Teetaly z siedzibą nieco na północ od Rzymu oferuje odzież na zamówienie, w tym koszulki, bluzy z kapturem, ubrania dla dzieci, fartuchy i czapki. Obsługuje szeroką gamę klientów, w tym agencje i profesjonalistów kupujących duże ilości niestandardowego sprzętu, artystów tworzących własną linię towarów oraz konsumentów końcowych, którzy chcą stworzyć coś wyjątkowego dla siebie (lub jako prezenty dla przyjaciół i rodziny). Sklep internetowy Teetaly zawiera narzędzie do projektowania, które ułatwia tym klientom realizację ich dzieł.
Pod koniec 2019 r. firma Teetaly zainstalowała systemy Kornit Avalanche HD6 i Kornit Avalanche Poly Pro do cyfrowego druku bezpośredniego na odzieży (DTG) o pojemności przemysłowej, ustanawiając jednoetapowe, ekologiczne możliwości drukowania DTG na bawełnie, poliestrze, mieszance materiały i wiele innych materiałów, dzięki czemu mogą oferować klientom jak najszerszą gamę gotowych
elementów, od popularnych po niszowe.
Wdrażając systemy Kornit, Teetaly zacytowała rekord Kornita w zakresie dostarczania „drobiazgowych” wrażeń graficznych, „żywych” jakości wydruków, trwałości prania i noszenia, spójności wydruku oraz „w 100% ekologicznego procesu produkcyjnego” przy zerowym marnowaniu wody.
„Jestem inżynierem i od samego początku wierzę w technologię cyfrową, zawsze staram się znaleźć partnera technologicznego, który mógłby pomóc nam w dostosowaniu do potrzeb klienta” - mówi Vincenzo Cirimele, CEO Teetaly. „Kornit zaspokaja potrzebę, w której czegoś brakuje, zwłaszcza we Włoszech, aby szybko drukować, aż do jednego egzemplarza, o wyjątkowej jakości. W szczególności rynek poliestru odnotował znaczny wzrost, a dzięki Avalanche Poly Pro wierzymy, że możemy
rozwiązać duży problem z popytem, który istnieje tutaj. ”
Według Cirimele te dwa systemy dostarczają już łącznie ponad 2000 wydruków dziennie, umożliwiając im otrzymanie spersonalizowanego zamówienia klienta, wydrukowanie go, spakowanie i wysłanie w ciągu kilku minut. Oprócz obsługi klientów końcowych, Teetaly jest również w stanie realizować takie zamówienia dla innych firm, przy rosnącym strumieniu przychodów pochodzących z drukarni, które nie są w stanie drukować spersonalizowanej odzieży w żądanych ilościach, w tym samym czasie.
Podobnie jak w przypadku wielu firm, szczególnie we Włoszech, które ucierpiały w wyniku kryzysu, Teetaly odczuła poważny wpływ pojawienia się koronawirusa, który skutecznie zmusił wielu klientów
korporacyjnych do zamknięcia się na niepewny okres. Firma otrzymała nowe, nieprzewidziane zapotrzebowanie: niestandardowe maseczki na twarz.
„Nasza internetowa platforma e-commerce odnotowała wzrost zapotrzebowania na niestandardowe maseczki na twarz, które stają się niezbędnym współczesnym sprzętem odzieżowym ze względu na środki bezpieczeństwa wymagane do utrzymania COVID-19”, mówi Cirimele, który wspierał również szpitale we Włoszech.
Rozpoznając nowe zapotrzebowanie na początku kryzysu, Teetaly podjęła pracę nad reorganizacją procesu produkcji maseczki na twarz, współpracując z kilkoma lokalnymi krawcami, wybierając tkaniny i testując mechanizm drukowania w celu zapewnienia wysokiej jakości produktu. Wprowadziła również niestandardowe etui na maseczki.
Sukces Teetaly w tym przedsięwzięciu odnotowano w mediach telewizyjnych i radiowych we Włoszech oraz w publikacjach branżowych.
„Uważamy, że Kornit oferuje wspaniałą wartość jako strategiczny długoterminowy partner, inwestujący w badania i rozwój, szanujący środowisko naturalne, koncentrujący się na jakości i zapewniający nam wyjątkową wydajność przy niewiarygodnych korzyściach kosztowych w porównaniu z bardziej tradycyjnymi metodami drukowania”, mówi Cirimele. „Grafika i kreatywność nie mają granic. Nasi klienci mogą drukować na szerokiej gamie odzieży różnych producentów. Jak dotąd nasza współpraca z Kornit była zwycięska - mówią o tym nasi liczby, a nasi klienci są zadowoleni z ich odzieży.”
Na podstawie informacji firmy Teetly