Salesforce Anywhere - technologia umożliwiająca w pełni cyfrową pracę z dowolnego miejsca na świeciePoprzedni artykuł 

Firmy, rządy i organizacje powoli wracają do swoich biur, jednak kryzys związany z COVID-19 na zawsze zmieni miejsca pracy. W rzeczywistości prawie 70 procent osób uważa, że pandemia na stałe zmieni charakter ich pracy, a ponad 50 procent jest zdania, że możliwość wykonywania obowiązków służbowych z innego miejsca niż biuro jest dla nich bardzo ważna. W pełni zdigitalizowany świat staje się przejawem "nowej normalności".

W odpowiedzi na ten trend Salesforce – światowy lider w dziedzinie CRM – wprowadza rozwiązanie Salesforce Anywhere, które łączą nowe, zaawansowane technologie i usługi platformowe, aby pomóc organizacjom odzyskać wysoki poziom wydajności w nadchodzącej nowej normalności.

Z Salesforce Anywhere organizacje z każdego miejsca na ziemi mogą:

  • Sprzedawać, obsługiwać i promować – przy wsparciu Salesforce Customer 360 oraz nowej specjalistycznej technologii Vlocity;
  • Współpracować - nowe rozwiązania w zakresie obsługi pracowników i nowy model „danych pracowników” umożliwiają organizacjom szybkie i bezpieczne budowanie, zarządzanie i skalowanie aplikacji i usług dla pracowników;
  • Pracować - MuleSoft integruje wszystkie źródła danych z Tableau, aby dzięki możliwości szybkiego wglądu w dane, organizacje mogły podejmować sprawniej lepsze decyzje,
  • Szkolić się - z nowymi rekomendacjami sztucznej inteligencji Einstein dla Trailhead i nowymi treściami edukacyjnymi możliwa jest pomoc każdemu pracownikowi w cyfrowej transformacji firmy.

Sprzedawaj, obsługuj i promuj z każdego miejsca dzięki Customer 360

Salesforce Customer 360 został zbudowany od podstaw uwzględniając potrzeby współczesnego, w pełni cyfrowego i zdalnie pracującego świata. Rozwiązanie wykorzystuje siłę chmury obliczeniowej, społeczność, usługi mobilne i sztuczną inteligencję, aby dostarczyć każdemu jedno źródło informacji w zakresie sprzedaży, usług, marketingu, handlu i wielu innych. Bez względu na lokalizację lub urządzenie, zespoły mogą budować i dostarczać inteligentne, spersonalizowane doświadczenia, które tworzą trwałe, godne zaufania relacje. Stałe wdrażanie innowacji w zakresie obsługi klienta 360, takie jak nowe Service Cloud Voice i Einstein Call Coaching, jeszcze bardziej zwiększają możliwości rozwoju. Ponadto Salesforce niedawno wzbogacił swoje rozwiązania o technologię firmy Vlocity, umożliwiając firmom wykorzystanie nowych aplikacji branżowych, modeli danych, interfejsów API i przepływów pracy, aby ułatwić dostosowanie się do wymagań rynku po pandemii.

Współpracuj z każdego miejsca – Czat, powiadomienia, komentarze i wideo zintegrowane bezpośrednio w środowisku Salesforce Sukces zespołu w całkowicie cyfrowym świecie wymaga znacznie większego skupienia się na współpracy. Dzięki nowej aplikacji Salesforce Anywhere czat zespołowy w czasie rzeczywistym, powiadomienia, komentarze, a nawet wideokonferencje będą dostępne w jednym miejscu – w ramach środowiska Salesforce. Wykluczy to konieczność korzystania z dodatkowych narzędzi w celu komunikacji ze współpracownikami. Aplikacja będzie dostępna na komputery oraz system iOS.

Z Salesforce Anywhere zespoły mogą:

  • Zachować wysokie tempo pracy – Użytkownicy mogą otrzymywać w czasie rzeczywistym powiadomienia o wszelkich zmianach i aktualizacjach dokonanych w usłudze Salesforce – niezależnie od tego, czy są to konta, rekordy, uprawnienia czy wpisy. Dostęp do nich jest możliwy zarówno z pozycji smartfonu, jak i z komputera. Jeśli pewien proces ulega zmianie bądź eskalacji zespół zostaje automatycznie powiadomiony o zmianie statusu, a wiadomości zaktualizowane.
  • Współpracować – Zespoły mogą rozpocząć rozmowę za pomocą wiadomości błyskawicznych lub wideo, pracując jednocześnie nad tym samym dokumentem. Salesforce oferuje nowy natywny czat i rozwiązanie wideo oparte na mechanizmach Amazon Chime. Dodatkowo będzie można wykorzystać aplikację Zoom. Rozwiązanie eliminuje także potrzebę udostępniania ekranu, ponieważ użytkownicy zawsze widzą, kto z zespołu pracuje na tej samej stronie/dokumencie, a nawet mogą śledzić ich ruch w innych dokumentach, dzięki czemu zespoły mogą od razu przejść do omawiania kolejnych tematów.
  • Podejmować natychmiastowe działania – Korzystając z opcji komentarzy in-line, użytkownicy mogą komentować każdy element nagrania, który wymaga dodatkowej dyskusji. Co więcej, za pomocą Einsteina mogą dostawać sugerowane, spersonalizowane wskazówki, które wspomogą ich w szybkiej aktualizacji informacji.

Umożliwienie kompleksowej obsługi zadań poprzez dostęp do dokumentów Quip i przestrzeni pracowniczej w ramach jednej infrastruktury, sprawia że współpraca zespołowa może być realizowana bezpośrednio w ramach Salesforce. Dzięki oparciu systemu na platformie firmy, wszelkie funkcje będą mogły być dostosowywane i regulowane poprzez uprawnienia dostępu, w wyniku czego dane nie trafią w niepożądane ręce.

Pracuj zdalnie – Buduj, zarządzaj i skaluj aplikacje pracownicze szybko i bezpiecznie

Coraz większa liczba pracowników pracujących zdalnie stanowi ogromne obciążenie dla działu wsparcia informatycznego. Ma on wyraźnie większą liczbę zgłoszeń i analogicznie skutkuje to większymi nakładami pracy. Aby zarządzać i skalować obsługę informatyczną oraz utrzymać produktywność pracowników, Salesforce ogłosiło partnerstwo z Tanium – liderem w ujednoliconym zarządzaniu punktami końcowymi i bezpieczeństwem, w celu opracowania rozwiązania obsługi pracowników w pełni cyfrowej pracy. Rozwiązanie to zapewni zespołom IT pełną kontrolę nad wszystkimi urządzeniami i usługami pracowników w ich sieci, dzięki czemu będą one mogły dostarczać nowoczesne technologie, których pracownicy potrzebują, aby podtrzymać swoją produktywność.

R E K L A M A
Rozwiązanie Salesforce w ramach obsługi pracowników zapewni:

  • Stałe, bezproblemowe wsparcie dla wszystkich urządzeń i kanałów, w tym dla botów z napędem SI i mobilnych serwisów samoobsługowych;
  • Zintegrowany dział pomocy technicznej oraz zarządzanie zasobami i przepływem pracy, który pomaga działowi IT w szybkiej automatyzacji i bezpiecznym rozwiązywaniu problemów;
  • Pełną widoczność każdego pracownika, osiągniętą dzięki narzędziom zasilanym przez SI.

Zapewnianie doskonałej jakości pracy zdalnej wymaga również od organizacji operowania zupełnie nowymi aplikacjami i usługami. Rozwiązanie Salesforce wprowadza Model Danych Pracowniczych (Employee Data Model) - nowy zestaw narzędzi, który przyspieszy rozwój aplikacji dla pracowników. Salesforce niedawno wykorzystał Model Danych Pracowniczych do stworzenia Work.com. Został on zaprojektowany zgodnie ze standardami Common Information Model (CIM) takimi jak systemy informacji o zasobach ludzkich (HRIS) lub systemy zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), w celu uproszczenia integracji i interoperacyjności z podstawowymi systemami, w których przechowywane są dane pracowników.

Podejmuj odpowiednie decyzje szybciej, dzięki dostępowi do danych z każdego miejsca

MuleSoft i Tableau umożliwiają organizacjom działanie na podstawie ich własnych danych, gdziekolwiek się znajdują. Użytkownicy mogą wykorzystać MuleSoft do łatwego dostępu i integracji danych z dowolnego źródła za pomocą interfejsu API, co znacznie rozszerza zakres danych dostępnych do analizy. Organizacje mogą następnie wizualizować i identyfikować cenne spostrzeżenia na podstawie najbardziej aktualnych i wiarygodnych danych za pomocą Tableau – tak, aby szybko i pewnie podejmować decyzje biznesowe z dowolnego miejsca. Na przykład, nowa platforma danych COVID-19 Data Platform wykorzystuje moc MuleSoft i Tableau do gromadzenia, ujednolicania i dostarczania rzetelnych informacji dotyczących COVID-19, które mogą być wizualizowane w celu prowadzenia bezpiecznych strategii powrotu do pracy.

Poszerz swoje cyfrowe kompetencje – Trailhead dostarcza nowe materiały i wskazówki dotyczące nauki wspomaganej przez sztuczną inteligencję

Funkcjonowanie w cyfrowym świecie sprawia, że ciągłe uczenie się i przekwalifikowywanie staje się ważniejsze niż kiedykolwiek. W wyniku wprowadzania przez organizacje nowych aplikacji, usług i systemów pracownicy muszą zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają na płynne funkcjonowanie w cyfrowym środowisku. Trailhead, czyli bezpłatna internetowa platforma edukacyjna Salesforce, umożliwia każdemu naukę umiejętności wynikających z potrzeby pracy w nowej rzeczywistości.

Wsparcie Trailhead przez sztuczną inteligencję Einstein zapewnia spersonalizowane, inteligentne warunki uczenia się dostosowane do celów zawodowych każdej osoby. Rekomendacje, podobne do tych, jakie przygotowuje dla nas serwis Netflix, pojawiają się na stronie głównej Trailhead ucznia, po wypełnieniu odpowiedniego formularza - zarówno na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej Trailhead GO. W miarę jak Einstein dowiaduje się więcej o każdej osobie na podstawie jej ostatnich działań oraz zachowań innych, podobnych uczących się osób, wskazówki dla użytkownika stają się coraz bardziej inteligentne i dopasowane.

Dzięki cotygodniowym publikacjom Trailhead dostarcza nowe materiały, aby pomóc firmom i osobom uczącym się płynnie poruszać się w środowisku pracy, między innymi w cyfrowej przestrzeni – Go Digital Fast, jak też rozwijać własną, wirtualną strategię biznesu – Develop a Virtual Business Strategy, a także jak powrócić na rynek How to Reopen Safely z Work.com. Ponadto, nowe poradniki Customer 360 dostarczają wiarygodnych pomysłów i najlepszych praktyk rynkowych, pomagają firmom osiągnąć sukces, ponieważ bazują na doświadczeniach innych. Dzięki nowemu narzędziu Trail Together: Skill Building na Trailhead LIVE, eksperci mogą prowadzić uczących się w czasie rzeczywistym przez kolejne etapy nauki, odpowiadając po drodze na pytania i udzielając wskazówek.

Dostępność

  • Aplikacja Mobilna Salesforce Anywhere – oprogramowanie będzie dostępne na całym świecie w wersji testowej w lipcu, natomiast pełna wersja będzie udostępniona w 4 kwartale 2020 roku,
  • The employee service solution – powstałe w wyniku współpracy Salesforce i Tanium, w wersji testowej będzie dostępne w listopadzie 2020 roku,
  • The Employee Data Model – dostępna jest już dzisiaj wraz z Workplace Command Center,
  • Einstein Recommandations for Trailhead – dostępne w kilku wersjach językowych: angielski, francuski, hiszpański, japoński, niemiecki i portugalski,
  • Einstein Call Coaching – dostępne będzie w trzecim kwartale 2020 roku,
  • Service Cloud Voice - dostępne będzie w trzecim kwartale 2020 roku.

Na podstawie informacji firmy Salesforce Anywhere
Obraz Mudassar Iqbal z Pixabay

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności