Sa­les­for­ce Any­whe­re – tech­no­lo­gia umo­żli­wia­jąca w pe­łni cy­fro­wą pra­cę z do­wol­ne­go miej­sca na świe­ciePoprzedni artykuł 

Fir­my, rządy i or­ga­ni­za­cje po­wo­li wra­ca­ją do swo­ich biur, jed­nak kry­zys zwi­ąza­ny z COVID-19 na za­wsze zmie­ni miej­sca pra­cy. W rze­czy­wi­sto­ści pra­wie 70 pro­cent osób uwa­ża, że pan­de­mia na sta­łe zmie­ni cha­rak­ter ich pra­cy, a po­nad 50 pro­cent jest zda­nia, że mo­żli­wo­ść wy­ko­ny­wa­nia obo­wi­ąz­ków słu­żbo­wych z in­ne­go miej­sca niż biu­ro jest dla nich bar­dzo wa­żna. W pe­łni zdi­gi­ta­li­zo­wa­ny świat sta­je się prze­ja­wem „no­wej nor­mal­no­ści”.

W od­po­wie­dzi na ten trend Sa­les­for­ce – świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie CRM – wpro­wa­dza roz­wi­ąza­nie Sa­les­for­ce Any­whe­re, które łączą no­we, za­awan­so­wa­ne tech­no­lo­gie i usłu­gi plat­for­mo­we, aby po­móc or­ga­ni­za­cjom odzy­skać wy­so­ki po­ziom wy­daj­no­ści w nad­cho­dzącej no­wej nor­mal­no­ści.

Z Sa­les­for­ce Any­whe­re or­ga­ni­za­cje z ka­żde­go miej­sca na zie­mi mo­gą:

  • Sprze­da­wać, ob­słu­gi­wać i pro­mo­wać – przy wspar­ciu Sa­les­for­ce Cu­sto­mer 360 oraz no­wej spe­cja­li­stycz­nej tech­no­lo­gii Vlo­ci­ty;
  • Współpra­co­wać – no­we roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie ob­słu­gi pra­cow­ni­ków i no­wy mo­del „da­nych pra­cow­ni­ków” umo­żli­wia­ją or­ga­ni­za­cjom szyb­kie i bez­piecz­ne bu­do­wa­nie, za­rządza­nie i ska­lo­wa­nie apli­ka­cji i usług dla pra­cow­ni­ków;
  • Pra­co­wać – Mu­le­Soft in­te­gru­je wszyst­kie źródła da­nych z Ta­ble­au, aby dzi­ęki mo­żli­wo­ści szyb­kie­go wglądu w da­ne, or­ga­ni­za­cje mo­gły po­dej­mo­wać spraw­niej lep­sze de­cy­zje,
  • Sz­ko­lić się – z no­wy­mi re­ko­men­da­cja­mi sztucz­nej in­te­li­gen­cji Ein­ste­in dla Tra­il­he­ad i no­wy­mi tre­ścia­mi edu­ka­cyj­ny­mi mo­żli­wa jest po­moc ka­żde­mu pra­cow­ni­ko­wi w cy­fro­wej trans­for­ma­cji fir­my.

Sprze­da­waj, ob­słu­guj i pro­muj z ka­żde­go miej­sca dzi­ęki Cu­sto­mer 360

Sa­les­for­ce Cu­sto­mer 360 zo­stał zbu­do­wa­ny od pod­staw uwzględ­nia­jąc po­trze­by współcze­sne­go, w pe­łni cy­fro­we­go i zdal­nie pra­cu­jące­go świa­ta. Ro­zwi­ąza­nie wy­ko­rzy­stu­je si­łę chmu­ry obli­cze­nio­wej, spo­łecz­no­ść, usłu­gi mo­bil­ne i sztucz­ną in­te­li­gen­cję, aby do­star­czyć ka­żde­mu jed­no źródło in­for­ma­cji w za­kre­sie sprze­da­ży, usług, mar­ke­tin­gu, han­dlu i wie­lu in­nych. Bez względu na lo­ka­li­za­cję lub urządze­nie, ze­spo­ły mo­gą bu­do­wać i do­star­czać in­te­li­gent­ne, sper­so­na­li­zo­wa­ne do­świad­cze­nia, które two­rzą tr­wa­łe, god­ne za­ufa­nia re­la­cje. Sta­łe wdra­ża­nie in­no­wa­cji w za­kre­sie ob­słu­gi klien­ta 360, ta­kie jak no­we Se­rvi­ce Clo­ud Vo­ice i Ein­ste­in Call Co­aching, jesz­cze bar­dziej zwi­ęk­sza­ją mo­żli­wo­ści roz­wo­ju. Po­nad­to Sa­les­for­ce nie­daw­no wzbo­ga­cił swo­je roz­wi­ąza­nia o tech­no­lo­gię fir­my Vlo­ci­ty, umo­żli­wia­jąc fir­mom wy­ko­rzy­sta­nie no­wych apli­ka­cji bra­nżo­wych, mo­de­li da­nych, in­ter­fej­sów API i prze­pły­wów pra­cy, aby uła­twić do­sto­so­wa­nie się do wy­ma­gań ryn­ku po pan­de­mii.

Współpra­cuj z ka­żde­go miej­sca – Czat, po­wia­do­mie­nia, ko­men­ta­rze i wi­deo zin­te­gro­wa­ne bez­po­śred­nio w śro­do­wi­sku Sa­les­for­ce Suk­ces ze­spo­łu w ca­łko­wi­cie cy­fro­wym świe­cie wy­ma­ga znacz­nie wi­ęk­sze­go sku­pie­nia się na współpra­cy. Dzi­ęki no­wej apli­ka­cji Sa­les­for­ce Any­whe­re czat ze­spo­ło­wy w cza­sie rze­czy­wi­stym, po­wia­do­mie­nia, ko­men­ta­rze, a na­wet wi­deokonferencje będą do­stęp­ne w jed­nym miej­scu – w ra­mach śro­do­wi­ska Sa­les­for­ce. Wy­klu­czy to ko­niecz­no­ść ko­rzy­sta­nia z do­dat­ko­wych na­rzędzi w ce­lu ko­mu­ni­ka­cji ze współpra­cow­ni­ka­mi. Apli­ka­cja będzie do­stęp­na na kom­pu­te­ry oraz sys­tem iOS.

Z Sa­les­for­ce Any­whe­re ze­spo­ły mo­gą:

  • Za­cho­wać wy­so­kie tem­po pra­cy – Użyt­kow­ni­cy mo­gą otrzy­my­wać w cza­sie rze­czy­wi­stym po­wia­do­mie­nia o wszel­kich zmia­nach i ak­tu­ali­za­cjach do­ko­na­nych w usłu­dze Sa­les­for­ce – nie­za­le­żnie od te­go, czy są to kon­ta, re­kor­dy, upraw­nie­nia czy wpi­sy. Do­stęp do nich jest mo­żli­wy za­rów­no z po­zy­cji smart­fo­nu, jak i z kom­pu­te­ra. Je­śli pe­wien pro­ces ule­ga zmia­nie bądź eska­la­cji ze­spół zo­sta­je au­to­ma­tycz­nie po­wia­do­mio­ny o zmia­nie sta­tu­su, a wia­do­mo­ści zak­tu­ali­zo­wa­ne.
  • Współpra­co­wać – Ze­spo­ły mo­gą roz­po­cząć roz­mo­wę za po­mo­cą wia­do­mo­ści bły­ska­wicz­nych lub wi­deo, pra­cu­jąc jed­no­cze­śnie nad tym sa­mym do­ku­men­tem. Sa­les­for­ce ofe­ru­je no­wy na­tyw­ny czat i roz­wi­ąza­nie wi­deo opar­te na me­cha­ni­zmach Ama­zon Chi­me. Do­dat­ko­wo będzie mo­żna wy­ko­rzy­stać apli­ka­cję Zo­om. Ro­zwi­ąza­nie eli­mi­nu­je ta­kże po­trze­bę udo­stęp­nia­nia ekra­nu, po­nie­waż użyt­kow­ni­cy za­wsze wi­dzą, kto z ze­spo­łu pra­cu­je na tej sa­mej stro­nie­/do­ku­men­cie, a na­wet mo­gą śle­dzić ich ruch w in­nych do­ku­men­tach, dzi­ęki cze­mu ze­spo­ły mo­gą od ra­zu prze­jść do oma­wia­nia ko­lej­nych te­ma­tów.
  • Po­dej­mo­wać na­tych­mia­sto­we dzia­ła­nia – Ko­rzy­sta­jąc z opcji ko­men­ta­rzy in­-li­ne, użyt­kow­ni­cy mo­gą ko­men­to­wać ka­żdy ele­ment na­gra­nia, który wy­ma­ga do­dat­ko­wej dys­ku­sji. Co wi­ęcej, za po­mo­cą Ein­ste­ina mo­gą do­sta­wać su­ge­ro­wa­ne, sper­so­na­li­zo­wa­ne wska­zów­ki, które wspomo­gą ich w szyb­kiej ak­tu­ali­za­cji in­for­ma­cji.

Umo­żli­wie­nie kom­plek­so­wej ob­słu­gi za­dań po­przez do­stęp do do­ku­men­tów Qu­ip i prze­strze­ni pra­cow­ni­czej w ra­mach jed­nej in­fra­struk­tu­ry, spra­wia że współpra­ca ze­spo­ło­wa mo­że być re­ali­zo­wa­na bez­po­śred­nio w ra­mach Sa­les­for­ce. Dzi­ęki opar­ciu sys­te­mu na plat­for­mie fir­my, wszel­kie funk­cje będą mo­gły być do­sto­so­wy­wa­ne i re­gu­lo­wa­ne po­przez upraw­nie­nia do­stępu, w wy­ni­ku cze­go da­ne nie tra­fią w niepożąda­ne ręce.

Pra­cuj zdal­nie – Bu­duj, za­rządzaj i ska­luj apli­ka­cje pra­cow­ni­cze szyb­ko i bez­piecz­nie

Co­raz wi­ęk­sza licz­ba pra­cow­ni­ków pra­cu­jących zdal­nie sta­no­wi ogrom­ne ob­ci­ąże­nie dla dzia­łu wspar­cia in­for­ma­tycz­ne­go. Ma on wy­ra­źnie wi­ęk­szą licz­bę zgło­szeń i ana­lo­gicz­nie skut­ku­je to wi­ęk­szy­mi na­kła­da­mi pra­cy. Aby za­rządzać i ska­lo­wać ob­słu­gę in­for­ma­tycz­ną oraz utrzy­mać pro­duk­tyw­no­ść pra­cow­ni­ków, Sa­les­for­ce ogło­si­ło part­ner­stwo z Ta­nium – li­de­rem w ujed­no­li­co­nym za­rządza­niu punk­ta­mi ko­ńco­wy­mi i bez­pie­cze­ństwem, w ce­lu opra­co­wa­nia roz­wi­ąza­nia ob­słu­gi pra­cow­ni­ków w pe­łni cy­fro­wej pra­cy. Ro­zwi­ąza­nie to za­pew­ni ze­spo­łom IT pe­łną kon­tro­lę nad wszyst­ki­mi urządze­nia­mi i usłu­ga­mi pra­cow­ni­ków w ich sie­ci, dzi­ęki cze­mu będą one mo­gły do­star­czać no­wo­cze­sne tech­no­lo­gie, których pra­cow­ni­cy po­trze­bu­ją, aby pod­trzy­mać swo­ją pro­duk­tyw­no­ść.

Ro­zwi­ąza­nie Sa­les­for­ce w ra­mach ob­słu­gi pra­cow­ni­ków za­pew­ni:

  • Sta­łe, bez­pro­ble­mo­we wspar­cie dla wszyst­kich urządzeń i ka­na­łów, w tym dla bo­tów z na­pędem SI i mo­bil­nych ser­wi­sów sa­mo­ob­słu­go­wych;
  • Zin­te­gro­wa­ny dział po­mo­cy tech­nicz­nej oraz za­rządza­nie za­so­ba­mi i prze­pły­wem pra­cy, który po­ma­ga dzia­ło­wi IT w szyb­kiej au­to­ma­ty­za­cji i bez­piecz­nym roz­wi­ązy­wa­niu pro­ble­mów;
  • Pe­łną wi­docz­no­ść ka­żde­go pra­cow­ni­ka, osi­ągni­ętą dzi­ęki na­rzędziom za­si­la­nym przez SI.

Za­pew­nia­nie do­sko­na­łej ja­ko­ści pra­cy zdal­nej wy­ma­ga rów­nież od or­ga­ni­za­cji ope­ro­wa­nia zu­pe­łnie no­wy­mi apli­ka­cja­mi i usłu­ga­mi. Ro­zwi­ąza­nie Sa­les­for­ce wpro­wa­dza Mo­del Da­nych Pra­cow­ni­czych (Em­ploy­ee Da­ta Mo­del) – no­wy ze­staw na­rzędzi, który przy­spie­szy roz­wój apli­ka­cji dla pra­cow­ni­ków. Sa­les­for­ce nie­daw­no wy­ko­rzy­stał Mo­del Da­nych Pra­cow­ni­czych do stwo­rze­nia Work.com. Zo­stał on za­pro­jek­to­wa­ny zgod­nie ze stan­dar­da­mi Com­mon In­for­ma­tion Mo­del (CIM) ta­ki­mi jak sys­te­my in­for­ma­cji o za­so­bach ludz­kich (HRIS) lub sys­te­my za­rządza­nia ka­pi­ta­łem ludz­kim (HCM), w ce­lu uprosz­cze­nia in­te­gra­cji i in­te­ro­pe­ra­cyj­no­ści z pod­sta­wo­wy­mi sys­te­ma­mi, w których prze­cho­wy­wa­ne są da­ne pra­cow­ni­ków.

Po­dej­muj od­po­wied­nie de­cy­zje szyb­ciej, dzi­ęki do­stępo­wi do da­nych z ka­żde­go miej­sca

Mu­le­Soft i Ta­ble­au umo­żli­wia­ją or­ga­ni­za­cjom dzia­ła­nie na pod­sta­wie ich wła­snych da­nych, gdzie­kol­wiek się znaj­du­ją. Użyt­kow­ni­cy mo­gą wy­ko­rzy­stać Mu­le­Soft do ła­twe­go do­stępu i in­te­gra­cji da­nych z do­wol­ne­go źródła za po­mo­cą in­ter­fej­su API, co znacz­nie roz­sze­rza za­kres da­nych do­stęp­nych do ana­li­zy. Or­ga­ni­za­cje mo­gą na­stęp­nie wi­zu­ali­zo­wać i iden­ty­fi­ko­wać cen­ne spo­strze­że­nia na pod­sta­wie naj­bar­dziej ak­tu­al­nych i wia­ry­god­nych da­nych za po­mo­cą Ta­ble­au – tak, aby szyb­ko i pew­nie po­dej­mo­wać de­cy­zje bi­zne­so­we z do­wol­ne­go miej­sca. Na przy­kład, no­wa plat­for­ma da­nych COVID-19 Da­ta Plat­form wy­ko­rzy­stu­je moc Mu­le­Soft i Ta­ble­au do gro­ma­dze­nia, ujed­no­li­ca­nia i do­star­cza­nia rze­tel­nych in­for­ma­cji do­ty­czących COVID-19, które mo­gą być wi­zu­ali­zo­wa­ne w ce­lu pro­wa­dze­nia bez­piecz­nych stra­te­gii po­wro­tu do pra­cy.

Po­szerz swo­je cy­fro­we kom­pe­ten­cje – Tra­il­he­ad do­star­cza no­we ma­te­ria­ły i wska­zów­ki do­ty­czące na­uki wspo­ma­ga­nej przez sztucz­ną in­te­li­gen­cję

Funk­cjo­no­wa­nie w cy­fro­wym świe­cie spra­wia, że ci­ągłe ucze­nie się i prze­kwa­li­fi­ko­wy­wa­nie sta­je się wa­żniej­sze niż kie­dy­kol­wiek. W wy­ni­ku wpro­wa­dza­nia przez or­ga­ni­za­cje no­wych apli­ka­cji, usług i sys­te­mów pra­cow­ni­cy mu­szą zdo­by­wać no­we umie­jęt­no­ści, które po­zwa­la­ją na płyn­ne funk­cjo­no­wa­nie w cy­fro­wym śro­do­wi­sku. Tra­il­he­ad, czy­li bez­płat­na in­ter­ne­to­wa plat­for­ma edu­ka­cyj­na Sa­les­for­ce, umo­żli­wia ka­żde­mu na­ukę umie­jęt­no­ści wy­ni­ka­jących z po­trze­by pra­cy w no­wej rze­czy­wi­sto­ści.

Wspar­cie Tra­il­he­ad przez sztucz­ną in­te­li­gen­cję Ein­ste­in za­pew­nia sper­so­na­li­zo­wa­ne, in­te­li­gent­ne wa­run­ki ucze­nia się do­sto­so­wa­ne do ce­lów za­wo­do­wych ka­żdej oso­by. Re­ko­men­da­cje, po­dob­ne do tych, ja­kie przy­go­to­wu­je dla nas ser­wis Net­flix, po­ja­wia­ją się na stro­nie głów­nej Tra­il­he­ad ucznia, po wy­pe­łnie­niu od­po­wied­nie­go for­mu­la­rza – za­rów­no na kom­pu­te­rze, jak i w apli­ka­cji mo­bil­nej Tra­il­he­ad GO. W mia­rę jak Ein­ste­in do­wia­du­je się wi­ęcej o ka­żdej oso­bie na pod­sta­wie jej ostat­nich dzia­łań oraz za­cho­wań in­nych, po­dob­nych uczących się osób, wska­zów­ki dla użyt­kow­ni­ka sta­ją się co­raz bar­dziej in­te­li­gent­ne i do­pa­so­wa­ne.

Dzi­ęki co­ty­go­dnio­wym pu­bli­ka­cjom Tra­il­he­ad do­star­cza no­we ma­te­ria­ły, aby po­móc fir­mom i oso­bom uczącym się płyn­nie po­ru­szać się w śro­do­wi­sku pra­cy, mi­ędzy in­ny­mi w cy­fro­wej prze­strze­ni – Go Di­gi­tal Fast, jak też roz­wi­jać wła­sną, wir­tu­al­ną stra­te­gię bi­zne­su – De­ve­lop a Vir­tu­al Bu­si­ness Stra­te­gy, a ta­kże jak po­wrócić na ry­nek How to Re­open Sa­fe­ly z Work.com. Po­nad­to, no­we po­rad­ni­ki Cu­sto­mer 360 do­star­czają wia­ry­god­nych po­my­słów i naj­lep­szych prak­tyk ryn­ko­wych, po­ma­ga­ją fir­mom osi­ągnąć suk­ces, po­nie­waż ba­zu­ją na do­świad­cze­niach in­nych. Dzi­ęki no­wemu na­rzędziu Tra­il To­ge­ther: Skill Bu­il­ding na Tra­il­he­ad LIVE, eks­per­ci mo­gą pro­wa­dzić uczących się w cza­sie rze­czy­wi­stym przez ko­lej­ne eta­py na­uki, od­po­wia­da­jąc po dro­dze na py­ta­nia i udzie­la­jąc wska­zówek.

Do­stęp­no­ść

  • Apli­ka­cja Mo­bil­na Sa­les­for­ce Any­whe­re – opro­gra­mo­wa­nie będzie do­stęp­ne na ca­łym świe­cie w wer­sji te­sto­wej w lip­cu, na­to­miast pe­łna wer­sja będzie udo­stęp­nio­na w 4 kwar­ta­le 2020 ro­ku,
  • The em­ploy­ee se­rvi­ce so­lu­tion – po­wsta­łe w wy­ni­ku współpra­cy Sa­les­for­ce i Ta­nium, w wer­sji te­sto­wej będzie do­stęp­ne w li­sto­pa­dzie 2020 ro­ku,
  • The Em­ploy­ee Da­ta Mo­del – do­stęp­na jest już dzi­siaj wraz z Work­pla­ce Com­mand Cen­ter,
  • Ein­ste­in Re­com­man­da­tions for Tra­il­he­ad – do­stęp­ne w kil­ku wer­sjach języ­ko­wych: an­giel­ski, fran­cu­ski, hisz­pa­ński, ja­po­ński, nie­miec­ki i por­tu­gal­ski,
  • Ein­ste­in Call Co­aching – do­stęp­ne będzie w trze­cim kwar­ta­le 2020 ro­ku,
  • Se­rvi­ce Clo­ud Vo­ice – do­stęp­ne będzie w trze­cim kwar­ta­le 2020 ro­ku.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sa­les­for­ce Any­whe­re
Obraz Mu­das­sar Iqbal Pi­xa­bay

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści