Spo­on­flo­wer i Kor­nit mo­bi­li­zu­ją si­łyPoprzedni artykuł 

Wio­sną 2020 r. Spo­on­flo­wer, do­staw­ca tka­nin de­ko­ro­wa­nych z Ka­ro­li­ny Północ­nej słu­żący przed­si­ębior­com, pro­jek­tan­tom gra­ficz­nym i rze­mie­śl­ni­kom na ca­łym świe­cie, za­in­sta­lo­wał czte­ry no­we sys­te­my Kor­nit Pre­sto S do cy­fro­wej de­ko­ra­cji bez­po­śred­nio na tka­ninie. In­sta­la­cja, która sku­tecz­nie po­dwo­iła mo­ce pro­duk­cyj­ne Spo­on­flo­wer, zo­sta­ła przy­spie­szo­na, za­nim po­ja­wie­nie się ogra­ni­czeń COVID-19 za­kłóci­ło prze­my­sł.

„Nasz bi­znes od­no­to­wał fe­no­me­nal­ny roz­wój”

Spo­on­flo­wer przy­pi­sał na­gły wzrost po­py­tu na tek­sty­lia zdo­bio­ne zwi­ęk­szo­ne­mu za­in­te­re­so­wa­niu pro­jek­ta­mi do­mo­wy­mi i maj­ster­ko­wi­cza­mi, a ta­kże ich pro­jek­tem Mask Re­spon­se. Ten ostat­ni jest pro­gra­mem za­ini­cjo­wa­nym przez do­staw­cę, aby za­pew­nić twór­com środ­ki do pro­jek­to­wa­nia, pro­duk­cji i dys­try­bu­cji ma­se­czek ochron­nych wśród do­staw­ców opie­ki zdro­wot­nej, grup spo­łecz­nych i pry­wat­nych oby­wa­te­li we wszyst­kich re­gio­nach do­tkni­ętych pan­de­mią.

„W ci­ągu ostat­nich 30–45 dni na­sza fir­ma od­no­to­wa­ła fe­no­me­nal­ny roz­wój i ob­ser­wu­je­my ogrom­ny wzrost we wszyst­kich na­szych li­niach pro­duk­tów” – mówi Mi­cha­el Jo­nes, pre­zes Spo­on­flo­wer.

„Po­wie­dzia­łbym, że jed­na trze­cia to sprzęt ochro­ny oso­bi­stej, ma­secz­ki na twarz. Na­si pro­du­cen­ci znaj­du­ją się na ca­łym świe­cie i je­ste­śmy w sta­nie za­pew­nić im uni­kal­ne pro­jek­ty i tka­ni­ny, które sprzy­ja­ją oso­bi­stej eks­pre­sji.”.

„Aby nadążyć za tym za­po­trze­bo­wa­niem”, mówi Jo­nes „do­da­li­śmy 25 000 stóp kwa­dra­to­wych no­we­go obiek­tu ope­ra­cyj­ne­go w mniej niż dwa ty­go­dnie”.

Za­po­trze­bo­wa­nie na wy­ra­ża­nie sie­bie utrzy­mu­je się

Cho­ciaż ochro­na twa­rzy by­ła praw­do­po­dob­nie da­le­ka od umy­słów wi­ęk­szo­ści klien­tów Spo­on­flo­wer za­le­d­wie kil­ka krót­kich mie­si­ęcy te­mu, pan­de­mia stwo­rzy­ła no­wy pa­ra­dyg­mat mo­dy, który opie­ra się na usta­lo­nych tren­dach do­sto­so­wy­wa­nia i łącz­no­ści wy­ła­nia­jących się ze zdi­gi­ta­li­zo­wa­ne­go świa­ta.

„Wi­dzi­my, że wie­lu klien­tów ko­rzy­sta z tych pro­duk­tów, aby po­móc we wzmoc­nie­niu wła­snych wy­si­łków zwi­ąza­nych z two­rze­niem ma­se­czek, i wi­dzi­my ogrom­ny wzrost per­so­na­li­za­cji i ra­cjo­na­li­za­cji pro­jek­to­wa­nia dru­ku”, mówi Ker­ry King, wi­ce­pre­zes ds. ba­dań i roz­wo­ju w Spo­on­flo­wer.

„Ma­ski, które ro­bią lu­dzie, mówią o tym, kim są i co jest dla nich wa­żne”.

We­dług Gar­ta Da­vi­sa, współza­ło­ży­cie­la i dy­rek­to­ra ope­ra­cyj­ne­go Spo­on­flo­wer, świad­czy to o szer­szej wi­zji je­go mar­ki, która od daw­na dąży do wzmoc­nie­nia spo­łecz­no­ści twór­czej w wy­ra­ża­niu sie­bie po­przez tek­sty­lia.

„Za­da­ję so­bie te­raz py­ta­nie, pod­czas pan­de­mii, dla­cze­go tak bar­dzo po­trzeb­ne są te­raz nie tyl­ko tka­ni­ny ja­ko ta­kie – na świe­cie jest prze­cież du­żo tka­nin – ale tka­ni­ny, które są wy­ra­zi­ste i opo­wia­da­ją
okre­ślo­ną hi­sto­ri­ę”, mówi Da­vis. „Tech­no­lo­gia Kor­nit, w po­łącze­niu ze stro­ną in­ter­ne­to­wą Spo­on­flo­wer, ryn­kiem i spo­łecz­no­ścią pro­jek­tan­tów, to ide­al­na współpra­ca do re­ago­wa­nia na coś, co dzie­je się te­raz i na­praw­dę wy­ma­ga eks­pre­sji”.

Da­vis pod­kre­ślił ro­lę pro­jek­tan­tów on­li­ne w zwi­ęk­sza­niu po­py­tu na ma­secz­ki ochron­ne.

„Ar­mia twór­ców Et­sy włączy­ła się i za­częła ro­bić ma­secz­ki, a wszy­scy po­szli ba­dać różne ro­dza­je ma­se­czek – czy są wy­god­ne, czy są bez­piecz­ne, co mówią o mnie – i wie­lu do­staw­ców Et­sy uży­wa tka­nin Spo­on­flo­wer i oczy­wi­ście Spo­on­flo­wer uży­wa dru­ka­rek Kor­nit ”- mówi.

„Kor­nit i Spo­on­flo­wer pro­wa­dzą ten wy­ścig ra­ze­m”

Nie­za­le­żnie od za­sto­so­wa­nia, do­star­cza­nie wy­so­kiej ja­ko­ści wra­żeń gra­ficz­nych na żąda­nie, na wie­lu tka­ni­nach, od daw­na sta­no­wi pod­sta­wę dzia­łal­no­ści Spo­on­flo­wer. Współpra­ca z fir­mą Kor­nit si­ęga 2013 ro­ku, kie­dy do­staw­ca tka­nin in­ter­ne­to­wych stał się pierw­szą fir­mą w Ame­ry­ce Północ­nej, która za­in­sta­lo­wa­ła sys­tem Kor­nit do cy­fro­we­go dru­ku bez­po­śred­nie­go na tka­ninie.

„Te dru­kar­ki są pod­sta­wą na­szej dzia­łal­no­ści”, mówi Sa­rah Ward, wi­ce­pre­zes ds. mar­ke­tin­gu w Spo­on­flo­wer. „Dru­ku­je­my rze­czy i po­trze­bu­je­my nie­za­wod­nych, sta­bil­nych part­ne­rów go­to­wych do po­ko­na­nia z na­mi dy­stan­su. Czu­ję, że Kor­nit i Spo­on­flo­wer pro­wa­dzą ten wy­ścig ra­zem. Będąc w sta­nie wpro­wa­dzić no­wy sprzęt, współpra­cu­jąc, aby tak się sta­ło, wy­star­czy po­ka­zać, jak sil­ne jest na­sze part­ner­stwo. ”

We­dług War­da part­ner­stwo to za­pew­nia wszech­stron­no­ść, która nie tyl­ko stwa­rza no­we mo­żli­wo­ści w sy­tu­acjach, w których bar­dziej tra­dy­cyj­ne mar­ki na­po­ty­ka­ją trud­no­ści fi­nan­so­we, ale ta­kże od­po­wia­da na py­ta­nie, czy ry­nek po­st-pan­de­micz­ny mo­że na­dal ko­rzy­stać z bar­dziej eko­lo­gicz­ne­go spo­so­bu my­śle­nia.

„Dy­spo­nu­jąc 1,8 mi­lio­na­mi wzo­rów, po pro­stu nie mo­żna ma­ga­zy­no­wać ty­lu tka­nin w jed­nym miej­scu – wi­ęc mo­żli­wo­ść dru­ko­wa­nia na żąda­nie nie tyl­ko spra­wia, że jest to naj­wi­ęk­szy na świe­cie ry­nek wzo­rów, ale jest z na­tu­ry zrów­no­wa­żo­ny i przy­ja­zny dla śro­do­wi­ska”, mówi.

Wie­trze­nie bu­rzy

Ker­ry King do­ce­nia nie­za­wod­ne pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne pod­czas ostat­nich do­świad­czeń Spo­on­flo­wer.

„Ko­rzy­sta­my ze wszyst­kich na­szych plat­form dru­kar­skich, aby za­spo­ko­ić po­pyt kon­su­men­tów w za­kre­sie tka­nin i wy­stro­ju wnętrz, i wi­dzi­my, że na­si do­staw­cy sta­ją przed wy­zwa­niem, aby wes­przeć na­sze po­trze­by w tym nie­zwy­kle trud­nym cza­sie”, mówi King.

Kor­nit od daw­na po­strze­ga Spo­on­flo­wer ja­ko nie­do­ści­gnio­ne­go part­ne­ra w de­mon­stro­wa­niu war­to­ści cy­fro­wej, zrów­no­wa­żo­nej, opar­tej na pig­men­tach tech­no­lo­gii de­ko­ra­cji tek­styl­nych bez­po­śred­nio na tka­ni­nie.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści