Firmy, rządy i organizacje powoli wracają do swoich biur, jednak kryzys związany z COVID-19 na zawsze zmieni miejsca pracy. W rzeczywistości prawie 70 procent osób uważa, że pandemia na stałe zmieni charakter ich pracy, a ponad 50 procent jest zdania, że możliwość wykonywania obowiązków służbowych z innego miejsca niż biuro jest dla nich bardzo ważna. W pełni zdigitalizowany świat staje się przejawem "nowej normalności".
W odpowiedzi na ten trend Salesforce – światowy lider w dziedzinie CRM – wprowadza rozwiązanie Salesforce Anywhere, które łączą nowe, zaawansowane technologie i usługi platformowe, aby pomóc organizacjom odzyskać wysoki poziom wydajności w nadchodzącej nowej normalności.
Z Salesforce Anywhere organizacje z każdego miejsca na ziemi mogą:
Sprzedawaj, obsługuj i promuj z każdego miejsca dzięki Customer 360
Salesforce Customer 360 został zbudowany od podstaw uwzględniając potrzeby współczesnego, w pełni cyfrowego i zdalnie pracującego świata. Rozwiązanie wykorzystuje siłę chmury obliczeniowej, społeczność, usługi mobilne i sztuczną inteligencję, aby dostarczyć każdemu jedno źródło informacji w zakresie sprzedaży, usług, marketingu, handlu i wielu innych. Bez względu na lokalizację lub urządzenie, zespoły mogą budować i dostarczać inteligentne, spersonalizowane doświadczenia, które tworzą trwałe, godne zaufania relacje. Stałe wdrażanie innowacji w zakresie obsługi klienta 360, takie jak nowe Service Cloud Voice i Einstein Call Coaching, jeszcze bardziej zwiększają możliwości rozwoju. Ponadto Salesforce niedawno wzbogacił swoje rozwiązania o technologię firmy Vlocity, umożliwiając firmom wykorzystanie nowych aplikacji branżowych, modeli danych, interfejsów API i przepływów pracy, aby ułatwić dostosowanie się do wymagań rynku po pandemii.
Współpracuj z każdego miejsca – Czat, powiadomienia, komentarze i wideo zintegrowane bezpośrednio w środowisku Salesforce Sukces zespołu w całkowicie cyfrowym świecie wymaga znacznie większego skupienia się na współpracy. Dzięki nowej aplikacji Salesforce Anywhere czat zespołowy w czasie rzeczywistym, powiadomienia, komentarze, a nawet wideokonferencje będą dostępne w jednym miejscu – w ramach środowiska Salesforce. Wykluczy to konieczność korzystania z dodatkowych narzędzi w celu komunikacji ze współpracownikami. Aplikacja będzie dostępna na komputery oraz system iOS.
Z Salesforce Anywhere zespoły mogą:
Umożliwienie kompleksowej obsługi zadań poprzez dostęp do dokumentów Quip i przestrzeni pracowniczej w ramach jednej infrastruktury, sprawia że współpraca zespołowa może być realizowana bezpośrednio w ramach Salesforce. Dzięki oparciu systemu na platformie firmy, wszelkie funkcje będą mogły być dostosowywane i regulowane poprzez uprawnienia dostępu, w wyniku czego dane nie trafią w niepożądane ręce.
Pracuj zdalnie – Buduj, zarządzaj i skaluj aplikacje pracownicze szybko i bezpiecznie
Coraz większa liczba pracowników pracujących zdalnie stanowi ogromne obciążenie dla działu wsparcia informatycznego. Ma on wyraźnie większą liczbę zgłoszeń i analogicznie skutkuje to większymi nakładami pracy. Aby zarządzać i skalować obsługę informatyczną oraz utrzymać produktywność pracowników, Salesforce ogłosiło partnerstwo z Tanium – liderem w ujednoliconym zarządzaniu punktami końcowymi i bezpieczeństwem, w celu opracowania rozwiązania obsługi pracowników w pełni cyfrowej pracy. Rozwiązanie to zapewni zespołom IT pełną kontrolę nad wszystkimi urządzeniami i usługami pracowników w ich sieci, dzięki czemu będą one mogły dostarczać nowoczesne technologie, których pracownicy potrzebują, aby podtrzymać swoją produktywność.
Rozwiązanie Salesforce w ramach obsługi pracowników zapewni:
Zapewnianie doskonałej jakości pracy zdalnej wymaga również od organizacji operowania zupełnie nowymi aplikacjami i usługami. Rozwiązanie Salesforce wprowadza Model Danych Pracowniczych (Employee Data Model) - nowy zestaw narzędzi, który przyspieszy rozwój aplikacji dla pracowników. Salesforce niedawno wykorzystał Model Danych Pracowniczych do stworzenia Work.com. Został on zaprojektowany zgodnie ze standardami Common Information Model (CIM) takimi jak systemy informacji o zasobach ludzkich (HRIS) lub systemy zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), w celu uproszczenia integracji i interoperacyjności z podstawowymi systemami, w których przechowywane są dane pracowników.
Podejmuj odpowiednie decyzje szybciej, dzięki dostępowi do danych z każdego miejsca
MuleSoft i Tableau umożliwiają organizacjom działanie na podstawie ich własnych danych, gdziekolwiek się znajdują. Użytkownicy mogą wykorzystać MuleSoft do łatwego dostępu i integracji danych z dowolnego źródła za pomocą interfejsu API, co znacznie rozszerza zakres danych dostępnych do analizy. Organizacje mogą następnie wizualizować i identyfikować cenne spostrzeżenia na podstawie najbardziej aktualnych i wiarygodnych danych za pomocą Tableau – tak, aby szybko i pewnie podejmować decyzje biznesowe z dowolnego miejsca. Na przykład, nowa platforma danych COVID-19 Data Platform wykorzystuje moc MuleSoft i Tableau do gromadzenia, ujednolicania i dostarczania rzetelnych informacji dotyczących COVID-19, które mogą być wizualizowane w celu prowadzenia bezpiecznych strategii powrotu do pracy.
Poszerz swoje cyfrowe kompetencje – Trailhead dostarcza nowe materiały i wskazówki dotyczące nauki wspomaganej przez sztuczną inteligencję
Funkcjonowanie w cyfrowym świecie sprawia, że ciągłe uczenie się i przekwalifikowywanie staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. W wyniku wprowadzania przez organizacje nowych aplikacji, usług i systemów pracownicy muszą zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają na płynne funkcjonowanie w cyfrowym środowisku. Trailhead, czyli bezpłatna internetowa platforma edukacyjna Salesforce, umożliwia każdemu naukę umiejętności wynikających z potrzeby pracy w nowej rzeczywistości.
Wsparcie Trailhead przez sztuczną inteligencję Einstein zapewnia spersonalizowane, inteligentne warunki uczenia się dostosowane do celów zawodowych każdej osoby. Rekomendacje, podobne do tych, jakie przygotowuje dla nas serwis Netflix, pojawiają się na stronie głównej Trailhead ucznia, po wypełnieniu odpowiedniego formularza - zarówno na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej Trailhead GO. W miarę jak Einstein dowiaduje się więcej o każdej osobie na podstawie jej ostatnich działań oraz zachowań innych, podobnych uczących się osób, wskazówki dla użytkownika stają się coraz bardziej inteligentne i dopasowane.
Dzięki cotygodniowym publikacjom Trailhead dostarcza nowe materiały, aby pomóc firmom i osobom uczącym się płynnie poruszać się w środowisku pracy, między innymi w cyfrowej przestrzeni – Go Digital Fast, jak też rozwijać własną, wirtualną strategię biznesu – Develop a Virtual Business Strategy, a także jak powrócić na rynek How to Reopen Safely z Work.com. Ponadto, nowe poradniki Customer 360 dostarczają wiarygodnych pomysłów i najlepszych praktyk rynkowych, pomagają firmom osiągnąć sukces, ponieważ bazują na doświadczeniach innych. Dzięki nowemu narzędziu Trail Together: Skill Building na Trailhead LIVE, eksperci mogą prowadzić uczących się w czasie rzeczywistym przez kolejne etapy nauki, odpowiadając po drodze na pytania i udzielając wskazówek.
Dostępność
Na podstawie informacji firmy Salesforce Anywhere
Obraz Mudassar Iqbal z Pixabay