w Polsce. Rynek Supra NOC, obejmujący kilka krajów, w których odpowiadam za koordynację działań związanych ze sprzedażą, jest z pewnością wyzwaniem. Chętnie je podejmuję z pozytywną energią i wieloma pomysłami, które – mam nadzieję – zaowocują sukcesami”.
„Cieszymy się z faktu, że Łukasz Wąchała dołączył do naszego zespołu – mówi Mateusz Woźniak,dyrektor działu rozwiązań produkcyjnych w firmie Konica Minolta Business Solutions Polska.- Jest to osoba o bogatych doświadczeniach zawodowych w branży poligraficznej. Sprzedaż naszych urządzeń w Polsce stale rośnie, a fakt, że stajemy się coraz bardziej liczącym się graczem w zakresie sprzedaży urządzeń przemysłowych, generuje określone potrzeby. Mamy nadzieję, że firmy z regionu, za który odpowiada Łukasz Wąchała, z równie dużym zainteresowaniem przyjmą oferowane przez nas rozwiązania”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej pai.info.pl