Sie­mens i Sa­les­for­ce łączą si­ły – pro­jekt „Bez­do­ty­ko­we biu­ro”Poprzedni artykuł 

Sa­les­for­ce (NYSE: CRM) i Sie­mens ogło­si­ły stra­te­gicz­ne part­ner­stwo w ce­lu opra­co­wa­nia no­we­go pa­kie­tu tech­no­lo­gii dla miejsc pra­cy, który będzie wspie­rał przed­si­ębior­stwa na ca­łym świe­cie w bez­piecz­nym, po­now­nym otwie­ra­niu. Part­ner­stwo obej­mu­je ser­wis Work.com zbu­do­wa­ny przez Sa­les­for­ce oraz roz­wi­ąza­nia In­te­li­gent­nej In­fra­struk­tu­ry fir­my Sie­mens, w tym Com­fy oraz En­li­gh­ted.

Klu­czo­we roz­wi­ąza­nia obej­mu­ją „bez­do­ty­ko­we biu­ro” z mo­bil­ny­mi kar­ta­mi wstępu do bu­dyn­ku i wind oraz sys­tem bez­piecz­ne­go za­rządza­nia miej­scem pra­cy, który po­zwa­la pra­cow­ni­kom na re­zer­wo­wa­nie sal kon­fe­ren­cyj­nych i biu­rek za po­mo­cą apli­ka­cji Com­fy, która wy­sy­ła w cza­sie rze­czy­wi­stym po­wia­do­mie­nia o prze­kro­cze­niu bez­piecz­nej licz­by uczest­ni­ków w po­miesz­cze­niu. Do­dat­ko­wo, dzi­ęki wy­ko­rzy­sta­niu da­nych o za­jęto­ści prze­strze­ni do­star­cza­nych przez En­li­gh­ted i gro­ma­dzo­nych w ra­mach Com­fy, w tym do­ty­czących obec­no­ści pra­cow­ni­ków oraz re­zer­wa­cji biur i po­miesz­czeń, fir­my będą mo­gły uspraw­nić pro­ces śle­dze­nia wza­jem­nych kon­tak­tów w Work.com. Po­zwo­li to na szyb­sze i do­kład­niej­sze re­ago­wa­nie w sy­tu­acjach awa­ryj­nych. Śle­dze­nie kon­tak­tów będzie roz­wi­ąza­niem ty­pu opt-in, za­pew­nia­jącym po­sza­no­wa­nie pry­wat­no­ści użyt­kow­ni­ków.

Po­łącze­nie naj­lep­szej w swo­jej kla­sie tech­no­lo­gii IoT fir­my Sie­mens z roz­wi­ąza­nia­mi Sa­les­for­ce Work.com umo­żli­wi klien­tom po­dej­mo­wa­nie de­cy­zji w opar­ciu o da­ne w cza­sie rze­czy­wi­stym i stwo­rzy ela­stycz­ne ra­my dla przy­szłych dzia­łań w miej­scu pra­cy. Fir­my Sie­mens i Sa­les­for­ce ja­ko pierw­sze wdro­żą no­we roz­wi­ąza­nia we wła­snych biu­rach, w tym w sie­dzi­bie głów­nej Sie­mens Smart In­fra­struc­tu­re w Zug w Szwaj­ca­rii oraz Sa­les­for­ce To­wer w San Fran­ci­sco.

„Bez­piecz­ny po­wrót lu­dzi do miejsc pra­cy jest glo­bal­nym wy­zwa­niem, dla­te­go wa­żne jest, aby fir­my chro­ni­ły swo­ich pra­cow­ni­ków, w ce­lu bu­do­wa­nia za­ufa­nia i pew­no­ści sie­bie”, po­wie­dział Ro­land Busch, za­stęp­ca dy­rek­to­ra ge­ne­ral­ne­go i czło­nek za­rządu Sie­mens AG. „Wspól­nie z Sa­les­for­ce mo­że­my szyb­ko wspie­rać przed­si­ębior­stwa na ca­łym świe­cie we wdra­ża­niu tech­no­lo­gii, która po­ma­ga pra­cow­ni­kom w po­wro­cie do biu­ra, jed­no­cze­śnie kła­dąc podwa­li­ny pod dłu­go­ter­mi­no­wą cy­fro­wą trans­for­ma­cję w miej­scach pra­cy”.

„Or­ga­ni­za­cje na ca­łym świe­cie za­czy­na­ją na no­wo wy­obra­żać so­bie przy­szłe śro­do­wi­sko pra­cy, sta­wia­jąc zdro­wie i bez­pie­cze­ństwo swo­ich pra­cow­ni­ków w cen­trum cy­fro­wych prze­mian”, po­wie­dział Alex Day­on, pre­zes i dy­rek­tor ds. stra­te­gii, Sa­les­for­ce. „Łącząc roz­wi­ąza­nia Sie­mens w za­kre­sie in­te­li­gent­nej in­fra­struk­tu­ry z wi­try­ną Sa­les­for­ce Work.com, da­je­my fir­mom na­rzędzia do szyb­kie­go po­dej­mo­wa­nia in­te­li­gent­nych, opar­tych na da­nych de­cy­zji, dzi­ęki którym miej­sca pra­cy będzie mo­żna bez­piecz­nie po­now­nie otwo­rzy­ć”.

Da­ne gro­ma­dzo­ne są z często­tli­wo­ścią co se­kun­dę przez podłączo­ne do chmu­ry in­te­li­gent­ne czuj­ni­ki. Plat­for­ma IoT two­rzy „sys­te­my sen­so­rycz­ne” w ca­łym bu­dyn­ku, za­pew­nia­jąc wgląd i ana­li­zę spo­so­bu użyt­ko­wa­nia bu­dyn­ku oraz w cza­sie rze­czy­wi­stym in­for­mu­jąc o za­kre­sie wy­ko­rzy­sta­nia prze­strze­ni oraz lo­ka­li­za­cji lu­dzi oraz za­so­bów. Ro­zwi­ąza­nie Com­fy’s Sa­fe Work­pla­ce So­lu­tion do­star­cza apli­ka­cję skie­ro­wa­ną do pra­cow­ni­ków, która umo­żli­wia fir­mom in­for­mo­wa­nie użyt­kow­ni­ków i zwi­ęk­sza­nie ich pro­duk­tyw­no­ści, za­pew­nia­jąc jed­no­cze­śnie bez­piecz­ne i zgod­ne z lo­kal­ny­mi prze­pi­sa­mi miej­sce pra­cy. Pra­cow­ni­cy ma­ją mo­żli­wo­ść prze­gląda­nia i re­zer­wo­wa­nia biu­rek oraz sa­lek kon­fe­ren­cyj­nych, a sys­tem dba o prze­strze­ga­nie wy­tycz­nych do­ty­czących od­le­gło­ści w cza­sie rze­czy­wi­stym, po­da­je in­for­ma­cje zwi­ąza­ne z bez­pie­cze­ństwem i hi­gie­ną pra­cy oraz umo­żli­wia za­ma­wia­nie usług ta­kich jak de­zyn­fek­cja. Po­nad­to, Com­fy In­si­ghts ofe­ru­je fir­mom ta­bli­cę ana­li­tycz­ną, która do­star­czy in­for­ma­cji na te­mat użyt­ko­wa­nia biu­ra, po­zwa­la­jąc na stwo­rze­nie stra­te­gii za­rządza­nia miej­sca­mi pra­cy w przy­szło­ści opar­tej na da­nych. Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat Com­fy i Re­turn to Work mo­żna zna­le­źć na stro­nie: https://www.com­fy­app.co­m/re­tur­n-to­-wor­k-play­bo­ok/. Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat En­li­gh­ted mo­żna zna­le­źć pod ad­re­sem: https://www.en­li­gh­te­dinc.co­m/.

Stwo­rzo­na przez Sa­les­for­ce plat­for­ma Work.com, za­si­la­na przez tech­no­lo­gię Cu­sto­mer 360, jest ca­łko­wi­cie no­wym pa­kie­tem apli­ka­cji i za­so­bów do­rad­czych, które po­ma­ga­ją li­de­rom bi­zne­su i spo­łecz­no­ści na ca­łym świe­cie w bez­piecz­nym po­now­nym uru­cho­mie­niu. Głów­ne roz­wi­ąza­nia Work.com – w tym Work­pla­ce Com­mand Cen­ter, Con­tact Tra­cing, Emer­gen­cy Re­spon­se Ma­na­ge­ment i Ra­pid Cri­sis Re­spon­se – umo­żli­wia­ją klien­tom po­dej­mo­wa­nie de­cy­zji opar­tych na da­nych, bu­do­wa­nie pla­nów ci­ągło­ści bi­zne­so­wej i za­rządza­nia ry­zy­kiem oraz sku­tecz­ną ko­mu­ni­ka­cję z in­te­re­sa­riu­sza­mi na du­żą ska­lę.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji firm Sie­mens i Sa­les­for­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści