Dla skuteczności reklamy ważne jest, aby przyciągała ona uwagę potencjalnych klientów tak często, jak to możliwe i trwa długo. Mówimy o tym, co eksperci nazywają częstotliwością i czasem trwania ekspozycji reklamowej. Kalendarz korporacyjny doskonale spełnia te kryteria - wisi na ścianie przez rok i jest dobrą platformą reklamową. Przez 20 lat przyzwyczailiśmy się wykorzystywać jak najwięcej projektów kalendarzy, aby zwiększyć wpływ reklam na użytkowników.
Kiedy kalendarz długo wisi na ścianie lub stoi na stole, przyzwyczajasz się do projektu, bez względu na to, jak piękny i oryginalny może być. Ale każdego ranka przesuwasz okno kalendarza do dzisiejszej daty, aw ciągu dnia często patrzymy na kalendarz, planując lub pamiętając coś. Dlatego zdecydowaliśmy, aby okno kalendarza było wyjątkowo magnetyczne, a nawet nadać mu markę. Pamiętasz teorię siedmiu dotknięć w marketingu? Okno kalendarza z twoim logo daje 365 „dotknięć” rocznie!