Wolff Tra­ding: zmia­ny w spo­so­bie ob­słu­gi klien­tówPoprzedni artykuł 

Do­kła­da­my sta­rań, aby za­pew­nić ob­słu­gę na­szych Klien­tów, za­cho­wu­jąc jed­no­cze­śnie nie­zbęd­ne środ­ki bez­pie­cze­ństwa i mi­ni­ma­li­zu­jąc kon­takt bez­po­śred­ni.

Od po­nie­dzia­łku 30 mar­ca 2020 na­sze BIURO OBSŁUGI KLIENTA pra­cu­je wy­łącz­nie w try­bie zdal­nym. Pro­si­my o kon­takt po­przez e-ma­il i te­le­fon ko­mór­ko­wy.

e-ma­il: bo­k1@wolf­ftra­ding.com.pl; tel. 692 185 890

Prze­sy­łki ku­rier­skie są re­ali­zo­wa­ne zgod­nie z wy­tycz­ny­mi prze­wo­źni­ków. Od­bi­ór oso­bi­sty wy­ma­ga uzgod­nienia z Biu­rem Ob­słu­gi Klien­ta.

Gwa­ran­tu­je­my wy­sta­wia­nie do­ku­men­tów sprze­da­ży w for­mie elek­tro­nicz­nej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Wolff Tra­ding Sp. z o.o.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści